Kuinka päästä kipupolin asiakkaaksi? Olen kärsinyt lamaannuttavasta hermokivusta vuosien ajan.
Pompoteltu eri erikoisaloilla, mutta kipupolille en ole saanut lähetettä. Kivut edelleen vaivaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai huumeita pitäisi saada? HUOH!
Kipupoli ei ota vastaan lähetteitä jos käyttää kipulääkkeitä. Melko outo juttu kyllä. Eli pitää olla hoitamatta kipuaan ja hakeutua kivusta hulluna päivystykseen.
Kuka käskee sanomaan että syö lääkkeitä?
Miten voi olla että lääkkeet estää asiakkaaksi pääsyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä lähete. Ei välttämättä silti ota.
Olen itse ollut, ei siitä apua hermokipuin ollut kun kaikki lääkkeet jo kokeiltu enkä niitä suostu enää syömään.
Pitäis vaan rentoutua,ei stressiä,nukkua hyvin, liikkua.
Kaikkea mitä juuri kivun takia ei pysty tekemään.
Hermokipu on hyvin vaikeahoitoinen. Jos lääkkeillä saadaan 30% vähennys hermokipuun, hoitotulosta pidetään erinomaisena.
Sen verran ehkä toimi mutta painoa tuli 35kg, siitä vaikea uniapnea ja astma vaikeitui.
Lähti 2 viikon aikana kun lopetin lääkkeet.
Muista itsetuhoisuutta,unettomuutta,laatta lentää 24/7, paranoija, ihottuma, maksa ja munuaiset oli hilkulla,teholla meni 10pv
Vierailija kirjoitti:
Kipupotilaita on helppo kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipupotilaita on helppo kiusata.
Ja syyllistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä lähete. Ei välttämättä silti ota.
Olen itse ollut, ei siitä apua hermokipuin ollut kun kaikki lääkkeet jo kokeiltu enkä niitä suostu enää syömään.
Pitäis vaan rentoutua,ei stressiä,nukkua hyvin, liikkua.
Kaikkea mitä juuri kivun takia ei pysty tekemään.
Hermokipu on hyvin vaikeahoitoinen. Jos lääkkeillä saadaan 30% vähennys hermokipuun, hoitotulosta pidetään erinomaisena.
Sen verran ehkä toimi mutta painoa tuli 35kg, siitä vaikea uniapnea ja astma vaikeitui.
Lähti 2 viikon aikana kun lopetin lääkkeet.
Muista itsetuhoisuutta,unettomuutta,laatta lentää 24/7, paranoija, ihottuma, maksa ja munuaiset oli hilkulla,teholla meni 10pv
Mikä lääke? Jotain taikasientäkö vedit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipupoli ei ota vastaan lähetteitä jos käyttää kipulääkkeitä. Melko outo juttu kyllä. Eli pitää olla hoitamatta kipuaan ja hakeutua kivusta hulluna päivystykseen.
Verikokeet ja huumetesti ja minkä verran vetää alkoa, verikoe minkä nimeä en muista kertoo ladillisenkin
Lyrica,Triptyl,Mistsapin,Panacod,Tramalin ja liuta masennuslääkkeitä. Kaikkia piti vetää sekasin. Sirdalud ja mitähän vielä
Vierailija kirjoitti:
Lyrica,Triptyl,Mistsapin,Panacod,Tramalin ja liuta masennuslääkkeitä. Kaikkia piti vetää sekasin. Sirdalud ja mitähän vielä
oliko apua?
Vierailija kirjoitti:
No johan oli coctail 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan oli coctail 😅
eipä nuo kipupotilaalla päähän nouse
Halpa konsti lievittää kipua, on laittaa risiiniöljyä iholle siihen kohtaan, missä kipu on. Risiiniöljyä on käytetty ainakin noin 2000 vuotta, on muuten äärimmäisen tehokas. Helpottaa hermovauriokipuakin.
Risiiniöljy on vielä halpaa. Puristetaan erään kasvin siemenistä. Castor oil englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Halpa konsti lievittää kipua, on laittaa risiiniöljyä iholle siihen kohtaan, missä kipu on. Risiiniöljyä on käytetty ainakin noin 2000 vuotta, on muuten äärimmäisen tehokas. Helpottaa hermovauriokipuakin.
Risiiniöljy on vielä halpaa. Puristetaan erään kasvin siemenistä. Castor oil englanniksi.
Kannattaa ottaa myös kulaus sisäisesti nautittuna. Eipähän ainakaan ummeta.
Vaikka tällä palstalla olen itsekin kyllästynyt siihen yhteen yrtin huutelijaan, niin lääkekannabis auttaa itse asiassa todella hyvin hermokipuun, vähentää ahdistusta, masennusta ja tulehdusta yhtä aikaa. Suomessa sitä ei tietenkään määrätä, mutta jos on käyntiä länsimaissa, niin kannattaa hakea sieltä resepti ja ostaa tuote. Kyllä kai sitä saa Suomeenkin tuoda, jos on näyttää se resepti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa myös kulaus sisäisesti nautittuna. Eipähän ainakaan ummeta.
Ripsiin kannattaa myös kokeilla. On sitten ainakin nättinä.
älkää antako ihmisille lääkitsemisneuvoja. muutenkin lääkeneuvonta kuuluu suomessa alan ammattilaisille ja hekin haluavat ensin perhetyä potilaan tietoihin ennen neuvojen antamista.
jos teillä on kipupoli sairaalassa, niin vrmaan sinne saa lähetteen sitten, jos mikään muu ei enää auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettavat joka tapauksessa jos on hakenut niitä apteekista. Pimeiltä markkinoilta ostetaan sen takia.
Kipupoli oli pettymys itselleni. Nosti vaan kipulääkitystä ja sain tens laitteen. Odotin jotain ihan muuta.
Liikunta tulehduttaa kaikki jänteet. Nivelpsori, psorireuma mikä tämä minun on mielenkiintoinen vaiva. Hermokipu on jatkuva. Aina joku paikka jossa hermo likistuksissä. Osa jo pysyvästi vaurioitunut