Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä se vaan on niin, että suurin este suomalaisen miehen pariutumiselle on nais-"ihastuksen" mukana oleva kaveri

Vierailija
08.09.2024 |

Eilenkin oli intiimiä läheisyyttä naisen aloitteella yökerhossa, ja kun siinä katseilla huomattiin että tässä voisi jotain sutinaa syntyä, niin eikäkö hänen kaverinsa keksinyt jonkun syyn ohjata hänet pois läheisyydestäni ja viedä kauemmas. En siis itse lähestynyt, vaan annoin lähestyä. Eikä kyseessä ollut mikään kännisten karkelot, vaan sellainen hyvän mielen hiprakka.

Toisella kertaa kun sama daami palasi syliini, niin hänen kaverinsa lopulta keksi hänet ulos baarista ja minä jäin yksin... Niin kuin hänkin.

Wingmania kun ei ole joka harhauttaisi tämän kaverin muualle edes hetkeksi, niin todella turhauttavaa.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.lle tiedoksi, että naiset tietää olevansa helppo uhri jos ovat näkyvästi humalassa, joten on parempi pitää itsensä koossa ja esittää niin selvää kuin ikinä pystyy jotta ei herätä huomiota. Ja se nyt yleensä näkyy siedettävänä ja viehättävänä käytöksenä koska henkilö pitää itseään koossa kaikin voimin. Hän on voinutkin pitää sinusta, mutta on jo aiemmin viestinyt ystävlleen että ei ole ihan kunnossa. Ystävä ei voinut jättää häntä sinne siinä tilassa. ap. Olet mies, et erota edes 3 kiloa meikkivoidetta naisen naamassa jos se on laitettu nude tyylisesti. Sinun havainnointikykyyn ei voi luottaa.

Vierailija
22/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kysynyt numeron etkä olettanut vaan saavasi ilmaista yhdenillanpanpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se cockblock on siinä jostain syystä mikä on sovittu ennen kuin on hankittu itsensä niin humalaan ettei eteensä näe enää kunnolla. Nainen on tuollainen varmasti hyvin usein ja ehkäistäkseen tämän aamun parkumis kohtausta ja morkkista kaveri hoiti tilanteen hallintaan.

Voi olla noinkin, mutta ihan selvää estämistäkin on, vaikkei toinen ole edes kovin humalassa: *Lähetään jo*, * Käydään vielä @#€&:ssa*, *Sori, mutta Jennalla on jo poikakaveri* (vaikkei olisikaan), *Mennään vielä käymään diskossa, tule*, *Mehän sovittiin, että. . .*

Kuulostaa siltä, että kaveri on tietoinen kaverinsa taipumuksesta pokota keskinkertaisia pettymyksiä ja kokea morkkista.

Vierailija
24/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin.

Vierailija
25/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se cockblock on siinä jostain syystä mikä on sovittu ennen kuin on hankittu itsensä niin humalaan ettei eteensä näe enää kunnolla. Nainen on tuollainen varmasti hyvin usein ja ehkäistäkseen tämän aamun parkumis kohtausta ja morkkista kaveri hoiti tilanteen hallintaan.

Kuten aloituksessa lukee, kyseessä ei ollut mikään känniläisten kohtaaminen.

AP

Et voi tietää miten humalassa hän oli. 

Kyllä sen voi tietää, että tiedottomuuden rajaa ei ole ylitetty. Askel on varmaa, ei haahuile tanssiessaan, on katse on suora, jne... Olisin itse lähtenyt tilanteesta, jos hän olisi vaikuttanut juoneen liikaa. Tosin se ei suojele korppikotkilta.

AP

Vierailija
26/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota naiset tekee aina!

Vierailija
27/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle ap paskan fiiliksen sietämisessä. Mulle yksi cb esti uuden tuttavuuden päätymisen luokseni jatkoille, mutta olin vaihtanut numeroita jo alkuillasta, niin sieltä tuli sitten joitain tunteja myöhemmin tältä ystävältä anteeksipyyntö, oli tajunnut kuinka tyhmästi oli tehnyt.

Vierailija
28/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että nainen oli varattu. Kaveri auttoi muistamaan asian. Kukaan nainen ei kadehdi kaveriensa mahdollisuuksia saada munatarjouksia baarissa, vaikka ap niin kuvittelee.

Vierailija
29/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen pois saatteluun oli varmaan hyvä syy.

Todellakin tämä.

Vierailija
30/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle ap paskan fiiliksen sietämisessä. Mulle yksi cb esti uuden tuttavuuden päätymisen luokseni jatkoille, mutta olin vaihtanut numeroita jo alkuillasta, niin sieltä tuli sitten joitain tunteja myöhemmin tältä ystävältä anteeksipyyntö, oli tajunnut kuinka tyhmästi oli tehnyt.

Luulet, että munatarjous mieheltä baarissa on "ainutkertainen tilaisuus", jonka missaaminen naisen katumaan :D

Vierailija
31/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa joka tapauksessa, että olet uskaltautunut yökerhoon ainaisen Tinderivalituksen sijasta.

Vierailija
32/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kyllä sen voi tietää, että tiedottomuuden rajaa ei ole ylitetty. Askel on varmaa, ei haahuile tanssiessaan, on katse on suora, jne... Olisin itse lähtenyt tilanteesta, jos hän olisi vaikuttanut juoneen liikaa. Tosin se ei suojele korppikotkilta.

AP

Mulle on sanottu, etten näytä humaltuneelta, vaikka oon ollu viittä vaille muistin menettänyt. Ei se kaikissa näy niin selvästi. Onneksi kaverit huolehtii toisistaan.

Vierailija
33/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla muistat vaan pyytää numeron. 

Vierailija
34/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

No miksi se on sitten niin suuri ongelma, jos tämä kaveri tuntee hyvää oloa pienellä sylitanssilla?

Vierailija
35/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi juttu, mutta vaikutat ap fiksulta jäbältä. Löydät varmasti seuraa toistekin, vaikka nyt harmittaakin ja sekin on ihan ok. N32

Vierailija
36/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi juttu, mutta vaikutat ap fiksulta jäbältä. Löydät varmasti seuraa toistekin, vaikka nyt harmittaakin ja sekin on ihan ok. N32

Mikä fiksu jäbä on sellainen, joka dissaa virheiltä suojelevaa kaveria?

Vierailija
37/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti tykkäsit siitä naisesta, niin tykkäät siitäkin ettei kaverit jätä häntä itsekseen kännissä jonnekkin. Mietippä jos olisi tyttöystäväsi. Sinun moka oli tosiaan olla pyytämättä numeroa. Voisit parasta aikaa käydä jännittävää keskustelua naisen kanssa viestein, jos olisit pyytänyt sen. Mutta seuraavalla kerralla sitten. Kyllä meressä kaloja riittää.

Vierailija
38/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vikahan se on aina. Tavalla tai toisella estävät Miestä toteuttamasta haluaan.

Pi***arh***ia tai rumia ja kateellisia kakkosvaihtoehtoja kaikki.

Ihan aina ja kaikki naiset.

Vierailija
39/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että nainen oli varattu. Kaveri auttoi muistamaan asian. Kukaan nainen ei kadehdi kaveriensa mahdollisuuksia saada munatarjouksia baarissa, vaikka ap niin kuvittelee.

Pyh! Olet NIIIIIN väärässä.

T. Nainen

Vierailija
40/83 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

On toki myös mahdollista se, että se kaveri oli vielä enemmän humalassa ja ymmärsi vielä vähemmän... Eli tilanne oli naisvaljakolla päinvastainen.