Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
3061/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet nauti ja pidä hauskaa nuorena? Hölmöä muhjottaa kotona ne ainoat vuodet, kun hauskanpito onnistu helpoiten.

**

Mieluimmin onneton Sokrates kuin onnellinen typerys John Stuart Mill jr.

Luuletko ihan oikeasti että sinne kotiin jäädään homehtumaan omasta tahdosta? Sinne jäädään siksi, että on tultu koulukiusatuksi. Sinne jäädään siksi, että suljetaan pois porukoista jos poikkeat massasta (esim. et ole kiinnostunut joukkueurheilusta tai kaljan kuonnista). Sinne ei jäädä vapaaehtoisesti, sinne mennään pakoon ja turvaan kun kaltaisesi ihmiset sinne ajavat. Sinne jäädän pitkäksi aikaa, koska lopulta tilanne luisuu tahtomattaan käsistä eikä sisälle jääneillä ole mitään halua tulla mukaan kaltaistesi ihmisten joukkoon.

Vierailija
3062/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällä palstalla on joskus ollut keskusteluja kokemattomista miehistä ja naiset ovat suoraan sanoneet etteivät ala aikuisvauvaa enää opettamaan. Miksi naiset edes antaisivat kokemattoman, hapuilevan ja epävarman miehen tutustua heihin?"

Vedät ihan omia johtopäätöksiäsi siitä mitä "naiset sanovat". Olen itsekin lukenut noita ketjuja ja siellä on kyllä ollut mielipiteitä ihan laidasta laitaan. Joku ei halua enää aikuista miestä opettaa ja jollekin asia on ihan ok ja on ollut hyviäkin kokemuksia.

Esim. itse oli omalle miehelleni ensimmäinen seksikumppani ja mies oli jo 26. Eikä siitä mitään sen isompia ongelmia tullut kummallekaan. Mies oli muuten niin tosi hyvä tyyppi ja sopi minulle hyvin että ei siinä kannattanut kauheita paineita ottaa jos pari ensimmäistä kertaa eivät täydellisiä olleetkaan. Hyvin pian miehestä kuoriutui paras rakastaja joka minulla on koskaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikuisena on lähes mahdotonta oppia sitä mitä muut ovat jo osaneet vuosikymmeniä."

Höpö höpö. Seksissä tärkeintä on se että tietää mitä itse haluaa ja on valmis antamaan toiselle sitä mitä toinen haluaa. Ei siinä mitkään tekniikat ja kokemukset auta tippaakaan jos ei ole halua kuunnella sitä toista.

"Muiden saaminen kiinni seksikumppanien määrässä on kaikkein haastavinta."

Miksi pitäisi saada jotkut muut kiinni määrässä? Ei seksi ole mikään kilpailu.

Vierailija
3064/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tällä palstalla on joskus ollut keskusteluja kokemattomista miehistä ja naiset ovat suoraan sanoneet etteivät ala aikuisvauvaa enää opettamaan. Miksi naiset edes antaisivat kokemattoman, hapuilevan ja epävarman miehen tutustua heihin?"

Vedät ihan omia johtopäätöksiäsi siitä mitä "naiset sanovat". Olen itsekin lukenut noita ketjuja ja siellä on kyllä ollut mielipiteitä ihan laidasta laitaan. Joku ei halua enää aikuista miestä opettaa ja jollekin asia on ihan ok ja on ollut hyviäkin kokemuksia.

Esim. itse oli omalle miehelleni ensimmäinen seksikumppani ja mies oli jo 26. Eikä siitä mitään sen isompia ongelmia tullut kummallekaan. Mies oli muuten niin tosi hyvä tyyppi ja sopi minulle hyvin että ei siinä kannattanut kauheita paineita ottaa jos pari ensimmäistä kertaa eivät täydellisiä olleetkaan. Hyvin pian miehestä kuoriutui paras rakastaja joka minulla on koskaan ollut.

Tämä. Kun luetaan viestejä hyvin valikoiden, ja äkkiä taas lonksahdetaan äärilaitaan.

Kyllä, joku nainen (tai mistä tietää oikeasti kuka?) on kirjoittanut (mielestäni rumasti) etteivät halua opettaa ketään. Aika moni on myös kirjoittanut, et ilman muuta opetetaan ja opetellaan puolin ja toisin, sitten kun se rakas löytyy. Ei kaikki naisetkaan ole kokeneita.

Minun mieheni oli 27v kun poikuus lähti minun kanssani, ja neitsyt olin siinä vaiheessa minäkin. Tunnen muitakin vastaavia, ei me mitään friikkejä olla vaan ihan tavallisia ihmisiä. Miehen pitää etsiä itselleen sopiva! En ymmärrä, miksi kokematon haluaisi sadan eri miehen kanssa olleen naisen rouvakseen, koska arvot ja elämänkokemukset on niin eri. 

Vierailija
3065/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie, chadit ovat hinttareita tai impotentteja.

Vierailija
3066/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet nauti ja pidä hauskaa nuorena? Hölmöä muhjottaa kotona ne ainoat vuodet, kun hauskanpito onnistu helpoiten.

**

Mieluimmin onneton Sokrates kuin onnellinen typerys John Stuart Mill jr.

Luuletko ihan oikeasti että sinne kotiin jäädään homehtumaan omasta tahdosta? Sinne jäädään siksi, että on tultu koulukiusatuksi. Sinne jäädään siksi, että suljetaan pois porukoista jos poikkeat massasta (esim. et ole kiinnostunut joukkueurheilusta tai kaljan kuonnista). Sinne ei jäädä vapaaehtoisesti, sinne mennään pakoon ja turvaan kun kaltaisesi ihmiset sinne ajavat. Sinne jäädän pitkäksi aikaa, koska lopulta tilanne luisuu tahtomattaan käsistä eikä sisälle jääneillä ole mitään halua tulla mukaan kaltaistesi ihmisten joukkoon.

Sieltä kotoa käsin voi hiljalleen hakeutua takaisin ihmisten ilmoille. Amazonissa pystyy kuuntelemaan therapist recommended books kategorian alla olevia äänikirjoja 0-10e/kk. Viroon saa edelleenkin lähteä ruokkimaan kissanpentuja. Sekä Saarenmaalla että Tallinnassa odottaa vastasyntyneitä huollettavia. Peteltä emon maidonkorviketta/RC mother&baby cat muonaa. Ellei pysty osallistumaan tarhoilla oottaa kanskin ulkoilutettavia koiria. Google translate kääntää. https://varjupaik.ee/varjupaigad

Vierailija
3067/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"6B4T taas on nainen joka ei miestä haluaisikaan, vaikka kuvittelee että sellaisen saisi." Puhut 4b liikkeen edustajasta? Jos oikeasti seuraisit 4b movement west tilejä huomaisit niissä puhuttavan sun kaltaisista vaarallisista miehistä/naisista. Kyllä myös naiset otetaan keskustelunaiheeksi.

Vierailija
3068/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on yli 90 % kirjoittajista naisia. Peloittavia ovat heidän näkemyksensä maailmanpolittikasta. Kovasti saa diktatoorinen roistovaltio ymmärrystä.

Millä perusteella saat tuon 90%? Jokun kyselyn tuloksena oli 40-60%. Ehkä riippuu ketjun aiheesta, mikä ketäkin puoleensa vetää.

Veikkaan naisia olevan > 99 %, niin surkeaa täällä on poliittisen historian ja turvallisuuspolitiikan ymmärrys.

Sun veikkaukset ovat ihan turhia. Liikuttavan ainutlaatuisena itseäsi pidät. Yksinäinen soturi puolustaa miehiä kammottavaa naispetolaumaa vastaan. Kuitenkin kyselyiden perusteella sukupuolijakauma on ollut tuo 40-60%. 

Ekan kerran vauva.fistä kuulin, kun vuosia sitten uutisoitiin, kuin täällä on enimmäkseen (vihaisia) miehiä. 

Mut onhan se näppärää pistää kaikki ikävät kommentit vastakkaisen "syyksi". Näin voi helposti ja näppärästi ylläpitää omaa halveksuntaansa. 

Historian ja turvallisuupolitiikan aiheista voit avata omia ketjuja. Sinne ehkä kerääntyy sit näistä kiinnostuneet miehet (ja naiset).

Vierailija
3069/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aikuisena on lähes mahdotonta oppia sitä mitä muut ovat jo osaneet vuosikymmeniä."

Höpö höpö. Seksissä tärkeintä on se että tietää mitä itse haluaa ja on valmis antamaan toiselle sitä mitä toinen haluaa. Ei siinä mitkään tekniikat ja kokemukset auta tippaakaan jos ei ole halua kuunnella sitä toista.

"Muiden saaminen kiinni seksikumppanien määrässä on kaikkein haastavinta."

Miksi pitäisi saada jotkut muut kiinni määrässä? Ei seksi ole mikään kilpailu.

Tuo edellinen esittää, et jos ei tiettyyn ikään mennessä ole saanut sitä kokemusta, ei voi ikäänkuin kehittyä enää hyväksi rakastajaksi. Todella kummallisia johtopäätöksiä ihmiset tekee. Iästä riippumatta, aina se eka kokemus on eka. Iästä riippumatta.

Jos jollakulla on kokemus "aikuisvauvasta" (ruma ilmaisu), ei sit vissiin ole ollut muutenkaan sopiva tyyppi hälle. Jos toisesta tykkää, kaikki käytäntö ja kokemus siitä sit seuraa. 

Vierailija
3070/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sosiaalisen elämän kehitys on jäänyt teini-ikäisen tasolle, niin vaikeaa siitä onkin aikuisten suhteita lähteä rakentamaan. Mutta kun täytyy. Täytyy potkaista se oma henkinen kehitys vaan itse käyntiin aikuisena. Mennä ihmisten ilmoille. Tutustua naisiin. Jutella. Tinderöidäkin. Oppia mitä teininä jäi oppimatta. Muuten kuolee katkeruuteen. 

Mielenkiintoista. Tällä palstalla on joskus ollut keskusteluja kokemattomista miehistä ja naiset ovat suoraan sanoneet etteivät ala aikuisvauvaa enää opettamaan. Miksi naiset edes antaisivat kokemattoman, hapuilevan ja epävarman miehen tutustua heihin?

Sen lisäksi pitää olla miehenä kanttia kestää pilkkaa muilta ihmisiltä, sillä aikuisiän kokemattomuutta pilkataan julmasti. Moni kokematon ei tähän halua lähteä, sillä heillä on erittäin usein kiusatuksi tulemisen taustaa historias

Miksi pitäisi ottaa muita ihmisiä kiinni seksikumppaneiden määrässä? Onko muka olemassa jokin määrä seksikumppaneita, joka kaikilla täytyy olla plakkarissa?

Vierailija
3071/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Jotkut näkevät ja sisäistävät lukemastaan vain sen, mikä tukee omaa uhrimentaliteettia. Ei tarvitse itse muuttua eikä nähdä vaivaa kehittyäkseen kun uskoo, että maailma on yksiselitteisesti paha paikka ja itse ikuinen uhri.

Vierailija
3072/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on naisia tullut seurattua, niin kyllä sen huomaa minkälaisista miehistä naiset tykkäävät. Jos arvaa että miehekkään oloisella miehellä on kysyntää niin ei yleensä väärin mene. Tokihan nämä femiiniset voi myöskin kelvata mutta syy siihen on nättiys/komeus. Ainakun on puhetta naisten mies suosikeista niin se miehen näkö ei yleensä minua yllätä. Pituus, fyysinen koko, ulkönäkö, näitä yleisempiä.

No mitä sitten?

Kyllähän sä itsekin havittelet kauneinta mahdollista naista. Eihän sulla olisi mitään ongelmaa saada naisia, jos yrittäisit niitä rumimpia ja lihavimpia.

Ja kun katsoo pariskuntia niin samaa tasoa on miehet ja naiset. Suurin osa peruspulliaisia.

Vierailija
3073/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

**

Mieluimmin onneton Sokrates kuin onnellinen typerys John Stuart Mill jr

**

"Mieluimmin onneton Sokrates kuin onnellinen typerys" John Stuart Mill jr

Se pitää olla noin koska kyseessä on lainaus. Joku oli tuonkin sotkenut, ottanut sitaatit ja väliviivan pois. Merkitys muuttuu täysin.

Vierailija
3074/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**

Mieluimmin onneton Sokrates kuin onnellinen typerys John Stuart Mill jr

**

"Mieluimmin onneton Sokrates kuin onnellinen typerys" -John Stuart Mill jr

Se pitää olla noin koska kyseessä on lainaus. Joku oli tuonkin sotkenut, ottanut sitaatit ja väliviivan pois. Merkitys muuttuu täysin.

Vierailija
3075/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on naisia tullut seurattua, niin kyllä sen huomaa minkälaisista miehistä naiset tykkäävät. Jos arvaa että miehekkään oloisella miehellä on kysyntää niin ei yleensä väärin mene. Tokihan nämä femiiniset voi myöskin kelvata mutta syy siihen on nättiys/komeus. Ainakun on puhetta naisten mies suosikeista niin se miehen näkö ei yleensä minua yllätä. Pituus, fyysinen koko, ulkönäkö, näitä yleisempiä.

No mitä sitten?

Kyllähän sä itsekin havittelet kauneinta mahdollista naista. Eihän sulla olisi mitään ongelmaa saada naisia, jos yrittäisit niitä rumimpia ja lihavimpia.

Ja kun katsoo pariskuntia niin samaa tasoa on miehet ja naiset. Suurin osa peruspulliaisia.

Nuorissa se nykyään kyllä korostuu, että ne suositut miehet deittailee useampia naisia joko samaan aikaan tai peräkkäin ja ei-suosituille jää vähemmän mahdollisuuksia deittailla.

Mutta 30+ ikäisissä homma tasoittuu, tosin ne ei-suositut ei saa naista parhaassa hedelmällisimmässä iässään 20-27 v. tai sinnepäin.

Vierailija
3076/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Siltsun puolustelijat ovat naisia tai toisia "siltsuja".

Miksi naiset vihaavat inceleitä, mutta symppäävät sitten näitä "siltsuja" ja varsinkin itse Siltsua.

Miksi? Incelin ainoa vika on olla "ylijäämämies" parisuhdemarkkinoilla, "siltsut" taas hääräävät aivan sairaita juttuja. Naisilla oudot prioriteetit.

Vierailija
3077/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset vihaavat inceleitä, mutta symppäävät sitten näitä "siltsuja" ja varsinkin itse Siltsua.

Miksi? Incelin ainoa vika on olla "ylijäämämies" parisuhdemarkkinoilla, "siltsut" taas hääräävät aivan sairaita juttuja. Naisilla oudot prioriteetit.

Joo, kaikilla naisilla. Ei ihme, ettet saa naista, jos jauhat niille jostain Siltsusta. Ketä kiinnostaa.

Vierailija
3078/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väitettiin että kiusaajanaisija, jotka myrkyttävät norminaisia miehiään vastaan, ei ole olemassakaan.

No käykääpä tuolta lukemassa. Siellä on oikein lauma.

https://m.facebook.com/groups/naistenhuone/?locale=fi_FI

Vierailija
3079/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikilla naisilla. Ei ihme, ettet saa naista, jos jauhat niille jostain Siltsusta. Ketä kiinnostaa.

Naisia näyttää kiinnostavan.

www.supla.fi/episode/0a8e28d2-033d-4829-93e0-52ce93aa5b93

Vierailija
3080/3184 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha jotai 20 päälle neitsyt, hjahaha luuserit,itse menetin neitsyyteni jo 14-v,ei ole kilpailu, mut on toi noloo hahahahaha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi