Nyt ei sit rahat enää oikeesti riitä... Mun perustoimeentulotuesta jää enää käteen 250€ entisen 580€ sijaan muutosten takia...😭
Vuokrani nousee koko ajan ja Kela ei enää maksa koko vuokraa.
Olen itkenyt koko päivän asiaa ja mietin että mistä jatkossa varastan ruokani, kun en vain tule pärjäämään...
Miksi tämä maa lyö heikoimmassa asemassa olevaa vain syvemmälle suohon?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani mies valitti kun tuista jää 500€ kuussa vähemmän käteen. Töihin meno ratkaisisi ongelman heti, mutta se vaihtoehto ei hänellä käynyt mielessäkään. Muuttaa seitsemänkymppisen isänsä nurkkiin.
Mistähän ihmeestä kaltaisiasi idioottivajakkeja oikein sikiää? Sattuuko se päähän, jos on noin tyhmä? Eihän täällä reaalimaailmassa missään ole töitä, johon tuosta noin vain "mennään".
Miksei ole? Minä voin heti huomenna soittaa helposti viiteenkymmeneen firmaan ja jokainen niistä palkkaa minut heti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pärjäät sillä kun nätisti elelet. Mun ansiosidonnainen on 800 e, ei muita tukia. Asumiseen menee yli puolet. Ja sitte vielä kaikki muut laskut. Harmittaa hitosti kun loisille jää paljon enempi rahaa kun mulle. Olen kuitenkin tehnyt töitä yli 30 vuotta. Onneks ne tuet pienenee, vähän tasa-arvoa...
Mikähän pelle sinä olet? Luuletko olevasi jotenkin ylempitasoisempi kun et saa toimeentulotukea vaan elelet ansiosidonnaisella? Luuletko, että nämä muut pellet täällä arvostaa sinua yhtään sen enempää, koska olet työtön, joka ei tarvitse toimeentulotukea? Pelle.
NUSSSSI MUA PUPPA LUJEMPAA PUPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
😂🥒🍑👴 VITT U MIKÄ PERSSREIKÄ TÄL PUPAL ON 😅
Tämä aloitus ja sen hämmästyttävä pystyssä olo kertoo meille kaikille, että moderaattoria ei kiinnosta keskustelun laatu.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee 👴🏻👍🏻
PUPPA ON PEDARl, MUTTA PUPALLA ON SILTI AIVAN JÄÄTÄVÄ PERSREIKÄ
OOTKO KOHTA VI TTU TULOSSA JUTTELEEN?!
Mikäs ongelma tuo on? Itselleni jäi ennen muutoksia vähän päälle satanen käteen ja kyllä mä sillä pärjäsin silloinkin eikä olisi mieleenkään tullut hakea valtiolle/Puolustusvoimille töihin.
VITTUTMÄTULEENNYTTTTTTTTTTTTT
😤NYTVITTULENTÄÄLOHKARE SAATANA BITCHASS PUPPA 😡 OTA SE SAATANAN LIKANEN PUPPA 👿🥒💦👴
Tietenkin jokaiselle on työpaikka. Meillä on työvoimapula, valtava sellainen. Ulkomailta joudutaan tuomaan satojatuhansia tänne töihin, kun laiska suomalainen ei suostu töihin menemään. Avoimia työpaikkoja on aivan kaikille ja joka päivä niitä tulee lisää, mutta kun velliperse haluaa mukavan, hyväpalkkaisen sisätyön niin sitten hänelle ei muu kelpaa. Sellainen peli ei vetele ja onneksi nyt hallitus laittaa tälle stopin. Tukia saat, jos teet mitä hallitus sanoo ja sittenkin saat niitä todella paljon vähemmän. Loistavaa.