kyllä se vaan on niin, että suurin este suomalaisen miehen pariutumiselle on nais-"ihastuksen" mukana oleva kaveri
Eilenkin oli intiimiä läheisyyttä naisen aloitteella yökerhossa, ja kun siinä katseilla huomattiin että tässä voisi jotain sutinaa syntyä, niin eikäkö hänen kaverinsa keksinyt jonkun syyn ohjata hänet pois läheisyydestäni ja viedä kauemmas. En siis itse lähestynyt, vaan annoin lähestyä. Eikä kyseessä ollut mikään kännisten karkelot, vaan sellainen hyvän mielen hiprakka.
Toisella kertaa kun sama daami palasi syliini, niin hänen kaverinsa lopulta keksi hänet ulos baarista ja minä jäin yksin... Niin kuin hänkin.
Wingmania kun ei ole joka harhauttaisi tämän kaverin muualle edes hetkeksi, niin todella turhauttavaa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Siihen pois saatteluun oli varmaan hyvä syy.
Mikä se on? Häpeä että miksi minä en kelpaa, mutta kaveri kyllä? Pelko että menettää kaverinsa parisuhteeseen?
En minä kommentoisi miestuttavien naismakua, varsinkaan jos ovat itse sitoutuneet tilanteessa ja toinen puolisko antaa ymmärtää samoin.
Kyllä alfa hoitaa itse sekä saaliin, että cock blockerin.
Tuollaista kaveria kutsutaan munanestäjäksi eli "cockblocker". Kateellinen kun toinen saisi munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on? Häpeä että miksi minä en kelpaa, mutta kaveri kyllä? Pelko että menettää kaverinsa parisuhteeseen?
En minä kommentoisi miestuttavien naismakua, varsinkaan jos ovat itse sitoutuneet tilanteessa ja toinen puolisko antaa ymmärtää samoin.
Entä jos se sun saalis ei ollutkaan sinkku ja kaveri vahtimassa?
Ap! Vaihda numerot, parempi treffata sit erikseen ku lähteä baarista.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista kaveria kutsutaan munanestäjäksi eli "cockblocker". Kateellinen kun toinen saisi munaa.
Ennen baareissa miehet olivat toisilleen spontaanisti wingmaneja, eli jos huomattiin että Maverick oli pulassa niin jokaisesta tilanteen ymmärtäväatä tuli Goose.
Kyseessä on eräänlainen opponointi. Ihastuksen kohde on haltioitunut yleisö, ja opponoija-kaveri on se ankeuttaja joka yrittää todistaa että esityksen pitäjä on umpisurkea josta ei kannata haltioitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi tietää tilannetta. Vastaavassa tilanteessa kuitenkin esimerkiksi liian juopuneen ystävän luotsaisin mieluummin kotiin. Puhelinnumeroiden vaihto on hyvä ajatus, voi sitten selvinpäin palata asiaan paremmin.
Se cockblock on siinä jostain syystä mikä on sovittu ennen kuin on hankittu itsensä niin humalaan ettei eteensä näe enää kunnolla. Nainen on tuollainen varmasti hyvin usein ja ehkäistäkseen tämän aamun parkumis kohtausta ja morkkista kaveri hoiti tilanteen hallintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen baareissa miehet olivat toisilleen spontaanisti wingmaneja, eli jos huomattiin että Maverick oli pulassa niin jokaisesta tilanteen ymmärtäväatä tuli Goose.
Tämä. Nopea tilanteen luku, hakee riippakiven vaikka tanssimaan pois häiritsemästä ja sitten ymmärtävät nyökkäykset 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä toinen syy, miksi ihmeessä varattu ihminen menee ylipäätään baariin luomaan harhautuksia ja pilaamaan sinkkujen pariutumisyrityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se pippelihippaa estä? Eiköhän nainen tiedä, mitä on tekemässä?
Vierailija kirjoitti:
Se cockblock on siinä jostain syystä mikä on sovittu ennen kuin on hankittu itsensä niin humalaan ettei eteensä näe enää kunnolla. Nainen on tuollainen varmasti hyvin usein ja ehkäistäkseen tämän aamun parkumis kohtausta ja morkkista kaveri hoiti tilanteen hallintaan.
Kuten aloituksessa lukee, kyseessä ei ollut mikään känniläisten kohtaaminen.
AP
Tai ehkä nainen oli kännissä ja kaveri piti huolta, ettei sitä hyväksikäytetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Et voi tietää miten humalassa hän oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sun tulkinnan mukaan. Kävikö mielessä että ehkä olit väärässä
Vierailija kirjoitti:
Voi olla noinkin, mutta ihan selvää estämistäkin on, vaikkei toinen ole edes kovin humalassa: *Lähetään jo*, * Käydään vielä @#€&:ssa*, *Sori, mutta Jennalla on jo poikakaveri* (vaikkei olisikaan), *Mennään vielä käymään diskossa, tule*, *Mehän sovittiin, että. . .*
Vierailija kirjoitti:
Alfa? Mikä alfa? Missä niitä on?
Ei ainakaan suomalaisessa räkälässä, naurettava ajatuskin! Huvittaa miten nämä kutsuu itseään "alfoiksi", voi sentään kun pääsisitte sellaisen näkemään!
Olisi mielenkiintoista nähä näitten ja oikea Alfan kohtaaminen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa? Mikä alfa? Missä niitä on?
Ei ainakaan suomalaisessa räkälässä, naurettava ajatuskin! Huvittaa miten nämä kutsuu itseään "alfoiksi", voi sentään kun pääsisitte sellaisen näkemään!
Olisi mielenkiintoista nähä näitten ja oikea Alfan kohtaaminen....
Mika Aaltola.