Kiinnostus naisia kohtaan hiipunut. Vietän hyvää sinkku elämää enkä halua että kukaan pilaa tätä.
Testot kunnossa. Näin 40v ikäisenä ei vaan saman ikäiset naiset innosta. Pitäisi olla aika loistopakkaus ja lapseton. Nämä on kuitenkin harvinaisia. Neitsytkin mielellään ei kevytkenkäinen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Olen mielisairas ja haukun miehiä
N32
Voi kyynel...
Kuule ap. Ensinnäkin. Miksi joku nuori nainen haluaisi olla niin paljon vanhemman miehen kanssa, kun saa nuoriakin miehiä? Ja mitä sinä tekisit sillä neitsyellä? Ihan oikeasti. Jos joku niin nuori, että on neitsyt, jostain kumman syystä haluaisi ensimmäisen seksikertansa sun kanssa, niin olisko sen arvoista? Mitä se nainen siitä saisi? Miten jatkossa? Menisitte naimisiin ja olisitte lopun elämäänne onnellisia yhdessä? Kuvittele mielessäsi, että sinä olisit nuori nainen neitsyt, niin mitä tekisit isäsi ikäisen miehen kanssa?
Ei kuulosta kovin uskottavalta kun ottaa huomioon että koet tarpeelliseksi rustailla aiheesta aloituksia mammapalstalle.
Täällä lapseton loistopakkaus ja aiempia seksikumppaneitakin pyöret 0 (ei oo tarvetta seikkailla vaan löytää se yksi oma tyyppi). Harmi vain että tuo sun aloitus ei nyt oikein vakuuta. Mitä tarjottavaa sulla itselläsi sitten naisille on? Ootko miettinyt asiaa?
N32
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap. Ensinnäkin. Miksi joku nuori nainen haluaisi olla niin paljon vanhemman miehen kanssa, kun saa nuoriakin miehiä? Ja mitä sinä tekisit sillä neitsyellä? Ihan oikeasti. Jos joku niin nuori, että on neitsyt, jostain kumman syystä haluaisi ensimmäisen seksikertansa sun kanssa, niin olisko sen arvoista? Mitä se nainen siitä saisi? Miten jatkossa? Menisitte naimisiin ja olisitte lopun elämäänne onnellisia yhdessä? Kuvittele mielessäsi, että sinä olisit nuori nainen neitsyt, niin mitä tekisit isäsi ikäisen miehen kanssa?
Siis kyllähän jotkut nuoret tykkää vanhemmista, ei siinä mitään jos aikuisista ihmisistä kyse ja molemmat viihtyy toistensa seurassa.
Itseäni naurattaa lähinnä se, että nämä jotkut nettimiehet kuvittelevat olevansa kauhean kiinnostavia ja että Juuri Heidän mieltymyksensä kiinnostaisivat kaikkia naisia jne :D
Eiköhän meillä kaikilla ole omat mieltymyksemme, mutta eipä ole koskaan tullut mielen viereenkään tehdä vauvapalstalle aloitusta siitä, minkälaiset miehet minua ei ainakaan kiinnosta ja millaiset ei kelpaa ja mitä ainoastaan kelpuutan :D Johtuneeko siitä, ettei vaan kiinnosta yleisesti joidenkin randomeiden mielipiteet asioistani, ei ole katkeruutta miehiä kohtaan ja olen olemassa livenä niille miehille jotka koen viehättäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Täällä lapseton loistopakkaus ja aiempia seksikumppaneitakin pyöret 0 (ei oo tarvetta seikkailla vaan löytää se yksi oma tyyppi). Harmi vain että tuo sun aloitus ei nyt oikein vakuuta. Mitä tarjottavaa sulla itselläsi sitten naisille on? Ootko miettinyt asiaa?
N32
P.s. oon eri kuin toi toinen N32 tässä keskustelussa 😅
Matala testoni on avioliittoni pelastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
sulla ei oo mitään tarjottavaa tälle maailmalle, oletko syönyt lääkkeitä kun noin asiallisen vastauksen sait tänään aikaan?
Kuten jo sanoin, olen eri kuin tuo aiemmin tässä keskustelussa häröillyt nainen 32. En huomannut että jollain muullakin sama nimimerkki. Jätän tän keskustelun nyt tähän, ettei tule kiusallisia sekaannuksia! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 32 nainen ja olen lopettanut tapailun ja olen selibaatissa. Ei miehet enää kiinnosta. Vaativat lapsia eivätkä osaa yhtään reflektoida omia ongelmiaan
Täällä yks sellainen mies, joka ajatteleen naisista just tuolla tavalla. Siksi tapailen parikymppisiä naisia, enkä koskaan yli 30-vuotiata
M40 eri
Miksi edes luulet, että kolmikymppisiä kiinnostaisi seurasi? :D Olen 31v nainen enkä katsele nelikymppisiä miehiä, ei kiinnosta yhtään ketä joku 40v mies tapailee. Jos olet löytänyt sopivaa seuraa parikymppisistä, niin kiva juttu! Se on aina hyvä kun ihmiset löytää seuraa missä viihtyy ja molemmilla on mukavaa :D
Miksi luulet, että mua kiinnostaisi sun mielipiteet, kun mua ei kiinnosta mikään muukaan sinussa.
LOL miksi olet tällä mammapalstalla?
En tapailisi ketään miestä, joka notkuu vauvalla.
Lol
Ap, miksi kirjoittelet vauva-palstalle?
Tercemenoa vaan... Ei sin perään huudella
Hah 🤦🏻
Vietät hyvää sinkkuelämää etkä halua ketään sitä pilaamaan. Sehän on mukavaa että on elämäänsä tyytyväinen.
Ihmettelen vain hiukkasen että jos näin on, niin miksi sitten edes mietit naisia? Oletko siis kuitenkaan tyytyväinen elämääsi?
Idän trollitehdas taas tehtailemassa aloituksia kauniina sunnuntaipäivänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin sun ikäsistä löytyy toista neitsyttä. Helpompi löytää näitä miesten parista.
Voitte sitten yhdessä haukkua naisia.
Aasiasta löytyy.
No vielä vähemmän. Jeeees misteeeeerr, juu aar mai föörst määän änd juu aar hjuuuuutsh. Ai lav joor kok änd ai äm ö vöööörtsin, tatshed foor tö veri fööörst taim. Truuuli.
Sinkkuelämää 40-vuotiaana ja tulet sen vielä ilmoittamaan vauvapalstalle?
Vierailija kirjoitti:
Olen täydellinen nainen, neitsytkin, mutta en arvosta miehiä, jotka jahtaavat koskemattomia naisia. Se kertoo narskusta luonteestasi.
Määrittelet itsesi täydelliseksi ja seuraavassa virkkeessä toisen ihmisen narsistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin sun ikäsistä löytyy toista neitsyttä. Helpompi löytää näitä miesten parista.
Voitte sitten yhdessä haukkua naisia.
Aasiasta löytyy.
No vielä vähemmän. Jeeees misteeeeerr, juu aar mai föörst määän änd juu aar hjuuuuutsh. Ai lav joor kok änd ai äm ö vöööörtsin, tatshed foor tö veri fööörst taim. Truuuli.
Minulta tuli.
Vierailija kirjoitti:
N32
Ehkä hän kuvaili itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Eli neitsyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Eli neitsyys?
Kyllä ja 40 v.
Jotenkin minusta tuntuu, että kyseessä on ihan win-win tilanne sekä sinulle, että niille nelikymppisille naisille :)
Aurinkoista syyspäivää!