Millainen mies laittaa eka asiallisen viestin naiselle ja haistattaa pitkät sen jälkeen?
Eli mies laittaa minulle oikein kivan ja mukavan viestin. En kuitenkaan vastaa hänelle mitään, koska mies ei vaikuta kiinostavalta.
Mies kuitenkin näkee, että käyn paikalla, mutta en aio vastata hänen viestiinsä.
Seuraavaksi mieheltä tulee viesti: haista p**ka lort* ole vastaamatta sitte.
Kommentit (46)
Mistä te jotkut koko ajan löydätte noita ääliöitä? Tinderistäkö? Ilmeisesti ihan hemmetin hyvä etten ole koskaan käyttänyt koko sovellusta jos ihmisten taso siellä on noin alhainen. Tinder tuntuu olevan vajaaälyisten kokoontumispaikka.
Minulla on ollut elämäni aikana muutama vakava ja pari ei niin vakavaa suhdetta. Siihen vielä muutama nuoruuden "säätö" päälle. Kukaan ei kuitenkaan ole ollut minua kohtaan epäkohtelias vaikka erimielisyyksiä tietenkin on ollut. Varmasti on auttanut se etten ole lähtenyt liian varmojen miesten matkaan. He tuntuvat aina olevan aika "jänniä".
n47v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä sukupuolessani on näitä poikasia, joilla on se virheellinen mielikuva että naisilla on jotain velvollisuuksia heitä kohtaan. Ajatus siitä, että huomio ansaitaan on heille vieras. Itse en ole koskaan törmännyt samaan naisten taholta. Ota se sillä tavalla, että väistit luodin. Onnea saalistukseen, toivottavasti hyvä mies löytyy.
M54
Sama myös toisin päin. Moni nainen kuvittelee, että hän on jokin mystinen palvonnan kohde vain olemalla nainen.Ajatteletko normaalin tervepäisen ihmisen haluavan, että häntä palvotaan? 🤮
En tietenkään, moni nykyään moni nainen haluaa juuri palvontaa. Jokainen asia, varsinkin seksi ,jopa joissakin parisuhteissa on elämää suurempi kysymys.
Millainen työnantaja ruikuttaa vuosikymmenet, että tule meille töihin ja sitten kun tulee niin vetää kaikki työvuorot alta pois eikä suostu antamaan työvuoroja?
Minä jopa vastasin että kiitos mutta ei kiitos ja samaa aukomista tuli silti. Tämä siis jo varmaan 10v sitten. Nyt vältän deittipalstoja kuin ruttoa. Eipä ole mitään hyvää sieltä löytynyt.
Ehkä naiset mahdollistavat sen olemalla näissä paikoissa, julkisessa paikassa, kaikkien saatavilla. Ehkä se pitää lopettaa. Ja etsiä muualta yksityisemmin, jos ei voi suojata itseään tarpeeksi. Toisaalta naiset eivät tiedä ketä aidosti kiinnostaisi ja missä. Mies kai pettyi ja odotti jotain, mutta osalla on vaan se mielessä.
Vierailija kirjoitti:
No on varmaan loukkaantunut ja ego kokenut kolauksen jos kerran on ensin laittanut "pitkän, kivan viestin" johon ei saa mitään vastausta vaikka ilmeisesti pystyy näkemään että viesti on nähty.
Eiks toi oo periaatteessa aika luonnollista että voi mennä tunteisiin?
Toki, primitiivireaktio ei kuitenkaan ole kyllä se fiksuin vaihtoehto, edelleen olisi mahdollista luoda positiivista mielikuvaa tiedustelemalla kohteliaasti asiaa uudemman kerran - ja jos ei silloinkaan saa vastakaikua niin so be it.
Tämän päivän viestimaailmassa kannattaisi ehkä kasvattaa vähän paksumpaa nahkaa eikä vetää hernettä nenään ekasta ghostauksesta. Voi olla katkera tie muuten edessä.
Eihän tuo edes ole mikään ghostaaminen.
Miksi pitää matchejä joille ei aio koskaan puhua?? Poistakaa ne miehet, jotka ei kiinnosta.
Mies, joka esittää kunnon miestä, mutta ei oikeasti sitä ole.
Muuttuisi tuollaiseksi suhteessa jossain vaiheessa, kun ei saa sitä mitä haluaa tai vastaavasti asiat eivät mene kuten hänen mukaan niiden pitäisi mennä.
Ihan tavallinen suomalainen mies.
Olen saanut mielenkiintoisia avauksia eri deittipalveluissa, mutta myös täydellistä välinpitämättömyyttä..
Tämä aloitus on olemassa vain naisnäkökulman takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää matchejä joille ei aio koskaan puhua?? Poistakaa ne miehet, jotka ei kiinnosta.
Tai miksi tykätä alunperin...
Miten erottaa hyvät miehet pelkän kirjoituksen perusteella??
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelin Tinder goldin hankittuani: naiset unmatchaavat saman tien, kun itse tykkäsin.
Ei enää ikinä tuollaista ajanhukkaa!
Tällainen mies on hyvästä syystä sinkku. Käytös ongelmia.
Ei se kerro miehestä mitään vaan sinusta.
Peruskäytöstavat olisi hyvä omata puolin ja toisin. Onhan tuollainen ghostaaminen tosi törkeätä, jättää kokonaan vastaamatta asialliseen viestiin. Toki miehen käytös oli myös asiatonta, mutta inhimillistä sekin. Ymmärrän varsin hyvin miehen primitiivireaktio vaikka en itse samalla tavalla toimisikaan vastaavassa tilanteessa. Ghostaajaa ymmärrän myös, vaikka itse pyrinkin välttämään tekemästä paskaa temppua toiselle. Armollisuutta kaivattaisiin puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on varmaan loukkaantunut ja ego kokenut kolauksen jos kerran on ensin laittanut "pitkän, kivan viestin" johon ei saa mitään vastausta vaikka ilmeisesti pystyy näkemään että viesti on nähty.
Toki, primitiivireaktio ei kuitenkaan ole kyllä se fiksuin vaihtoehto, edelleen olisi mahdollista luoda positiivista mielikuvaa tiedustelemalla kohteliaasti asiaa uudemman kerran - ja jos ei silloinkaan saa vastakaikua niin so be it.
Tämän päivän viestimaailmassa kannattaisi ehkä kasvattaa vähän paksumpaa nahkaa eikä vetää hernettä nenään ekasta ghostauksesta. Voi olla katkera tie muuten edessä.
Eihän tuo edes ole mikään ghostaaminen.
Ei varmaan ollut se olennaisin pointti kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tällainen mies on hyvästä syystä sinkku. Käytös ongelmia.
Ihan mielenkiinnosta: kuinka usein naiset haluavat jonkun viestin mieheltä näissä "Tinderissä"?
Itsellä mielenkiinto loppuu päivässä tai parissa, nopeammin jos näen naisen onlinena.
Eipä tulisi mieleenkään kommentoida tuollaista missään tilanteessa, vaikka ei se mukavaa ole tulla jätetyksi huomioitta. Täysin keskenkasvuista oikeasti. 😅 Ikävä kyllä sama kokemus on itselläkin nettideittailuajoilta, kun en aina vastannut parin tunnin aikaikkunassa. V_tun tyrkkyhuo_a-tyyppisiä viestejä tuli pelkästään siksi, että en ollut heti samalla minuutilla käytettävissä ensitreffien sopimiseen tähtäävään viestittelyyn, ja myös silloin, kun vastasin lyhyesti olevani töissä ja palaavani illalla linjoille. Mainittakoon, että en tarjonnut palveluita, vaan etsin parisuhdetta.