Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ei sit rahat enää oikeesti riitä... Mun perustoimeentulotuesta jää enää käteen 250€ entisen 580€ sijaan muutosten takia...😭

Vierailija
07.09.2024 |

Vuokrani nousee koko ajan ja Kela ei enää maksa koko vuokraa.

Olen itkenyt koko päivän asiaa ja mietin että mistä jatkossa varastan ruokani, kun en vain tule pärjäämään...

Miksi tämä maa lyö heikoimmassa asemassa olevaa vain syvemmälle suohon?

Kommentit (274)

Vierailija
221/274 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei tosiaan ihmiset tiedä että kaikille työttömille ei riitä työpaikkaa? Eli siis työttömiä on enemmän kuin työpaikkoja. Eli jokainen työtön ei voi olla töissä, se ei ole mahdollista. 

Miten voi olla kansa näin empatiakyvyttömiä ja ilkeitä, en tajua. Vaikka olen itse hyvä palkkaisessa työssä niin en ole sen parempi kuin työtön, kuka vaan voi jäädä työttömäksi. Siksi tueet pitäisi olla sellaisia että niillä pärjää, jotta rikollisuus ei nouse. Toivottavasti jokainen pilkkaaja joutuu itsekin samaan tilanteeseen että ei ole töitä eikä niitä löydy. Esim siivoojaksikaan ei vaan "mennä" ja työttömät joutuu laittamaan 4 hakemusta kuussa.. 

Tietenkin jokaiselle on työpaikka. Meillä on työvoimapula, valtava sellainen. Ulkomailta joudutaan tuomaan satojatuhansia tänne töihin, kun laiska suomalainen ei suostu töihin menemään. Avoimia työpaikkoja on aivan kaikille ja joka päivä niitä tulee lisää, mutta kun velliperse haluaa mukavan, hyväpalkkaisen sisätyön niin sitten hänelle ei muu kelpaa. Sellainen peli ei vetele ja onneksi nyt hallitus laittaa tälle stopin. Tukia saat, jos teet mitä hallitus sanoo ja sittenkin saat niitä todella paljon vähemmän. Loistavaa.

Vierailija
222/274 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuntemani mies valitti kun tuista jää 500€ kuussa vähemmän käteen. Töihin meno ratkaisisi ongelman heti, mutta se vaihtoehto ei hänellä käynyt mielessäkään. Muuttaa seitsemänkymppisen isänsä nurkkiin. 

Mistähän ihmeestä kaltaisiasi idioottivajakkeja oikein sikiää? Sattuuko se päähän, jos on noin tyhmä? Eihän täällä reaalimaailmassa missään ole töitä, johon tuosta noin vain "mennään".

Miksei ole? Minä voin heti huomenna soittaa helposti viiteenkymmeneen firmaan ja jokainen niistä palkkaa minut heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/274 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pärjäät sillä kun nätisti elelet. Mun ansiosidonnainen on 800 e, ei muita tukia. Asumiseen menee yli puolet. Ja sitte vielä kaikki muut laskut. Harmittaa hitosti kun loisille jää paljon enempi rahaa kun mulle. Olen kuitenkin tehnyt töitä yli 30 vuotta. Onneks ne tuet pienenee, vähän tasa-arvoa...

Mikähän pelle sinä olet? Luuletko olevasi jotenkin ylempitasoisempi kun et saa toimeentulotukea vaan elelet ansiosidonnaisella? Luuletko, että nämä muut pellet täällä arvostaa sinua yhtään sen enempää, koska olet työtön, joka ei tarvitse toimeentulotukea? Pelle.

Vierailija
224/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUSSSSI MUA PUPPA LUJEMPAA PUPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vierailija
225/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂🥒🍑👴 VITT U MIKÄ PERSSREIKÄ TÄL PUPAL ON 😅

Vierailija
226/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
227/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLÖS SIITÄ

Vierailija
228/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus ja sen hämmästyttävä pystyssä olo kertoo meille kaikille, että moderaattoria ei kiinnosta keskustelun laatu.

Vierailija
229/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻

Vierailija
230/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻

PUPPA ON PEDARl, MUTTA PUPALLA ON SILTI AIVAN JÄÄTÄVÄ PERSREIKÄ

Vierailija
231/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOTKO KOHTA VI TTU TULOSSA JUTTELEEN?!

Vierailija
232/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halohaloo

Vierailija
233/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLÖSS

Vierailija
234/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kulutat aikaa?

Vierailija
235/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
236/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
237/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ongelma tuo on? Itselleni jäi ennen muutoksia vähän päälle satanen käteen ja kyllä mä sillä pärjäsin silloinkin eikä olisi mieleenkään tullut hakea valtiolle/Puolustusvoimille töihin. 

Vierailija
238/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTUTMÄTULEENNYTTTTTTTTTTTTT

Vierailija
239/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😤NYTVITTULENTÄÄLOHKARE SAATANA BITCHASS PUPPA 😡 OTA SE SAATANAN LIKANEN PUPPA 👿🥒💦👴

Vierailija
240/274 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLÖS SIITÄ SAATANAN JUOPPO