Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostus naisia kohtaan hiipunut. Vietän hyvää sinkku elämää enkä halua että kukaan pilaa tätä.

Vierailija
08.09.2024 |

Testot kunnossa. Näin 40v ikäisenä ei vaan saman ikäiset naiset innosta. Pitäisi olla aika loistopakkaus ja lapseton. Nämä on kuitenkin harvinaisia. Neitsytkin mielellään ei kevytkenkäinen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kyllä väittää olevansa kanssani onnellinen joka päivä.

Hän ei varmaan ole ap?

Vierailija
42/45 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä lapseton loistopakkaus ja aiempia seksikumppaneitakin pyöret 0 (ei oo tarvetta seikkailla vaan löytää se yksi oma tyyppi). Harmi vain että tuo sun aloitus ei nyt oikein vakuuta. Mitä tarjottavaa sulla itselläsi sitten naisille on? Ootko miettinyt asiaa?

N32

Ehkä hän kuvaili itsensä? 

Eli neitsyys?

Kyllä ja 40 v. 

Kai tuollekin joku markkinarako on, mutta se tuskin on parikymppinen kimuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnosta, silti hakevat minua taloudellisesti hyväksikäytettäväksi, joten joudun sanomaan EI.

Vierailija
44/45 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap. Ensinnäkin. Miksi joku nuori nainen haluaisi olla niin paljon vanhemman miehen kanssa, kun saa nuoriakin miehiä? Ja mitä sinä tekisit sillä neitsyellä? Ihan oikeasti. Jos joku niin nuori, että on neitsyt, jostain kumman syystä haluaisi ensimmäisen seksikertansa sun kanssa, niin olisko sen arvoista? Mitä se nainen siitä saisi? Miten jatkossa? Menisitte naimisiin ja olisitte lopun elämäänne onnellisia yhdessä? Kuvittele mielessäsi, että sinä olisit nuori nainen neitsyt, niin mitä tekisit isäsi ikäisen miehen kanssa? 

Ei ole muuta syytä olla jonkun kanssa kuin rakastuminen, jonka kohdetta ei kukaan voi etukäteen valita. Siksi nuori nainen voi haluta olla keski-ikäisen miehen kanssa ja toisin päin. Toki nuoret ovat yleensä keskenään, joten ikäerorakastumisia tapahtuu verrattain vähän.

Vierailija
45/45 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä nettimiehillä on myös täysin harhainen käsitys siitä, että muut eläisivät jotenkin heitä varten.

Esim. ikäisistäni miehistä iso osa on jo ylipainoisia, huonossa kunnossa, eivät ole huolehtineet itsestään, elintavat retuperällä, passiivisuutta jne., mutta ei tulisi mieleenkään jäädä jumimaan asiaan ja tehdä siitä aloituksia palstalle, sillä eiväthän nuo miehet elä minua varten! Tietenkään. Heillä on aivan täysi oikeus elää miten tykkäävät ja näyttää miltä näyttävät, panna jonkun/joidenkin kanssa tai olla panematta jne. Heillä on oma elämänsä ja minulla minun elämäni, ei niillä ole mitään tekemistä keskenään eivätkä nuo miehet elä miellyttääkseen minua tai ketään naisia.

Fakta on myös, että parikymppiset näyttää keskimäärin paremmalta (ihan jo siitäkin syystä, että huonot elintavat ei vielä näy ulospäin samalla tavalla kuin myöhemmin), mutta ei tulisi taaskaan mieleenkään ulvoa asiasta ja jotenkin yrittää vitttuilla jollekin kasvottomalle aikuisten miesten laumalle, että hääää hää ette edes näytä enää siltä kuin nuoremmat! Ei taaskaan tulisi mieleenkään :D Ihmiset saavat rupsahtaa ihan rauhassa, olla siinä kunnossa kuin ovat, muuttua iän myötä jos muuttuvat jne. Tuo on aivan absurdi mentaliteetti, että naiset/miehet olisivat täällä Juuri Minua varten ja Juuri Minä olisin niin kauhean relevantti yksilö tässä maailmassa. Täysin naurettava. 

Niin että juu, pidän miehiä ihan ihmisinä ja annan heille vapauden elää :D Eivät ole täällä miellyttämässä minua sen enempää kuin minäkään jotain random nettimiehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi