kyllä se vaan on niin, että suurin este suomalaisen miehen pariutumiselle on nais-"ihastuksen" mukana oleva kaveri
Eilenkin oli intiimiä läheisyyttä naisen aloitteella yökerhossa, ja kun siinä katseilla huomattiin että tässä voisi jotain sutinaa syntyä, niin eikäkö hänen kaverinsa keksinyt jonkun syyn ohjata hänet pois läheisyydestäni ja viedä kauemmas. En siis itse lähestynyt, vaan annoin lähestyä. Eikä kyseessä ollut mikään kännisten karkelot, vaan sellainen hyvän mielen hiprakka.
Toisella kertaa kun sama daami palasi syliini, niin hänen kaverinsa lopulta keksi hänet ulos baarista ja minä jäin yksin... Niin kuin hänkin.
Wingmania kun ei ole joka harhauttaisi tämän kaverin muualle edes hetkeksi, niin todella turhauttavaa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisit voinut jutella molemmille. Ja puhelinnumeron vaihtaminen on aina hyvä idea. Harvoin ystävät estää hyvän romanssin syntymistä.
Eli seurata tanssilattialla tätä parivaljakkoa vai mennä ulos huutelemaan että minne hävisivät?
Jos tilanne tosiaan oli se että teillä oli "intiimiä läheisyyttä" julkisella paikalla, on kaveri tehnyt fiksusti jos on katkaissut tilanteen. Joku olisi voinut kuvata teitä ja se materiaali olisi voinut lähteä leviämään .
Ihme ettet toisen näkökulmasta pysty näkemään tilannetta.
Vaikka hakisikin vain kertajuttua, voisi käyttäytyä toista kunnioittaen.
Ehkä kaveri halusi vain suojella kunnollista ystäväänsä ap:n kaltaisten jokasänkyyn etsiytyvien halpojen miesh*orien seuralta?
Harmi ap että veikkasit väärää hevosta mutta näitä sattuu.
Joillekin ei vaan alkoholi sovi, ja muistan itsekin e-pillerien käytön ajalta että käytös oli vähän ronskimpaa ja viehätyin erilaisista miehistä kuin normaalisti. Kaveripiirissä oli niitä joiden käsitys kevyestä flirttailusta tietyssä vaiheessa iltaa alkoi venyä kevyeksi esileikiksi. Näitä tilanteita varten oli sovittu etukäteen miten toimitaan.
Eli kaveri saattoi toteuttaa sovittua suunnitelmaa, poistutaan tilanteesta jos tietyt ehdot täyttyvät.
Tai sitten kaverilla alkoi vatsakrampit/ kuukautiset ja lääke / side jäänyt kotiin ja olivat sopineet mennä yhtä matkaa / samaan osoitteeseen. Tai hän huomasi että siellä raflassa oli joku tutun tuttu joka olisi voinut kertoa näkemästään vaikka sen pokasi puolisolle joka on sairaalloisen mustasukkainen ja äkkipikainen mopopoika. Miljoona mahdollisuutta mitä on voinut tapahtua.
En ymmärtänyt. Siis mikä esti sua kysymästä tuon naisen numeroa tai antamasta omaasi hänelle?
Vai harmittaako nyt vaan se, että et saanut juuri sinä iltana p*llua, eikä siis suinkaan se, että sulla olis joku elämän rakkaus nyt mennyt ihan ohi tän kaverin toimien takia?
Hyvä ystävä estää kaveria ajautumasta yhdenillansuhteisiin, jos tietää ettei kaveri niitä oikeasti etsi. Ehkä ja todennäköisesti kaveri huomasi että sä et oo tosissas kun et edes numeroa pyydä, vaan oot pelkästään hetken huvituksen perässä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt. Siis mikä esti sua kysymästä tuon naisen numeroa tai antamasta omaasi hänelle?
Vai harmittaako nyt vaan se, että et saanut juuri sinä iltana p*llua, eikä siis suinkaan se, että sulla olis joku elämän rakkaus nyt mennyt ihan ohi tän kaverin toimien takia?
Hyvä ystävä estää kaveria ajautumasta yhdenillansuhteisiin, jos tietää ettei kaveri niitä oikeasti etsi. Ehkä ja todennäköisesti kaveri huomasi että sä et oo tosissas kun et edes numeroa pyydä, vaan oot pelkästään hetken huvituksen perässä.
Ei kukaan mies anna numeroaan jollekin random naiselle baarissa ilman että tutustuu.
Todennäköisesti nainen ei ollut sinkku (ja/tai liian humalassa) ja kaveri tiesi tämän, joten esti naisen aikeet ja vei kotiin selvittelemään päätään.
Siinä varmaan nais- ja miesporukat eroavat. Miesporukka olisi vaan hurrannut vierestä, kun parisuhteessa oleva mieskaveri panee random naista. Naisporukka taas yrittää estää naiskaverinsa hairahtamisen tai sen, että jotain vakavaa kävisi, koska kaveri on liian humalassa.
Katkeroituneet ikisinkku kaverit ovat juuri näitä jotka eivät itse viehätä miehiä. Eivät saa itse huomiota ja seuraa, niin sitten pilataan muiden saumat saada seuraa. "Misery loves company" sanonta sopii näihin 100%
Tästä syystähän ne wingmanit on keksitty. Hänen tehtävä on seuraa yleensä sille ei viehättävälle kaverille jotta saavat ainakin numerot vaihdettua, ennenkuin tämä katkeroitununut ikisinkku kaveri repii hänet pois tilanteesta. Wingmanin tehtävä on raskas mutta todella tarpeellinen.
Siis koitko olevasi ihastunut, vaikka et edes tuntenut koko ihmistä?
Koskaan kuullutkaan mistään "wingmanista" :D Miehet, oikeesti?? N
Vierailija kirjoitti:
Katkeroituneet ikisinkku kaverit ovat juuri näitä jotka eivät itse viehätä miehiä. Eivät saa itse huomiota ja seuraa, niin sitten pilataan muiden saumat saada seuraa. "Misery loves company" sanonta sopii näihin 100%
Tästä syystähän ne wingmanit on keksitty. Hänen tehtävä on seuraa yleensä sille ei viehättävälle kaverille jotta saavat ainakin numerot vaihdettua, ennenkuin tämä katkeroitununut ikisinkku kaveri repii hänet pois tilanteesta. Wingmanin tehtävä on raskas mutta todella tarpeellinen.
Juuri näin 👍 Ilman tätä ilmiötä ei olisi olemassa edes koko "Wingman" käsitettä.
Ainakin mun tapauksessa cockblock oli soittanut poikaystävälle ja kertonut mitä tapahtuu, niin poikkis odotteli parkkiksella ja haastoi mut tappeluun vaikka en halunut. Sain kunnolla turpaani näiden naisten nähden ja oli siinä muitakin. Ei oikein lihakset riittäneet sitten kuitenkaan, vaikka itsetunto oli nousukännissä tosi kova ja olin sanallisesti nokkela. Poikkis pyöritteli mua lätäköissä ja jouduin pyytelemään anteeksi. Oli tullut yövuorosta katsomaan mikä meininki.
Cockblokkerin mukaan en ollut osanut lopettaa ajoissa ja en uskonut ei sanaa.
Nyt osaan ei sanan merkityksen ja mitä voi käydä jos ei usko ei-sanaa. Uhosin itku silmissä että teen heistä rikosilmoituksen, mutta minusta oli kuulemma videomateriaalia jossa ihan käyn käsiksi ja mulle sanotaan ei.
Aamulla tuli sitten vielä selvemmiin että olin mokanut.
Koettu myös tämä. Naisen kaveri oli vessassa ja viittoi minut puheilleen. Kun kaveri palasi niin lähes kävi päälleni huutaen että mitä minä siinä teen, painu. -ttuun.
Uskon! Juuri tämän vuoksi kävin nuorena yksin yökerhoissa. Aina, kun joku kaveri lähti mukaan, olisi pitänyt koko ilta viihdyttää kaveria. Ja jos et viihdyttänyt, niin voi sitä draaman määrää!
Olen ollut puolisoni kanssa onnellisesti yhdessä n. 30 v. Oli kuitenkin lähellä, että suhteemme olisi loppunut lyhyeen. Paras ystäväni yritti kovasti vakuuttaa, että mies yrittää vain huijata minua ja on vain "sen" perään. Että ei niin komea ja supliikki tyyppi voi oikeasti olla minusta kiinnostunut.
Mentiin sitten kaveriltani salaa treffeille. Kaveri kyllä pitkään sanoi, että ei sitten kannata hänelle itkeä, kun mut jätetään.
No, tosiaan 30 v kohta yhteiseloa takana.
Eli kyllä tämä osattiin viime vuosituhannellakin. Kaverin onnen pilaus.
Vierailija kirjoitti:
Koettu myös tämä. Naisen kaveri oli vessassa ja viittoi minut puheilleen. Kun kaveri palasi niin lähes kävi päälleni huutaen että mitä minä siinä teen, painu. -ttuun.
Ootko tyhmä vai miksi menit tuollaiseen lankaan? Naiset opettaa miehille nöyryyttä ja heidän isänsä viimeistään opettavat nöyryyden perusmerkityksen, ellei heillä ole veljiä, joilta oppii myös ihan oman uuden nöyryyden merkityksen. Mies ei ole mitään, kun kohtaa naisen isän ja tämän veljet koko seurakunnan tai kyläyhteisön äärellä.
Aika pelottavaa että miehet kokevat uhkana sen jos nainen pitää juopuneesta ystävästään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaanpa sama miesten kohdalle, hmmm. Vaikeaa kun sellaista ei ole koskaan käynyt vaan naiset toivotetaan aina tervetulleeksi ja ollaan peukut pystössä kaverille joka naisen seurassa. Naiset on aikamoisia asshooleja siis.
Ehkä olisit voinut jutella molemmille. Ja puhelinnumeron vaihtaminen on aina hyvä idea. Harvoin ystävät estää hyvän romanssin syntymistä.