Mies kiukutellut lähes viikon
Ilman mitään selkeää syytä, kun kysyy itse jotain asiallisesti, on vastaus vähemmän asiallinen, uhmaikä pitäisi jo olla takanapäin...
Kommentit (26)
Sitä on liikkeellä. Todennäköisesti rahahuolia ja ei uskalla puhua sulle niistä.
Kysys mikä kiukututtaa?
Ehkäpä se keskustelemalla selviäisi.
Öö.. ja jos ei heti vastaa järkevää, niin kysy uudelleen ja ehkä hieman erilailla. Pitäis kyllä naisen osata..
Kysy tosiaan mikä painaa mieltä. Jos ei suostu sanomaan, kerrot tekeväsi aloituksen AV:lle, eiköhän ala laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysys mikä kiukututtaa?
Öö.. ja jos ei heti vastaa järkevää, niin kysy uudelleen ja ehkä hieman erilailla. Pitäis kyllä naisen osata..
Kiva trollaus, mutta ei ole naisen tehtävä. Sen kiukuttelijan omalla vastuulla on avata keskustelu ja hoitaa tilanne.
Milloin olet viimeksi antanut miehelle suihinoton ilman mitään ruinaamista tai vastapalveluksia? Olennainen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysys mikä kiukututtaa?
Kiva trollaus, mutta ei ole naisen tehtävä. Sen kiukuttelijan omalla vastuulla on avata keskustelu ja hoitaa tilanne.
Niin, parisuhteessahan ei missään nimessä kannata koskaan olla kiinnostunut puolison mielialasta, vaan olla tuppisuuna kunnes toinen itse kertoo mikä on vialla. 🤦🏼
Kuullostaa reilu 20-vuotiaalta poikaystävältäni vuonna nakki ja kirves.
Kun kysyin, mikä vaivaa, niin "ei mikään". Viikon kuluttua räjähdin, että "nyt kerrot, mikä vaivaa". Jostain oli loukkaantunut, mikä osoittautui vielä väärinkäsitykseksi.
Seuraavalla kerralla sama juttu, kun hänen käytös muuttui ja taaskaan "mikään ei vaivannut". Kysyin häneltä, että pitääkö mun jälleen tivata sulta viikon asiaa vai voitko nyt kertoa heti - päästään molemmat helpommalla. Taas oli jostain (turhasta) loukkaantunut...
No ei enää kauaa seuristeltu (onneksi) tuon jälkeen. Erottiin tosin muista syistä, mutta aika paljon puhumisen ja kommunikoinin abc:tä sai hänelle opettaa.
Muutenkin syyllisti ja painosti joissain asioissa. "Kun sekin ja nekin tekee sitä ja tätä". Ei hyvä...
Itse saattoi kyllä loukata kunnolla ja "ihmetteli kun suutuin tuollaisesta". Odotin viikon ja tilanteen tultua latasin tismalleen samat sanat hänelle. Suuttui paljon pahemmin, jolloin minä kerroin, miksi sanoin niin. En ole varma, menikö opetus siltikään perille. Toivottavasti meni.
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa reilu 20-vuotiaalta poikaystävältäni vuonna nakki ja kirves.
Kun kysyin, mikä vaivaa, niin "ei mikään". Viikon kuluttua räjähdin, että "nyt kerrot, mikä vaivaa". Jostain oli loukkaantunut, mikä osoittautui vielä väärinkäsitykseksi.
Seuraavalla kerralla sama juttu, kun hänen käytös muuttui ja taaskaan "mikään ei vaivannut". Kysyin häneltä, että pitääkö mun jälleen tivata sulta viikon asiaa vai voitko nyt kertoa heti - päästään molemmat helpommalla. Taas oli jostain (turhasta) loukkaantunut...
No ei enää kauaa seuristeltu (onneksi) tuon jälkeen. Erottiin tosin muista syistä, mutta aika paljon puhumisen ja kommunikoinin abc:tä sai hänelle opettaa.
Muutenkin syyllisti ja painosti joissain asioissa. "Kun sekin ja nekin tekee sitä ja tätä". Ei hyvä...
Itse saattoi kyllä loukata kunnolla ja "ihmetteli kun suutuin tuollaisesta". Odotin viikon ja tilanteen tultua latasin tismall
Joo, tiedän tämän, niin raskasta, niin raskasta. Aivan kuin puhuminen ja selvittäminen olisi rikos, parempi mullitella ja kiukutella. Ei jaksa kauan!
Vierailija kirjoitti:
Outoa on. Työstressi? Pettää?
Pettää, rakastunut toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet viimeksi antanut miehelle suihinoton ilman mitään ruinaamista tai vastapalveluksia? Olennainen kysymys.
Milloin mies on viimeksi nuollut naiselle orgasmin ilman mitään vastapalvelevuksia tai seksin vaatimista itselleen?
Itse en jaksaisi moista miettiä. Siinähän kiukuttelee ja jokaisesta kiukuttelupäivästä ja törkysanasta ukko saa maksaa 20 euroa tai tulee ikävä meininki. Jos ei maksa, niin maksu otetaan tai vingutetaan salaa ukkoparan korttia.
Vierailija kirjoitti:
Ukko pihalle!
Moro ja näkemiin?
Vaihdevuodet, alkavat aikaisemmin kuin naisten.
Mitäs oot tehny