Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mennä tapaamaan miestä, joka ei näytä itsestään kasvokuvaa? Sanoo vaan, että kivempi näin...

Vierailija
08.09.2024 |

Kannattaako lähteä tapaamaan miestä, joka ei näytä kasvokuvaa? Mies sanoo, että jännempää ilman kuvia. Mies vaikuttaa erittäin mukavalta ja hyvältä tyypiltä, mutta nyt jotenkin itselle tuli stoppi. 

Miksei mies näytä kuvaa? Ja nyt ei tarvita mitään mies on varattu kommentteja, koska hän ei ole varattu. Mitä muita syitä voi olla? Vai voiksä kaikki silti olla ok? 

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa.

Ketä vaan potentiaalista kannattaa mennä tapaamaan, mutta julkiseen paikkaan.

Olette kumpikin laittaneet ilmon ja olette uteliaita, niin miksi ei?

Vierailija
82/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Minä kerran lähdin abaut noilla spekseillä kahvilatreffeille. Mies antoi ymmärtää, että kaikki ok ulkonäössä, ei muuten vaan halua laittaa kuvaa. Oli nähnyt minun kuvan ja tiesi että olen nätti/kaunis. Oli kertonut millaiset vaatteet päällä ja tunnistin niistä heti, ennenkuin ehti minut nähdä. Ihan kauhea. Lähdin pois samantien ja oli syyllinen olo siitä monta vuotta, kunnes joku osuvasti sanoi, että itsehän hän yritti huijata minut treffeille kanssaan, tietäen että on ihan eri liigassa. En siis ollut mitään velkaa huijarille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep julkinen paikka. Kyllä normaalisti tilanteesta pääsee pois jos ei miellytä.

Vierailija
84/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle mukavampaa noin koska joko varattu ja siksi ei halua laittaa kuvaa tai sitten tietää että jos laittaisi kuvan niin ei pääsisi treffeille lainkaan ( on esim 20v vanhempi mitä väittänyt tai jotain muuta vastaavaa).

Todennäköisesti jatkossakin kaikki tehtäisiin siten että miehelle mukavampaa (tavataan naisen asunnolla, nainen tekee ruuat ja viihdyttää jne jne). 

Jos ei suostu esim videopuheluun ennen treffejä niin en menisi.

Häh? Kuka kutsuisi tuntemattoman ekoille treffeille kotiinsa? Joku tollo.

ulos vaan syömään.

Kuka hölmö menisi ventovieraan kotiin ekoille treffeille?

Vierailija
85/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Minä kerran lähdin abaut noilla spekseillä kahvilatreffeille. Mies antoi ymmärtää, että kaikki ok ulkonäössä, ei muuten vaan halua laittaa kuvaa. Oli nähnyt minun kuvan ja tiesi että olen nätti/kaunis. Oli kertonut millaiset vaatteet päällä ja tunnistin niistä heti, ennenkuin ehti minut nähdä. Ihan kauhea. Lähdin pois samantien ja oli syyllinen olo siitä monta vuotta, kunnes joku osuvasti sanoi, että itsehän hän yritti huijata minut treffeille kanssaan, tietäen että on ihan eri liigassa. En siis ollut mitään velkaa huijarille.

Liiga? Huijari??? Itsellä ei ole ollut liigaa mutta treffannut monentyyppisiä. On tainnut olla sitten ihan kauhea tapaus? No kyllähän maailmaan riittää tietty kaikenlaista.

Vierailija
86/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset uskalsi tavata aikana kun treffit ilmoitukset oli lehti-ilmoituksessa  tai texti-tvssä.

Koska aika oli erilainen. 

Nykyään on kuvallisia deitti palveluja, ja silloin on reilua että molemmat laittavat kuvansa. 

Minusta se, että itse olen avoimesti omalla nimellä ja kuvalla liikkeellä, toinen ei ole, on epäreilua, ja väärin minua kohtaan. Minä en kiinnostu sellaisista ihmisistä  

Eli oli kuinka kiva mies kirjoitellessa, jos ei voi kuvaa laittaa pyydettäessä, ei tule treffejäkään. 

En viitsi tykätä edes niistä, joilla ei ole mitään kuvaa, ja kuvan saa pyydettäessä  juuri siksi, että jos muutkin ovat avoimesti omalla naamalla liikkeellä, silloin säännöt on samat kaikille  

Ihan kuin tuollainen ihminen koittaisi jotenkin kyyk

Olet kyllä tollo.

ei voi auttaa, ei 😂😂😂😂😂

Vierailija
87/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se nyt saamarin kiusallista vetää u-käännös heti kun on istuttu pöytään.

Vierailija
88/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihana nainen vei kotiinsa ja siitä sitten seurasikin jotain. Mutta joo varovainen kannattaa olla. Tuossa omassa tapauksessani oli kyseessä ehkä sopivat olosuhteet. Tai sitten olin niin kiltin oloinen jota jotkut ei tykkää.

Vierailija
89/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se nyt saamarin kiusallista vetää u-käännös heti kun on istuttu pöytään.

Joo itse en ole sortunut tuohon. Muistan yhden tapauksen että menivät ohi vaikka piti olla treffit yhden kanssa. Kaikkien kanssa ei ehkä täysin synkannu mutta kyllä ne kahvit tai jätskit tai oluet on vedetty keskustelun lomassa. Tai taidenäyttelyt.

Vierailija
90/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi tapaamaan. En missään nimessä.

N45

Vierailija
91/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kertonut ammattinsa? Jos Finnairin lentokapteeni (ja kertomusta ei ole syytä epäillä) niin miksi et menisi vaikkei kuvaa olisikaan. Ei ne yleensä kovin epäattraktiivisia ole.

Uskokaa nyt jo inselit, ei työpaikalla tai rahalla voi kompensoida RUMUUTTA. Emme elä kehitysmaassa jossa joka nainen epätoivoissaan etsii elättäjää.

Vierailija
92/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti valehtelee ikänsä reilusti alakanttiin. Itselle kävi näin ja lähdin treffeille, poistuin paikalta yhtä nopeasti kuin tulin. Kuvittelee, että on niin paljon vetovoimaa hänessä, että et edes huomaa kuinka vanha on oikeesti. 

Tämä. Tai sitten on kalju, lihava, todella lyhyt tai jotain muuta mitä häpeää.

Parhaimmillaan sairaalloisen huono itsetunto, pahimmassa tapauksessa joku rikollinen. Ei tuossa voi voittaa.

Et sinä tunnista jokaista rikollista vaikka saisit heistä valokuvat ennakkoon.

Vierailija
93/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa.

- melkein poliisi, ei vielä

Tää oli jotenkin hellyyttävä.

Vierailija
94/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti valehtelee ikänsä reilusti alakanttiin. Itselle kävi näin ja lähdin treffeille, poistuin paikalta yhtä nopeasti kuin tulin. Kuvittelee, että on niin paljon vetovoimaa hänessä, että et edes huomaa kuinka vanha on oikeesti. 

Tämä. Tai sitten on kalju, lihava, todella lyhyt tai jotain muuta mitä häpeää.

Parhaimmillaan sairaalloisen huono itsetunto, pahimmassa tapauksessa joku rikollinen. Ei tuossa voi voittaa.

Et sinä tunnista jokaista rikollista vaikka saisit heistä valokuvat ennakkoon.

Ei sillä ole väliä. Avoimuudella on väliä.

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme