Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mennä tapaamaan miestä, joka ei näytä itsestään kasvokuvaa? Sanoo vaan, että kivempi näin...

Vierailija
08.09.2024 |

Kannattaako lähteä tapaamaan miestä, joka ei näytä kasvokuvaa? Mies sanoo, että jännempää ilman kuvia. Mies vaikuttaa erittäin mukavalta ja hyvältä tyypiltä, mutta nyt jotenkin itselle tuli stoppi. 

Miksei mies näytä kuvaa? Ja nyt ei tarvita mitään mies on varattu kommentteja, koska hän ei ole varattu. Mitä muita syitä voi olla? Vai voiksä kaikki silti olla ok? 

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se voi olla joko joku hullu tai sit hän van haluaa pitää jännitystä yllä ilman sen kummempia taka-ajatuksia.

Vierailija
22/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi hukannut edes viestittelyyn tuollaisen kanssa aikaani.

Hukannut aikaa? Mihin viestitellessä on kiire?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei. Julkisella paikalla. Jos ihan seinästä reväisty on niin siinähän se sitten selviää.

Vierailija
24/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on esim joku scientologi joka haluaa pysyä tosi anonyymina

Vierailija
25/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa.

- melkein poliisi, ei vielä

Vierailija
26/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan väärentämätön jännämies.

Vierailija
27/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin että mies sanoi olevansa 37 vuotias, mutta kun tavattiin paljastui noin kuusikympiseksi,joten harkitsisin kahteen kertaan menisinkö.

Vierailija
28/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Menet paikalle ja huomaat, että tyyppi on 78-vuotias hampaaton pissanhajuinen käppänä.

2. Ilmoitat, että et ole kiinnostunut hänestä.

3. Käppänä raivostuu ja haukkuu sinut, miten olet pinnallinen, paha ja itsekäs ihminen, joka on tuhlannut käppänän aikaa etkä tule ikinä löytämään itsellesi miestä ja kaikki naiset ovat juuri tuollaisia ulkonäkökeskeisiä ja ilkeitä blaa blaa blaa...

Et voi voittaa. Normaali ihminen lähettää kuvan.

Vierailija
29/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on epävarmoja ja kovat paineet. Kaikki ei näytä kuvissa hyvältä. 

Vierailija
30/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en missään nimessä tapaisi naista, joka ei näytä kasvojaan missään kuvassa. 

M33

Vierailija
31/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi komea, eikä halua pelkästään ulkonäön perässä juoksevaa seuralaista..

Vierailija
32/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat on ilmeisesti muuttuneet paljon, kun en itse muista lähettäneeni kenellekään kuvaa enkä ole varma lähettikö kukaan minulle.

Eli mene vaan, siellä sen näkee.

Vierailija
33/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kuitenkin nähnyt sinun kuvasi? En lähtisi, jos näin on

Vierailija
34/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä varmaan naama täynnä tatuointeja: (

Vierailija
35/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällainen. Lähetti kuvan just ennen näkemistä. Menin.

Mutta en sinuna menisi, jos HÄNELLE kivempi. Tuo perustelu voi olla muissakin asioissa.

Vierailija
36/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Tulee mieleen että on joko a) petturi, ei halua, että vaimo/ystävät/työkaverit näkee kuvan siellä Tinderissä ja paljastaa tai b) joku etsintäkuulutettu rikollinen

Vierailija
37/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla ap ei ollut omaa kuvaa mitä esitellä niin sitten ok koska kyseessä on vanhan ajan kunnon sokkotreffit. Jos sulla taas on kuva niin ei ole. Mies on varmaan pettämispuuhissa ja pelkää että joku tuttu näkee hänet siellä deittisivustolla/apissa. Jos kumminkin haluat edetä hänen kanssaan niin sano sille että pidetään videopuhelu jossa naamat näkyy. Itse en maksaisi junalipun siitä että lähden katsomaan jotain miestä jonka naamaa en ole ennen tapaamista nähnyt. 

Vierailija
38/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kannata. Ei myöskään miehen lähteä sokkona tapaamaan naista vaikka kuinka kivalta vaikuttaa. Itse kerran ajoin deiteille 200km päähän tyytyen naisen kuvailuun itsestään, ajattelin olla oikein extraritari ja jättää ulkonäkökysymys kohtalon varaan kunnes näemme. Puoli sekuntia naisen nähtyäni tiesin että tämä case oli taputeltu. No vietettiin kuitenkin ihan mukava parituntinen jossain näyttelyssä.

Vierailija
39/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kertonut ammattinsa? Jos Finnairin lentokapteeni (ja kertomusta ei ole syytä epäillä) niin miksi et menisi vaikkei kuvaa olisikaan. Ei ne yleensä kovin epäattraktiivisia ole.

Vierailija
40/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Tulee mieleen että on joko a) petturi, ei halua, että vaimo/ystävät/työkaverit näkee kuvan siellä Tinderissä ja paljastaa tai b) joku etsintäkuulutettu rikollinen

Mulle tulee mieleen vielä yksi vaihtoehto, joku julkisuudesta tunnettu, ainahan voi esiintyä väärällä nimellä. Itse taitaisin olla niin utelias, että sopisin tapaamisen johonkin julkiseen paikkaan, voisihan sitä vaikka kurkkia jostain kulman takaa ensin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi