Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v oli värjännyt salaa osan hiuksistaan

Vierailija
20.10.2024 |

Kuinkahan paljon myrkkyjä hänellä on nyt elimistössä? Ja värjääkö muidenkin teiniPOJAT hiuksiaan? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salaa? 

Vierailija
2/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kolmanneksella meistä jotka nyt ollaan noiden teini-ikäisten vanhempia, oli hiukset värjätty tuon ikäisenä.

Allergioita siitä varmaan on joillekin seurannut, mutta en yhdestä värjäyksestä hermoilisi. Varsinkin kun et edes tunnu tietävän, millä värjäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkule

Vierailija
4/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, seuraavaksi kokeilee tupakkaa ja alkoholia, sitten tulee eka tyttöystävä ellei ole jo.. 

Vierailija
5/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella epätodennäköistä, että yksi hiusten värjäys olisi saanut aikaan suurempaa haittaa. Ja tuon ikäiset saattavat tehdä salaa paljon haitallisempiakin asioita.

Vierailija
6/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus on kokeilujen aikaa.

Vierailija
7/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan narsisti.

Vierailija
8/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen jos tuo on murheista pienin.

Vierailija
9/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H o m o?

Vierailija
10/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Se on kokeiluaikaa ja sellainen ikä. Nuorena ei huoleta ehkä väriaineet.

Vierailija
11/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin tuossa iässä itse kampaajalla ja päätin mitä hiuksille ei tehdään. Vanhemmat antoivat rahat.

Vierailija
12/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjännyt hiuksia noin 13 vuotiaasta, eli 40 vuotta taisin kyllä jo 10 vuotiaana kokeilla. Hengissä ja hyvin voin melkein, moninivelrikko tuskin noista hiusten värjäyksistä johtuu 

Vierailija
13/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et antaisi pojalle rahaa, että pääse värjäyttämään hiukset ammattilaiselta vaikka kasviväreillä? Sairasta, että nuori joutuu salassa tuollaista tekemään.

Vierailija
14/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et antaisi pojalle rahaa, että pääse värjäyttämään hiukset ammattilaiselta vaikka kasviväreillä? Sairasta, että nuori joutuu salassa tuollaista tekemään.

pääsee* ammattilaisella*

Vierailija
15/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syöpä, mutta en ole onneksi koskaan maalannut tukkaani.

Vierailija
16/27 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen jos tuo on murheista pienin.

Ehkä kuitenkin se suurin?

Vierailija
17/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoni: Mitä vähemmän taistelette nuoren kanssa hiusten väristä, mallista, pituudesta, vaatteista, kengistä, meikistä, sitä helpompaa teillä on, ja voitte keskittyä ihan muihin ja tärkeimpiin kasvatusasioihin: koulu (lintsaamattomuus, läksyjen teko, kokeisiin valmistautuminen), oman huoneen siivous, hygienia ja kotityöt (myös yhteisissä tiloissa), terveellinen ruoka y.m.s.

Vaatteet ja kengät kuluvat ja uusitaan, tukka kasvaa, meikit pestään illalla pois. Ulkonäöstään on paras antaa nuoren päättää itse, se kuuluu kehitykseen. 

Vierailija
18/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä mitään vaaraa ole. Itse aloin 12-vuotiaana värjätä mustaksi ja kerran kuussa aina tyvet värjäsin. Ei sitä siihen aikaan ollut edes mitään suosituksia, ettei alle 16-vuotias saisi värjätä. Moni värjäsi, enkä tiedä ketään jolle siitä olisi sen kummempia haittoja tullut.

Vierailija
19/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaiset ei taida nykyään alle 16-vuotiaiden tukkaa värjätä, siksi täytyy kotona laittaa jos värin haluaa. Kasvivärejä kannattaa varoa, niillä ensinnäkin saa pelkästään lämpimiä värisävyjä, jotka ei läheskään kaikkien suomalaisten ihonsävyyn sovi yhtään, toiseksi niistä ei pääse eroon kuin kasvattamalla, esim. värinpoistot saattaa tehdä ihan hulluja värejä kuten vihreä, harmaa jne.

Vierailija
20/27 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se värjätty tukka ku parsakaalipermanentti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan