Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten pyöräileminen hameen kanssa

Vierailija
08.09.2024 |

Näyttää aika hoopolta !

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olkaa varovaisia. Äidilläni jäi hame jumiin satulan taakse, kun oli pysähtymässä, kaatui ja meni lonkka tohjoksi. Siihen loppui pyöräilyt hameen kanssa.

Onko videoon?

Vierailija
42/56 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina shortsit hameen alla. Eipä vilahda mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan täällä valitetaan, että naiset ei käytä hameita tai mekkoa. Nyt kun joku jopa oikein pyöräilee sellainen päällä niin johan se ihmetyttää. 

Vierailija
44/56 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista kun nainen pyöräilee.eroottinen peppu .

Vierailija
45/56 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunista kun nainen pyöräilee.eroottinen peppu .

Itse katselen mieluummin miesten takamuksia. Oih, Keijo...

t: Markku 54v

Vierailija
46/56 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hirvitti katsoa kun lihava nainen lähti pitkässä hameessa polkemaan taittopyörällä. Mitä jos helma osuisi mutteriin ja kierittäisi auki. No ehkä hänellä on pehmikkeitä enemmän luiden ympärillä jos yhtäkkiä pyörii maassa. 

Vierailija
47/56 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pyöräilen hyvin usein hame päällä eikä ole juolahtanut mieleenkään, että jotain voisi näkyä saati sitten, että joku katsoisi.

Vierailija
48/56 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pyöräilen hyvin usein hame päällä eikä ole juolahtanut mieleenkään, että jotain voisi näkyä saati sitten, että joku katsoisi.

Minä voisin katsoa ja sanoisin hienot näkymät on en ole pervo vaan ihailen naiskauneutta.

Vierailija
49/56 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyöräilen usein hame päällä. Ihan normaalisti pyöräilen, en mitenkään hooposti. Eikä ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
50/56 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satulan käyttökin on typerän näköistä. Itse otan aina pyörästä satulan pois ja istun suoraan putken päälle.

- Matti

Joskus aikoinaan oli eräässä lehdessä kuvasarja kun erään ladyn pyörän satulan tilalle oli laitettu dildo ja tämä lady kävi näin pyöräilemässä ilman housuja.

Vierailija
51/56 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satulan käyttökin on typerän näköistä. Itse otan aina pyörästä satulan pois ja istun suoraan putken päälle.

- Matti

Se tuntuu hyvältä kun ei ole parempaa tarjolla. T. Pekka

Vierailija
52/56 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Matti

Joskus aikoinaan oli eräässä lehdessä kuvasarja kun erään ladyn pyörän satulan tilalle oli laitettu dildo ja tämä lady kävi näin pyöräilemässä ilman housuja.

Mistähän tämmöisen löytäisi?

Vierailija
53/56 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Matti

80-luvulla Jallussa?

Vierailija
54/56 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Matti

80-luvulla Jallussa?

Saattoi olla.

Vierailija
55/56 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli naisten pyörissä takarenkaassa verkko, ettei hame mene pinnojen väliin. Miehet pitivät lahkeiden suissa pyykkipoikia.

Vierailija
56/56 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan lähtisi pyöräilemään hameen kanssa? Kaverin kanssa joo, tai lasten, mutta kuka tarvitsee seurakseen hametta?