Naisten pyöräileminen hameen kanssa
Kommentit (56)
Mulla on aina shortsit hameen alla. Eipä vilahda mitään.
Ainahan täällä valitetaan, että naiset ei käytä hameita tai mekkoa. Nyt kun joku jopa oikein pyöräilee sellainen päällä niin johan se ihmetyttää.
Kaunista kun nainen pyöräilee.eroottinen peppu .
Vierailija kirjoitti:
Kaunista kun nainen pyöräilee.eroottinen peppu .
Itse katselen mieluummin miesten takamuksia. Oih, Keijo...
t: Markku 54v
Hieman hirvitti katsoa kun lihava nainen lähti pitkässä hameessa polkemaan taittopyörällä. Mitä jos helma osuisi mutteriin ja kierittäisi auki. No ehkä hänellä on pehmikkeitä enemmän luiden ympärillä jos yhtäkkiä pyörii maassa.
Itse ainakin pyöräilen hyvin usein hame päällä eikä ole juolahtanut mieleenkään, että jotain voisi näkyä saati sitten, että joku katsoisi.
Itse ainakin pyöräilen hyvin usein hame päällä eikä ole juolahtanut mieleenkään, että jotain voisi näkyä saati sitten, että joku katsoisi.
Minä voisin katsoa ja sanoisin hienot näkymät on en ole pervo vaan ihailen naiskauneutta.
Minä pyöräilen usein hame päällä. Ihan normaalisti pyöräilen, en mitenkään hooposti. Eikä ole ollut mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Satulan käyttökin on typerän näköistä. Itse otan aina pyörästä satulan pois ja istun suoraan putken päälle.
- Matti
Joskus aikoinaan oli eräässä lehdessä kuvasarja kun erään ladyn pyörän satulan tilalle oli laitettu dildo ja tämä lady kävi näin pyöräilemässä ilman housuja.
Vierailija kirjoitti:
Satulan käyttökin on typerän näköistä. Itse otan aina pyörästä satulan pois ja istun suoraan putken päälle.
- Matti
Se tuntuu hyvältä kun ei ole parempaa tarjolla. T. Pekka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Matti
Joskus aikoinaan oli eräässä lehdessä kuvasarja kun erään ladyn pyörän satulan tilalle oli laitettu dildo ja tämä lady kävi näin pyöräilemässä ilman housuja.
Mistähän tämmöisen löytäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Matti
80-luvulla Jallussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Matti
80-luvulla Jallussa?
Saattoi olla.
Ennen oli naisten pyörissä takarenkaassa verkko, ettei hame mene pinnojen väliin. Miehet pitivät lahkeiden suissa pyykkipoikia.
Miksi kukaan lähtisi pyöräilemään hameen kanssa? Kaverin kanssa joo, tai lasten, mutta kuka tarvitsee seurakseen hametta?
Onko videoon?