Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
En kuulu noihin ryhmiin, kerroin vain mitä minulle on tehty. Olen ottanut opikseni, suhtaudun nyt realistisesti. Tiedän nyt millaisia hirviöitä osa naisista on.
Aiotko kostaa niille? Aiotko satuttaa niitä? Kerro, KERRO?
Mielenkiintoinen reaktio ja ajatusmaailma.
Ilmeisesti olisit itse valmis vahingoittamaan miehiä jotka ovat loukanneet sinua jollain tavalla. Oletko ajatellut hakea apua? Tuo ei ole normaalia tai tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Siltsun puolustelijat ovat naisia tai toisia "siltsuja".
Miksi naiset vihaavat inceleitä, mutta symppäävät sitten näitä "siltsuja" ja varsinkin itse Siltsua.
Miksi? Incelin ainoa vika on olla "ylijäämämies" parisuhdemarkkinoilla, "siltsut" taas hääräävät aivan sairaita juttuja. Naisilla oudot prioriteetit.
En minä ainakaan symppaa siltsuu. Sairas sen tättyy olla. Enkä tunne ketään, joka mitenkään puolustelis sen tekoja.
Inceleissä vihaa herättää se naisviha
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola on Chad ja Ridge eli Ron Moss.
Trump on chad.
"Miksi pitäisi ottaa muita ihmisiä kiinni seksikumppaneiden määrässä? Onko muka olemassa jokin määrä seksikumppaneita, joka kaikilla täytyy olla plakkarissa?"
Tämä on asia jota en mitenkään ymmärrä. Nimittäin mistä kukaan toinen tietää seksikumppaneiden määrää jos sitä ei kerrota? Ja mistä kukaan tietää onko kerrottu määrä oikea? Onko liioteltu tai pienennetty?
Jos näitä ei ole ollut yhtään, sen varmasti huomaa mutta mistä sinä tiedät onko minulla ollut kaksi vai kaksikymmentä tai kaksi sataa? Yksikään mies ei ole koskaan ainakaan minulta kysynyt, enkä minä ole kysynyt keneltäkään. Mitä sillä tiedolla tekisin?
Kohdalleni ei ole osunut ketään joka oliis edellyttänyt minulta aikuiselta ihmiseltä ettei heitä oliisi ollut.
Mitä kokemattomaan mieheen tulee, Itselläni on ollut kaksi miesystävää joille olin ensimmäinen. Koska molemmat olivat kaikilta osin varsin mukavia ja pidin heistä paljon, ei se seikka minua haitannut. Miehille tuntuu olevan arka asia tuo. Joskushan se ensimmäinen kerta täytyy olla, kukaan ei synny valmiiksi kokeneena casanovana. Itetuntokysymys tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Hahahaha jotai 20 päälle neitsyt, hjahaha luuserit,itse menetin neitsyyteni jo 14-v,ei ole kilpailu, mut on toi noloo hahahahaha.
Näkee kyllä kommentistasikin, että lapsena ei kannata ryhtyä seksisuhteisiin. Se vaurioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on chad.
Toistaiseksi chadeja ovat siis Tony Hawk, Stalin, Mika Aaltola, Ridge ja Trump. Juuri kun ajattelin, ettei lista voi enää mitenkään parantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on chad.
Toistaiseksi chadeja ovat siis Tony Hawk, Stalin, Mika Aaltola, Ridge ja Trump. Juuri kun ajattelin, ettei lista voi enää mitenkään parantua.
No mutta itseasiassa Thornellakin oli aika kunnioitettava määrä naisia. Lisätäänkö listaan? Sarjassa ei kyllä kerrottu munan pituutta mutta muusikkona hän lienee kuitenkin selvä jännämies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on chad.
No mutta itseasiassa Thornellakin oli aika kunnioitettava määrä naisia. Lisätäänkö listaan? Sarjassa ei kyllä kerrottu munan pituutta mutta muusikkona hän lienee kuitenkin selvä jännämies?
FIKTIIVINEN jännämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on chad.
Toni Haukka, David Hasselhoff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu noihin ryhmiin, kerroin vain mitä minulle on tehty. Olen ottanut opikseni, suhtaudun nyt realistisesti. Tiedän nyt millaisia hirviöitä osa naisista on.
Ilmeisesti olisit itse valmis vahingoittamaan miehiä jotka ovat loukanneet sinua jollain tavalla. Oletko ajatellut hakea apua? Tuo ei ole normaalia tai tervettä.
Olisin valmis ja en ole ajatellut!!
Olen nyt oppinut pelin säännöt, en anna enää tasotusta. Vahvat voittaa, heikot sortuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt oppinut pelin säännöt, en anna enää tasotusta. Vahvat voittaa, heikot sortuu.
se nähdään taistelukentillä. Vahva seisoo pystyssä, kun loppu on koittanut. Taistalla liehuu lippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se nähdään taistelukentillä. Vahva seisoo pystyssä, kun loppu on koittanut. Taistalla liehuu lippu.
Voima on todellista älykkyyttä. Älykkyys löytyy salilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset vihaavat inceleitä, mutta symppäävät sitten näitä "siltsuja" ja varsinkin itse Siltsua.
Miksi? Incelin ainoa vika on olla "ylijäämämies" parisuhdemarkkinoilla, "siltsut" taas hääräävät aivan sairaita juttuja. Naisilla oudot prioriteetit.
Joo, kaikilla naisilla. Ei ihme, ettet saa naista, jos jauhat niille jostain Siltsusta. Ketä kiinnostaa.
Naisia näyttää kiinnostavan.
Vihataan ineletä ja puolustellaan pedoja sateenkaarilippu heiluen.
Lippu toisessa kädessä ja rynkky toisessa kädessä kohti taivasta. Länsimaisen kapitalistisen vapauden puolesta! itä haistakoon pitkän paskan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikilla naisilla. Ei ihme, ettet saa naista, jos jauhat niille jostain Siltsusta. Ketä kiinnostaa.
Naisia näyttää kiinnostavan.
EIIIIMEEEN! JIIIHAAA!!!!
Ei sitä tarvi mistään uskoa riittää kun katsoo millaisten miesten mukaan naiset lähtee. Naisten oma käytös tämän todistaa vaikka kuinka naiset puheissaan muuta valehtelevat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin muistaa tuo seuraavan kerran kun nainen alkaa väkivaltaiseksi että ei ole mitään merkitystä vaikka nainen olisi heikompi turpaan vaan vahvat voittaa ja heikot sortuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on chad.
Ilman isänsä rahoja ukko ei olisi saanut ensimmäistäkään vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä miehet kirjoittaa aivan kamalia kommentteja naisista. Miten siihen pitäis sun mielestä suhtautua? Empatialla?
**
Naiset täällä haaveilee inceleiden ja introverttimiesten joukkotuhonnasta. Miten tulisi suhtautua?
Naiset ainoastaan haaveilevat täällä, että Incelit jättäisivät heidät rauhaan.
Eikös Incelit sano olevansa vapaaehtoisesti sinkkuja ja ilman parisuhdetta? Miksi he eivät vaan pysy naisista kaukana niinkuin väittävät tekevänsä.
En minäkään vieraile incel-miesten omilla palstoilla, koska en halua lähellekkään heitä.
En ole missään incelryhmissä, olen introverttimies (AS) jolta kiusaajanaiset tuhonneet 3 ihmissuhdetta ihan mukavien naisten kanssa jotka olivat
Yhden suhteen tuhoamisen voisi vielä uskoakin mutta 3?? Mitä niillä naisilla oli sua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
"Miksi pitäisi ottaa muita ihmisiä kiinni seksikumppaneiden määrässä? Onko muka olemassa jokin määrä seksikumppaneita, joka kaikilla täytyy olla plakkarissa?"
Tämä on asia jota en mitenkään ymmärrä. Nimittäin mistä kukaan toinen tietää seksikumppaneiden määrää jos sitä ei kerrota? Ja mistä kukaan tietää onko kerrottu määrä oikea? Onko liioteltu tai pienennetty?
Jos näitä ei ole ollut yhtään, sen varmasti huomaa mutta mistä sinä tiedät onko minulla ollut kaksi vai kaksikymmentä tai kaksi sataa? Yksikään mies ei ole koskaan ainakaan minulta kysynyt, enkä minä ole kysynyt keneltäkään. Mitä sillä tiedolla tekisin?
Kohdalleni ei ole osunut ketään joka oliis edellyttänyt minulta aikuiselta ihmiseltä ettei heitä oliisi ollut.
Mitä kokemattomaan mieheen tulee, Itselläni on ollut kaksi miesystävää joille olin ensimmäinen. Koska molemmat olivat kaikilta o
On junttiutta kysyä toisen seksikumppaneiden määrää. Ja miksi esimerkiksi huonoa seksiä pitäisi edes muistella? Totaalinen tunnelmanlässäyttäjä kysellä toisen entisistä kun pitäisi olla pikemminkin läheisyyteen suuntautunut. Ja kun kerran tunnelman pilaa, ei siinä auta mikään temppu palauttamaan sitä.