Millainen mies laittaa eka asiallisen viestin naiselle ja haistattaa pitkät sen jälkeen?
Eli mies laittaa minulle oikein kivan ja mukavan viestin. En kuitenkaan vastaa hänelle mitään, koska mies ei vaikuta kiinostavalta.
Mies kuitenkin näkee, että käyn paikalla, mutta en aio vastata hänen viestiinsä.
Seuraavaksi mieheltä tulee viesti: haista p**ka lort* ole vastaamatta sitte.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tulisi mieleenkään kommentoida tuollaista missään tilanteessa, vaikka ei se mukavaa ole tulla jätetyksi huomioitta. Täysin keskenkasvuista oikeasti. 😅 Ikävä kyllä sama kokemus on itselläkin nettideittailuajoilta, kun en aina vastannut parin tunnin aikaikkunassa. V_tun tyrkkyhuo_a-tyyppisiä viestejä tuli pelkästään siksi, että en ollut heti samalla minuutilla käytettävissä ensitreffien sopimiseen tähtäävään viestittelyyn, ja myös silloin, kun vastasin lyhyesti olevani töissä ja palaavani illalla linjoille. Mainittakoon, että en tarjonnut palveluita, vaan etsin parisuhdetta.
No ei ollut sullakaan hyvät sessiot.
Paras tai hauskin mulla oli "priorisoin muun elämän". Vastauksessa oli pari päivää taukoa ja sain onneksi muualta piparia.
Äitisikö taas antoi?
Vierailija kirjoitti:
Peruskäytöstavat olisi hyvä omata puolin ja toisin. Onhan tuollainen ghostaaminen tosi törkeätä, jättää kokonaan vastaamatta asialliseen viestiin. Toki miehen käytös oli myös asiatonta, mutta inhimillistä sekin. Ymmärrän varsin hyvin miehen primitiivireaktio vaikka en itse samalla tavalla toimisikaan vastaavassa tilanteessa. Ghostaajaa ymmärrän myös, vaikka itse pyrinkin välttämään tekemästä paskaa temppua toiselle. Armollisuutta kaivattaisiin puolin ja toisin.
Mitä opimme tästä? Pysytään pois Tinderistä niin ei tarvitse ap:nkaan ulista jälkikäteen.
Voisi kysyä, että millainen ihminen. Sukupuolellahan ei ole tässä väliä. K-pää on k-pää sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää matchejä joille ei aio koskaan puhua?? Poistakaa ne miehet, jotka ei kiinnosta.
Tätä ihmettelin Tinder goldin hankittuani: naiset unmatchaavat saman tien, kun itse tykkäsin.
Ei enää ikinä tuollaista ajanhukkaa!
On siellä tuollaisia miehiäkin.
Mulle kävi näin. Olin vähän pois sieltä ja kun menin niin hirvee litania mitä erikoisempia haukkumisia kohdistettuna muhun... mitä hulluja tuol onkaan.
No ei ollut sullakaan hyvät sessiot.
Paras tai hauskin mulla oli "priorisoin muun elämän". Vastauksessa oli pari päivää taukoa ja sain onneksi muualta piparia.