Mikä on tämän hetken paras shampoo/hoitsikka
Mikä on nyt se parhain ja toimivin shampoo ja hoitoaine just sulle ? Millaiset hiukset sinulla on ?
Mulla on käsittelemättömät pitkät hiukset, kuivuus on ollu ongelmana. Mutta nyt banana hair food ollu käytössä plus wellan luxe oil. On ihan ok mutta tuossa öljyssä on ainakin silikonia.. jota en haluaisi. Tajusin vasta asian ostamisen jälkeen, sitä oli niin paljon hehkutettu että ostin vaan :D
Kommentit (48)
Olen kokeillut vaikka kuinka monet tuotteet läpi. Ongelmana on että olen herkistynyt vuosien aikana liikaa hajusteille ja nyt en kestä vahvoja tuoksuja omissa hiuksissa. Urtekram sensitive shampoo on päänahalle hellävarainen ja mikä parasta on tuoksuton. Four reasonilta löytyy tuoksuton hoitoaine, mikä on muuten silti tehokas.
Mietoja tuoksuja kestän ja Lidlin natures beauty (oliivi) tai Luxeoilin ovat sellaisia mitä pystyy käyttämään tuoksun puolesta.
Kalliit kampaamotuotteet on huijausta. Hiukset saa kuntoon edullisimmillakin tuotteilla.
Aussie. Itsellä kaikki kokeiltu. Olen ollut hiusmallina kauan ja saanut parhaat tuotteet aina lahjoina. MInulla on kauniit hiukset joten ongelmia ei ole, mutta Aussie shampoota enkä balsamia en vaihda mihinkään.
Lv herkän ihon shampoo on minulla ja talvella varsinkin päänahka kuivuu. Lacto line pesunesteellä peseydyn talvisin ja välillä käytän shampoota.
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten sitä mieltä että kielen r.iskaamisen tuomioita olisi korotettava ja pian.
Hoitsikka! Piti tämäkin päivä nähdä.
Finglish sitten on parempi sun mielestä? Urpo!
Elvital Moisturr Filling shampoo ja hoitoaine. Todella hyvät takkuuntuville hiuksilleni.
Mossa vitamin moisture shampoo ja hoitis
tai
Garnier Hair food papaya shampoo, hoitis, maski ja lamellivesi
Pitkät, suorat ja paksut hiukset, jotka rasvoittuu parissa päivässä.
Ja jatkan vielä että kampaamotuotteet ovat liian hoitavia, lässäyttävät hiukset
John Friedan tuotteet sopivat kuivalle, osittain(!) luonnonkiharalle, raidoitetulle tukalleni.
Ostin taannoin YA:n tuotteet, mutta eivät ne kuitenkaan Friedalle pärjää.