Peruspalvelut pitäisi olla ilmaisia
Sairaanhoito lääkkeineen ja ottaisin siihen mukaan myös internetin, veden ja sähkön.
Kommentit (9)
Ilmainen on kiva sana, mutta todellisuudessa kaikki nuo maksavat.
Ei ole mitään ilmaista. Joku aina maksaa.
Minä en halua maksaa muiden törsäämistä. Esimerkkinä 15 minuutin - tunnin suihkut, tai se, että jätetään suihkuun vesi juoksemaan saunassa olon ajaksi. On ihmisiä, jotka eivät ota vastuuta, ellei siitä ole seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua maksaa muiden törsäämistä. Esimerkkinä 15 minuutin - tunnin suihkut, tai se, että jätetään suihkuun vesi juoksemaan saunassa olon ajaksi. On ihmisiä, jotka eivät ota vastuuta, ellei siitä ole seurauksia.
Kuka jättää suihkun päälle kun menee saunaan? :D
No nyt on jo kipeästi huomattu, että rahaa ei ole. 16 vuotta on eletty velaksi ja paljon on ilmaista ollut tarjolla ja on vieläkin.
Peruskoulutus on hyvä olla ilmainen, se on tärkeää, jos edes joku siellä oppii lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka on tottunut siihen, ettei tarvitse maksaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka on tottunut siihen, ettei tarvitse maksaa itse.
En tiedä yhtään ihmistä, joka tekisi näin.
Ap on hyvä ja perustaa pari ilmaista palvelua. Katsotaan mitä niille kuuluu parin vuoden päästä.
Sijoitusalan kurssilla opetettiin, että ei ole ilmaisia lounaita.