Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juoksuharrastuksessa on/olisi parasta? Kerro

Vierailija
08.09.2024 |

mielipiteesi/kokemuksesi perusteella. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suhteellisen helppoa aloittaa. Et tarvitse kalliita välineitä. Voit mennä juoksemaan milloin tahansa. Sitten kun jaksat juosta pitkiä matkoja, niin tuntuu, että voisit vaikka juosta Kiinaan. Siitä tulee tosi hyvä olo. 

Vierailija
2/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkin jälkeinen hyvä fiilis ehdottomasti,jotenkin juoksusta tulee vielä parempi kuin esim pyöräilystä tai muusta aerobisesta lajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runners high

Vierailija
4/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lenkki on ohi. Ei tule rynnijän haita minulle, eikä monelle muullekaan.

Halpuus on hyvä syy, ehdottomasti.

Vierailija
5/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä mihin aikaan tahansa, riittävät varusteet löytyy usein jo ennestään. Rakastan kuunnella äänikirjoja lenkillä. 

Vierailija
6/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä touhu tiivistettynä

Vierailija
7/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksijan taivas

Vierailija
8/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpuus, helppous, lenkin jälkeinen olo ja yleinen jaksaminen arjessa kun hyvässä kunnossa.

Vierailija
9/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkin aikana oleva olo

Vierailija
10/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpuus, helppous, lenkin jälkeinen olo ja yleinen jaksaminen arjessa kun hyvässä kunnossa.

Minkä verran juoksette kerralla? Ja kuinka usein

Vierailija
11/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa juokseminen on vähän tylsää suorittamista itselle, mutta polkujuoksussa pääshen tosi helposti sellaiseen syvään flow-tilaan missä stressi ja murheet häviää ja sen jälkeen on pitkään hyvä olo niin henkisesti kuin fyysisestikin.  On myös kiva että koirakin tykkää juosta niin hoituu molempien lenkitys samalla. Tyhkkään kyllä myös rivakoista ja pitkästi kävelylenkeistäkin. Viikkoon tulee yleensä pari tuollaista 5-10km juoksulenkkiä läheisellä ulkoilureitillä, pari pidempää ~15km lenkkiä ihan poluilla ja sitten pyrin tekemään koiran kanssa vähintään yhden 15-25km kävelylenkin metsässä viikonloppuisin.. Lisäksi jotain lyhyempiä. Tänä kesänä harjoiteltiin myös parin yön reissuja kevyen repun ja yöpymiskamojen kanssa. 25 km / päivä. Ensi kesänä ajattelin kokeilla Karhunkierrosta kahden pysähdyksen taktiikalla, saa nähdä miten menee.

Vierailija
12/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kunto.

Voi tehdä joustavasti milloin haluaa ja sen verran kun itse haluaa. Ei tarvitse kuluttaa aikaa matkoihin harrastuspaikalle eikä muihinkaan järjestelyihin, vaan voi ihan lähteä kotoaan sekä palata kotiinsa.

Tosi halpa harrastus.

Joskus harrastuksen voi yhdistää hyvin johonkin muuhun hyödylliseen. Esimerkiksi voi lähteä juoksulenkille ja samalla ostaa kaupasta jonkun puuttuvan elintarvikkeen.

Mä en ole itse koskaan varsinaisesti tykännyt enkä nauttinut juoksemisesta, mutta se oli mulle yli 15 vuoden ajan hyvä keino pysyä hyvässä kunnossa. Nykyään tosin ei ole, ostin potkupyörän ja rakastuin sillä potkimiseen, ja joitain vuosia sitten vaihdoin harrastusta potkupyöräilyyn.

Vierailija
13/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että Mikä juoksuhaudassa...

Vierailija
14/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit harrastaa milloin ja missä vain. Varusteet ei maksa paljon ja ne on helppo kuljettaa mukana vaikka ulkomaan työreissuilla.

Vierailija
15/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vetää kunnon spändexit jalkaan 🥰

Vierailija
16/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä verran juoksette kerralla? Ja kuinka usein

Nyt juoksen 16 km joka toinen päivä. Aikaisemmin oli pidempiäkin lenkkejä, 22 - 32 km, mutta minulla alkoi polvet vaivata, niin piti hieman rajoittaa.

Vierailija
17/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsee riittävän kovaan kondikseen voi hakea kaljat kaupasta pysähtymättä kassalle

Vierailija
18/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ja juoksu ovat sitä liikuntaa, jota varten ihminen on luotu. Ei ihmistä ole tehty nostelemaan kymmeniä/satoja kilogrammoja painavia esineitä tai huitomaan olkapäänsä/polvensa rikki mailoilla/palloilla. (Vaikka lihaskunto ja liikkuvuus ovat myös tärkeitä.)

Siksi jokaisen ihmisen olisi hyvä kävellä ja juosta. 

Vierailija
19/24 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä juokseminen on to-del-la tylsää! Niin hidasta hommaa. Ja eihän se hyvältä tunnu. Jälkeenpäin on kyllä hyvä fiilis, mutta jaa-a.

Vierailija
20/24 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä juokseminen on to-del-la tylsää! Niin hidasta hommaa. Ja eihän se hyvältä tunnu. Jälkeenpäin on kyllä hyvä fiilis, mutta jaa-a.

Juoksumatkasi tyypillinen pituus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä