Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisätyötä kuussa noin 200€, ei istumatyötä? Mistä löytäisi?

Vierailija
07.09.2024 |

Teen istumatyötä konttorissa. Haluaisin vähän lisätienestiä, maltillisesti esim 50€ viikossa eli noin 200€ kuussa. Koska istun jo valmiiksi konttorilla takapuoleni puuduksiin, haluaisin liikkumalla tehdä työtä. Päivätyön takia en voi tehdä esim postinkantajan tai mainosten jakajan työtä (kysytty on, ei onnistu iltatyönä).

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lähes kaikki kaupat tarjoa jotain max. 20 tunnin soppareita? Mene viikonloppuisin Prismaan hyllyttämään

Vierailija
2/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut alas, perse ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut alas, perse ylös.

Tämä, töitä rittää.

Vierailija
4/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housut alas, perse ylös.

Tämä, töitä rittää.

Suominaisilla veloitus on minimissään sen 200€/h, vaikka olis millainen lyllyrä tai rytökasa.

Eli tunnilla kuussa tuon saa käteen helposti.

Vierailija
5/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrafirman kirjoille ja ottaa vuoroja just vaikka kaupan kassalle illaksi. Ei varmaan vaadi kuin yhden illan viikossa tuohon tienestiin. Kassalla ei ole pakko istua, työ sujuu seisten paremmin ja vauhdikkaammin.

Vierailija
6/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin iltasiivouskohde? Löytyy ihan muutamalla tunnilla viikko esim erilaisia kivoja toimistokohteita.

Vierailija
7/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennkikaveriksi rikkaalle. 200e saa helposti per lenkki. ( 1h hölkkäys)

Vierailija
8/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukkametsään ja marjat myyntiin. Kunto kasvaa ja lompsa kiittää.

Talvella myy vaikka lumenkolauspalvelua naapureille.

Ilmaislehtien jakajia etsitään aina. Työaikasikin saat valita itsellesi sopivasti. Taatusti et istuksi työaikana.

Vierailija
9/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasiivous. Vartiointi. Hotellin respa. Kaupan kassa. Hyllyttäjä.

Vierailija
10/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan ton verran hyvin pienellä työllä.

Olen töissä isossa firmassa. Työkaverit joka viikko tuo mulle kirppistavaraa, ihan aina joku on siivoamassa. Käyn työpaikalla kerran viikossa, yleensä lauantaisin ja tänäänkin oli n 4 Ikean kassillista. Menomatkalla vein edellisen kerran saadut kirppikselle, jossa mulla on 50% sopimus. Vien tavarat sinne, omistaja myy niitä tyhjissä paikoissaan ja myynti menee puoliksi. Esim viikon myynti oli 220 e ja mä saan 210 e saldoa. 

Otin ohuen kultaisen ranneketjun ( 155 e ), pronssisen Kalevala Korun ( 15 e ), 5 Arabian lautasta ( yht 10 e ) ja lopuilla rahoilla 3 mekkoa, jotka laitan vintediin myyntiin. Arabian lautaset menee heidän second handiin, miesystävän kummilapsi pääsee ylioppilaaksi keväällä, hänelle ostetaan pata näillä ja edellisellä saldolla. Kalevala korut menee heidän second handiin ja niillä ostan Unikko korun, kun tulee myyntiin ja kultakorut puskuriin. 

Olen vienyt tänä vuonna kirppikselle yli 150 laatikollista myytävää. Nämä myytävät olen saanut lähinnä muuttavilta naapureilta ja yhdeltä työkaverilta. Tällä hetkellä minun tavaroita on 11 paikassa, eli kovin suurta tuloa ei tule, mutta omistajan mielestä mielummin kaikki paikat täynnä,

Kirppiksellä on varasto vielä täynnä mun aikaisempia myymättömiå, mutta tämä toimii.

Jos laitat julkisesti lisätuloja tarvitaan, otetaan vastaan kirppistavaraa, oon varma saat kymmeniä viestejä heti.

Asumme 2 krs rivitalossa. Alakerrassa on 2 tyhjää makkaria ja ne on airbnb käytössä. Kaikessa on töitå, eikä nämä tulot paljoa ilahduta, mutta pikkuhiljaa.

Vierailija
11/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan ton verran hyvin pienellä työllä.

Olen töissä isossa firmassa. Työkaverit joka viikko tuo mulle kirppistavaraa, ihan aina joku on siivoamassa. Käyn työpaikalla kerran viikossa, yleensä lauantaisin ja tänäänkin oli n 4 Ikean kassillista. Menomatkalla vein edellisen kerran saadut kirppikselle, jossa mulla on 50% sopimus. Vien tavarat sinne, omistaja myy niitä tyhjissä paikoissaan ja myynti menee puoliksi. Esim viikon myynti oli 220 e ja mä saan 210 e saldoa. 

Otin ohuen kultaisen ranneketjun ( 155 e ), pronssisen Kalevala Korun ( 15 e ), 5 Arabian lautasta ( yht 10 e ) ja lopuilla rahoilla 3 mekkoa, jotka laitan vintediin myyntiin. Arabian lautaset menee heidän second handiin, miesystävän kummilapsi pääsee ylioppilaaksi keväällä, hänelle ostetaan pata näillä ja edellisellä saldolla. Kalevala korut menee heidän second handiin ja niillä ostan Unikko korun, kun tulee myyntiin ja kultakorut puskuriin. 

Myynti oli tietenkin 420, josta mulle tuli saldoa 210

Vierailija
12/16 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisiivousta, moni vanhus tai vaikka uraputkessa oleva voisi ostaa siivousta.

Henkilökohtaisille avustajille on hommia.

Vierailija
13/16 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas voisin tehdä jotain istumatyötä lisänä. Ja etänä. Aspa on alani, kirjoitan nopeasti eli joku chattiaspa olis hyvä. Toki hankaluutta tuottaa jo olemassa oleva vuorotyö...

Vierailija
14/16 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas voisin tehdä jotain istumatyötä lisänä. Ja etänä. Aspa on alani, kirjoitan nopeasti eli joku chattiaspa olis hyvä. Toki hankaluutta tuottaa jo olemassa oleva vuorotyö...

Onko kellään kokemusta näistä, täysin etänä, tehdä silloin kun sattuu olemaan aikaa?

Vierailija
15/16 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka ja komea nuori mies, niin helposti tienaat seksillä 200€ tunnissa.

Vierailija
16/16 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuussa on todella vähän avoimia työpaikkoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi