Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä se vaan on niin, että suurin este suomalaisen miehen pariutumiselle on nais-"ihastuksen" mukana oleva kaveri

Vierailija
08.09.2024 |

Eilenkin oli intiimiä läheisyyttä naisen aloitteella yökerhossa, ja kun siinä katseilla huomattiin että tässä voisi jotain sutinaa syntyä, niin eikäkö hänen kaverinsa keksinyt jonkun syyn ohjata hänet pois läheisyydestäni ja viedä kauemmas. En siis itse lähestynyt, vaan annoin lähestyä. Eikä kyseessä ollut mikään kännisten karkelot, vaan sellainen hyvän mielen hiprakka.

Toisella kertaa kun sama daami palasi syliini, niin hänen kaverinsa lopulta keksi hänet ulos baarista ja minä jäin yksin... Niin kuin hänkin.

Wingmania kun ei ole joka harhauttaisi tämän kaverin muualle edes hetkeksi, niin todella turhauttavaa.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne tosiaan oli se että teillä oli  "intiimiä läheisyyttä" julkisella paikalla, on kaveri tehnyt fiksusti jos on katkaissut tilanteen. Joku olisi voinut kuvata teitä ja se materiaali olisi voinut lähteä leviämään .

Ihme ettet  toisen näkökulmasta pysty näkemään tilannetta. 

Vaikka hakisikin vain kertajuttua, voisi käyttäytyä toista kunnioittaen.

Etenkin jos naisen isä on kaupungin tai alueen vaikutusvaltainen mies, niin ei tee hänen imagolleen hyvää, jos tytär nuoleskelee jotain ihan randomia äijää.

On äijällekin ihan omaksi parhaakseen se että mitään tuollaista ei tapahdu tai videoita ei lähde liikenteeeen. Omaksi terveydeksi ja parhaaksi. Näitä ei monesti miehet mieti, kun ajattelevat vain kalullaan. Se kalukin on helposti irrotettavissa oleva juttu. Kulli sananahan on uloketta merkitsevä sana. Kulliksi on saatettu kutsua puusta ulostautuvaa pahkaa.

Sellainen pahkahan irtoaa helposti, jos runko on laho.

Vierailija
62/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista kaveria kutsutaan munanestäjäksi eli "cockblocker". Kateellinen kun toinen saisi munaa. 

Ennen baareissa miehet olivat toisilleen spontaanisti wingmaneja, eli jos huomattiin että Maverick oli pulassa niin jokaisesta tilanteen ymmärtäväatä tuli Goose.

Paljonko sulla on ikää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon! Juuri tämän vuoksi kävin nuorena yksin yökerhoissa. Aina, kun joku kaveri lähti mukaan, olisi pitänyt koko ilta viihdyttää kaveria. Ja jos et viihdyttänyt, niin voi sitä draaman määrää! 

Mukavampi ilta ilman draamaa. Kukaan ei ole repimässä pois kun potentiaalinen ihana mies tulee juttelemaan ja juttu lähtee käyntiin

Vierailija
64/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun tapauksessa cockblock oli soittanut poikaystävälle ja kertonut mitä tapahtuu, niin poikkis odotteli parkkiksella ja haastoi mut tappeluun vaikka en halunut. Sain kunnolla turpaani näiden naisten nähden ja oli siinä muitakin. Ei oikein lihakset riittäneet sitten kuitenkaan, vaikka itsetunto oli nousukännissä tosi kova ja olin sanallisesti nokkela. Poikkis pyöritteli mua lätäköissä ja jouduin pyytelemään anteeksi. Oli tullut yövuorosta katsomaan mikä meininki.

Cockblokkerin mukaan en ollut osanut lopettaa ajoissa ja en uskonut ei sanaa.

Nyt osaan ei sanan merkityksen ja mitä voi käydä jos ei usko ei-sanaa. Uhosin itku silmissä että teen heistä rikosilmoituksen, mutta minusta oli kuulemma videomateriaalia jossa ihan käyn käsiksi ja mulle sanotaan ei.

Aamulla tuli sitten vielä selvemmiin että olin mokanut.

Sait käytöstapakoulutusta. Sellaista voi saada elämässään myöhemmin, jos ei ole omilta vanhemmiltaan kasvatusta saanut kotioloissa.

Vierailija
65/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puolisoni kanssa onnellisesti yhdessä n. 30 v. Oli kuitenkin lähellä, että suhteemme olisi loppunut lyhyeen. Paras ystäväni yritti kovasti vakuuttaa, että mies yrittää vain huijata minua ja on vain "sen" perään. Että ei niin komea ja supliikki tyyppi voi oikeasti olla minusta kiinnostunut.

Mentiin sitten kaveriltani salaa treffeille. Kaveri kyllä pitkään sanoi, että ei sitten kannata hänelle itkeä, kun mut jätetään.

No, tosiaan 30 v kohta yhteiseloa takana.

Eli kyllä tämä osattiin viime vuosituhannellakin. Kaverin onnen pilaus.

Oliko tämä paras ystäväsi tälläinen ikisinkkutyylinen nainen? Itse ei saa hyvää miestä, niin pitää pilata kaverinkin sauma

Vierailija
66/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista kaveria kutsutaan munanestäjäksi eli "cockblocker". Kateellinen kun toinen saisi munaa. 

Ennen baareissa miehet olivat toisilleen spontaanisti wingmaneja, eli jos huomattiin että Maverick oli pulassa niin jokaisesta tilanteen ymmärtäväatä tuli Goose.

Paljonko sulla on ikää?

Voit laskea miettimällä milloin eka Top Gun julkaistiin.

Vierailija
67/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ainoa syy miksi noin tekisin olisi se että kaveri olisi liian päissään tai pitäisin miestä niin epämiellyttävänä ja epäilyttävänä että en haluaisi, että humalainen kaveri tämmöiseen tutustuisi.

Eipä oo kyl koskaan tarvinnut näin toimia.

Vierailija
68/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pelottavaa että miehet kokevat uhkana sen jos nainen pitää juopuneesta ystävästään huolta.

Raiskarit on sairaita.

Vierailija
69/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla on ikää?

Heittäisin ehkä 50-60v kun puhuu buumer-elokuvan termeillä.

Vierailija
70/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että nainen oli varattu. Kaveri auttoi muistamaan asian. Kukaan nainen ei kadehdi kaveriensa mahdollisuuksia saada munatarjouksia baarissa, vaikka ap niin kuvittelee.

Pyh! Olet NIIIIIN väärässä.

T. Nainen

Juuri näin, onhan se nyt väärin, jos miellyttävä avokätinen mies, josta myös tämä kaverikin olisi voinut olla kiinnostunut, osoittaa huomiota *väärälle* naiselle.

Vierailija
71/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisit voinut jutella molemmille. Ja puhelinnumeron vaihtaminen on aina hyvä idea. Harvoin ystävät estää hyvän romanssin syntymistä. 

Riippuu omasta tilanteesta. Jos itsellä on juuri tullut bänät ja kaikki miehet ovat paskoja, sitä pitää potea kollektiivisesti. Silloin ei kaverin romanssi sovi kuvioihin.

Vierailija
72/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen jotain haluaa, siihen ei kaverilla ole mitään asiaa😊ainakin omalla kohdalla. Paitsi jos olen jostain epävarma ja tarvitsen neuvoja kaverilta.

Vierailija
73/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis koitko olevasi ihastunut, vaikka et edes tuntenut koko ihmistä?

Ihastumisia tapahtuu jopa ensinäkemältä.

Vierailija
74/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun tapauksessa cockblock oli soittanut poikaystävälle ja kertonut mitä tapahtuu, niin poikkis odotteli parkkiksella ja haastoi mut tappeluun vaikka en halunut. Sain kunnolla turpaani näiden naisten nähden ja oli siinä muitakin. Ei oikein lihakset riittäneet sitten kuitenkaan, vaikka itsetunto oli nousukännissä tosi kova ja olin sanallisesti nokkela. Poikkis pyöritteli mua lätäköissä ja jouduin pyytelemään anteeksi. Oli tullut yövuorosta katsomaan mikä meininki.

Cockblokkerin mukaan en ollut osanut lopettaa ajoissa ja en uskonut ei sanaa.

Nyt osaan ei sanan merkityksen ja mitä voi käydä jos ei usko ei-sanaa. Uhosin itku silmissä että teen heistä rikosilmoituksen, mutta minusta oli kuulemma videomateriaalia jossa ihan käyn käsiksi ja mulle sanotaan ei.

Aamulla tuli sitten vielä selvemmiin että olin mokanut.

Tuo ei ollut ap:n kuvaama tilanne. Sinä itse olit ahdistellut.

Vierailija
75/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt. Siis mikä esti sua kysymästä tuon naisen numeroa tai antamasta omaasi hänelle? 

Vai harmittaako nyt vaan se, että et saanut juuri sinä iltana p*llua, eikä siis suinkaan se, että sulla olis joku elämän rakkaus nyt mennyt ihan ohi tän kaverin toimien takia? 

Hyvä ystävä estää kaveria ajautumasta yhdenillansuhteisiin, jos tietää ettei kaveri niitä oikeasti etsi. Ehkä ja todennäköisesti kaveri huomasi että sä et oo tosissas kun et edes numeroa pyydä, vaan oot pelkästään hetken huvituksen perässä. 

Ei kukaan mies anna numeroaan jollekin random naiselle baarissa ilman että tutustuu.

No sit voi mun puolesta jäädä ihan yksinään elämässä. 

Vierailija
76/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran kaverin mies teki noin, että tuli mun luo ja piti lähellä, kun juttelin yhden miehen kanssa. Tästä on nyt vuosikymmen aikaa,  mutta silti muistan. Tuli siis pelastamaan mua. Olin ollut sinkku muutaman vuoden. No, eihän kukaan mies lähestynyt enää sen illan aikana.

Vierailija
77/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luokse tuli yhdellä clubilla tän naisen (   ) kolme isoveljeä juttelemaan tai oikeastaan puhuttelemaan mafiatyylillä missä mennään.

Tajusin siinä vaiheessa että en ole sopiva mies tälle heidän siskolleen. Myös isä on kuulemma vaikutusvaltainen alueen johtaja, en ole sopiva ehdokas missään mielessä. Pitäisi kuulua ensin ns. klaaniin ja clubiin.

Suoraan tajusin että tulee kovaa kuuppaan jos jatkan flirttailua. Kyseessä oli kaunis synttärijuhlija ja silmäiltiin toisia vielä pitkään etäisyyden päästä sen illan ajan, mutta sain tosi uhkaavia katseita wingman-sukulaisilta.

Vierailija
78/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puolisoni kanssa onnellisesti yhdessä n. 30 v. Oli kuitenkin lähellä, että suhteemme olisi loppunut lyhyeen. Paras ystäväni yritti kovasti vakuuttaa, että mies yrittää vain huijata minua ja on vain "sen" perään. Että ei niin komea ja supliikki tyyppi voi oikeasti olla minusta kiinnostunut.

Mentiin sitten kaveriltani salaa treffeille. Kaveri kyllä pitkään sanoi, että ei sitten kannata hänelle itkeä, kun mut jätetään.

No, tosiaan 30 v kohta yhteiseloa takana.

Eli kyllä tämä osattiin viime vuosituhannellakin. Kaverin onnen pilaus.

Menitkö siis miehen kanssa ensi tapaamisella sänkyyn?

Vierailija
79/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.  Nopea tilanteen luku, hakee riippakiven vaikka tanssimaan pois häiritsemästä ja sitten ymmärtävät nyökkäykset 👍

Kerran sain itsekin vahingossa pillua, vaikka lähestyin cockblockeria ainoastaan saadakseni hänet pois tilanteesta. Hän sitten yllättäen lämpeni minulle ja kaveri unohtui.

Vierailija
80/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että cockblocker yritti kaikkensa vesittää iskuyritykseni, muttei onnistunut. Naiset riitelivät mun takia. Päädyttiin naisen kämpille peittoa heiluttamaan. Aamulla huomasin keittiön pöydällä samalle päivälle päivätyn junalipun ja kysyin onko hän lähdössä reissuun. Tällöin nainen sanoi että se cockblocker oli hänen luonaan kylässä toiselta puolen Suomea ja hän oli luvannut majoittaa kaverinsa yöksi. Jäi yhteen yöhön nuo meidän peitonheilutuspuuhat, mutta olisi kiinnostavaa tietää mitä naisten ystävyydelle kävi.