Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä söisin, on nimittäin nälkä :-)

Vierailija
07.09.2024 |

Mitä ruokaa kävisin syömässä ravintolassa? Olisiko pitsa tai burgeri ehkä? N36

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa nyt uuniin tai mikroon jaksaa jotain laittaa? Lasagne, pizza tjtn. Kaupasta grillibroileri ja salaatti? Vai missä peräkylillä asut.

No mä asun tällasessa 20 tuhannen asukkaan pikkukaupungissa, ei täällä oikein ole kuin noita pitsa kebabbeja :D

Tiedät sitten varmaan mahdollisuudetkin mitä syödä, kun eipä niitä kai paljon ole? Mitä sä yleensä krapulassa syöt? Kaupasta vaikka valmislihapullia ja suolakurkkuja. 

Ai että suolakurkku olisi hyvä! Jos saisin valita, niin lämmin jonkun ihanan omassa uunissa laittama warm sänkkäri ja siihen sivuun maustekurkku siivuja, ai että

Vierailija
22/26 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka juomista, niin ei tartte miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse en viitsisi laittaa ruokaa en suinkaan menisi pizzalle tai purilaiselle vaan menisin vaikkapa intialaiseen ravintolaan syömään Butter Chickeniä. Tämä on tosin mahdoton skeenario, koska teen Butter Chickenit itse.

M

Pidän kyllä butter chikenistä! Söin sitä Helsingissä kesällä, ai että hyvää se oli

Pyydä miehesi/naisesi tehdä sitä sinulle, se on helppo valmistaa.

M

Vierailija
24/26 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka juomista, niin ei tartte miettiä.

Hahah, otin jo mutta minulla on maanantaina töitä

Vierailija
25/26 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse en viitsisi laittaa ruokaa en suinkaan menisi pizzalle tai purilaiselle vaan menisin vaikkapa intialaiseen ravintolaan syömään Butter Chickeniä. Tämä on tosin mahdoton skeenario, koska teen Butter Chickenit itse.

M

Pidän kyllä butter chikenistä! Söin sitä Helsingissä kesällä, ai että hyvää se oli

Pyydä miehesi/naisesi tehdä sitä sinulle, se on helppo valmistaa.

M

Erosimme kesällä ja minä meillä ruuat aina laitoin, siksi en nyt halua laittaa vaan menen passattavaksi

Vierailija
26/26 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa nyt uuniin tai mikroon jaksaa jotain laittaa? Lasagne, pizza tjtn. Kaupasta grillibroileri ja salaatti? Vai missä peräkylillä asut.

No mä asun tällasessa 20 tuhannen asukkaan pikkukaupungissa, ei täällä oikein ole kuin noita pitsa kebabbeja :D

Juurihan toisessa ketjussa kilvan kehuttiin kuinka maallakin voi syödä ihan mitä eksoottista ruokaa hyvänsä niin kai teidänkin tuppukylästä nyt vähintään tarvikkeet löytyy...

Taisin jo sanoa että en itse laita ruokaa nyt mutta voin mennä passattavaksi jos joku ihana laittaa vaikka kukka kaali wingsejä tai butter chiken :D

Voisin tehdä sulle Butter Chickeniä kun tietäisin, että varmasti myös tulet passattavaksi :)

M