Nyt ei sit rahat enää oikeesti riitä... Mun perustoimeentulotuesta jää enää käteen 250€ entisen 580€ sijaan muutosten takia...😭
Vuokrani nousee koko ajan ja Kela ei enää maksa koko vuokraa.
Olen itkenyt koko päivän asiaa ja mietin että mistä jatkossa varastan ruokani, kun en vain tule pärjäämään...
Miksi tämä maa lyö heikoimmassa asemassa olevaa vain syvemmälle suohon?
Kommentit (274)
Etkö ole etsinyt riittävän aktiivisesti asuntoa, kun kerran vuokrasi on kohtuullistettu?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko itsemurhat ovat lisääntyneet tänä vuonna?
Ne tilastoidaan vasta 2026
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valita. Mulla jäi opiskelijana alle tuon.
Opiskelu on oma valinta joten kärsi.
Ap
Tt-tuella loisiminen on valinta, joten kärsi.
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN!!!
Mee parempiin töihin ja äläkä vingu mun sossu rahoista kaiken tuen olen ansainnut omalla paperityöllä, ei se hakemuksien täyttelykään mitään heleppoa ole!
Jännä juttu, kun mulla jää tt-tuesta käteen ENEMMÄN kuin ennen muutoksia. Asumistukea leikattiin ja tt-tuki nousi. Kätevää!
se on noi per se persut, toivon todella että kaikki pa ska osuu niihin itseensä, ja myös tiedän että lopulta niin tulee käymään
Sirren menet töihin vaan niin rahahuolet katoavat kun saa palkkaa niinkuin muutkin rehelliset ihmiset.
Jokainen jonka suusta mölähtää "töihin meno" irtisanomissuoja pitäisi poistaa ja työpaikka huutokaupata. Näin saataisiin työttömät töihin ja "töihinmenijät" voisi vaan kävellä seuraavaan työpaikkaan.
Voiko tätä kuvailla mitenkään muuten kuin win-win! Työtön saa töitä ja möläyttäjän ei tarvi enää maksaa työttömälle!
Ekö lainmukainen perustoimeentulosumma ole jotain tuo 500? Jos muita tukia jää uudistusten vuoksi pois, hae sitä lisää että saavutat tuon.
AP, lopeta ryyppääminen niin rahat riittää.