Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen

Vierailija
07.09.2024 |

Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.

Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.

Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.

Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.

Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.

Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.

https://yle.fi/a/74-20105798

Kommentit (3184)

Vierailija
2901/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Näkeepäs, et vain tunnista meitä. Teen vaativaa asiantuntijatyötä ja käyttäydyn korrektisti ja huomaavaisesti palavereissa.Otan incl-asiat esiin vain täällä palstalla, koska en halua tuhota ammatillisia mahdollisuuksiani. Ongelma on silti minulle todellinen."

Niin, että mikä olikaan ongelmasi?

Olen kuin ilmaa naisille. Ei ketään, jota rakastaa tai joka rakastaisi minua 

Miksi niiden naisten pitäisi huomata sinut? Kyllä se menee niin päin, että ensin sinä itse tuot itsesi esille, jotta sinut voi nähdä. Eli juurisyy olet sinä itse, ei kukaan muu.

Nykyajan ongelmia. Pelkkä huomaavaisuus, tervehtiminen ja neutraalit kohteliaisuudet ei riitä, ja toisaalta taas kaikkialla pitäisi olla turvallista tilaa, jossa ei saa olett

No se on ongelma, jos siitä tekee ongelman. Kuten sinä olet tehnyt, etkä näe mitään ulospääsyä. Mutta miten sitten ajattelet, että muut voivat pariutua, mutta sinä et? Älä vedä nyt tähän mitään prosenttilukuja, vaan kerro minulle, kun faktahan on, että ihmiset pariutuvat kuitenkin edelleen.

Vierailija
2902/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vien. Uskokaa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi naiset eivät ymmärtäisi tätä? Ihan yhtä tuhoavaa se on naiselle, joka on kiusattu, syrjäytynyt, ylipainoinen ja ruma. Lehdissä lukee kuinka miehet menevät yhteen tatuoitujen, pettävien ja epävakaiden jännänaisten kanssa koska nämä ovat hyvännäköisiä ja se on ilmeisesti ainoa mikä merkitsee. Miksi naiselle olisi helpompaa olla se torjuttu, joka ei kelpaa?"

Ihmettelen, miksi näistä "torjutuista naisista" kommentoidaan nyt jatkuvasti.

Miettikää ihan oikeasti, montako jatkuvasti torjuttua naista te edes tunnette tai tiedätte? Montako sellaista naista tunnette, joka haluaisi parisuhteen, tekee aloitteita edes silloin tällöin muillekin kuin komeimmille ja supliikeimmille miehille, joka tulee jatkuvasti torjutuksi, joka ei koskaan saa parisuhdetta vaikka ihan oikeasti haluaisi sellaista kovasti? Naista, jota miehet eivät koskaan, missään lähesty? Naista, joka on kärsinyt parisuhdekokemuksen totaalisesta puuttumisesta?

Min

No mä olen 50-vuotias nainen joka olen itse tällainen. Olen aina halunnut parisuhteen ja perheen. En saanut, koska en kellekään kelvannut. Aloitteita en ole kyllä juuri miehille tehnyt, ei sellainen ollut tapana minun nuoruudessani. Se oli mies jonka kuului tehdä aloite, ja naisen sitten suostua tai sanoa ei. Naisen oli soveliasta lähinnä kainosti flirttailla, että mies rohkaistuisi tekemään aloitteen. Vaan ruman kolkonnäköisen naisen flirttailu johti lähinnä parhaimmillaan siihen että mies katsoi äkkiä poispäin, pahimmillaan porukalla ivanauruun, kun ruma nainen luulee että on mahiksia.

Vierailija
2904/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva asia on kuvottavampaa kuin chad tyypit ja niitä palvovat lapsi miehet

Vierailija
2905/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi naiset eivät ymmärtäisi tätä? Ihan yhtä tuhoavaa se on naiselle, joka on kiusattu, syrjäytynyt, ylipainoinen ja ruma. Lehdissä lukee kuinka miehet menevät yhteen tatuoitujen, pettävien ja epävakaiden jännänaisten kanssa koska nämä ovat hyvännäköisiä ja se on ilmeisesti ainoa mikä merkitsee. Miksi naiselle olisi helpompaa olla se torjuttu, joka ei kelpaa?"

Miettikää ihan oikeasti, montako jatkuvasti torjuttua naista te edes tunnette tai tiedätte? Montako sellaista naista tunnette, joka haluaisi parisuhteen, tekee aloitteita edes silloin tällöin muillekin kuin komeimmille ja supliikeimmille miehille, joka tulee jatkuvasti torjutuksi, joka ei koskaan saa parisuhdetta vaikka ihan oikeasti haluaisi sellaista kovasti? Naista, jota miehet eivät koskaan, missään lähesty? Naista, joka on kärsinyt parisuhde

Ja miksi jatkoit tuota sitten aikuisuudessakin, vaikka aika on muuttunut noista sun nuoruusvuosista? Eli jälleen kerran, oma ns. vika jollei itse tee mitään asioiden eteen.

Vierailija
2906/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä incelit ovat niin hakoteillä kaikesta. Naiset aistivat miehen omanarvontunnon ja jos se on kovin matala tai jopa pakkasella, on aivan yhdentekevää miltä mies muuten näyttää ulkoisesti, se "kemia" vain puuttuu. Sitä kemiaa ei saa Andrew Taten opeilla, ei voidepurkista, ei parfyymeistä, ei kalliista vaatteista taikka kelloista, ei salilta. Googlatkaa "inner game" ja alkakaa kehittyä ihmisenä. Siinä lieneekin teille loppuelämäksi haastetta

Incelit ovat myöskin todella kranttuja sen suhteen, miltä naisen tulee näyttää ja miten hänen tulee käyttäytyä. Ei saa olla "Rummo" (ruma mummo = yli 25 vuotias), pitää olla hoikka mutta kuitenkin sopivan muodokas, ei saa olla tatuointeja ("vessanseinä"), ei saa pitää seksistä (tapailee miehiä vaikka vain seksin ja hauskanpidon merkeissä), ei saa olla aiempia seksikokemuksia (ettei pikku incelin itsetunnolle menisi se, ettei ole naisen isomunaisin ja parhaiten seksiä taitava partneri), ei saa olla "huomiovärihiuksia".. lista lienee loputon. Itse incelin ei tietenkään tarvitse näitä vastaavan kaltaisia kriteerejä täyttää. Huutista!

Vierailija
2907/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää ihan oikeasti, montako jatkuvasti torjuttua naista te edes tunnette tai tiedätte? Montako sellaista naista tunnette, joka haluaisi parisuhteen, tekee aloitteita edes silloin tällöin muillekin kuin komeimmille ja supliikeimmille miehille, joka tulee jatkuvasti torjutuksi, joka ei koskaan saa parisuhdetta vaikka ihan oikeasti haluaisi sellaista kovasti? Naista, jota miehet eivät koskaan, missään lähesty? Naista, joka on kärsinyt parisuhde

Enpä tiedä minkälaisessa maailmassa olet elänyt, mutta minä täytin juuri 70 enkä muista ollenkaan tuollaista.

Asuin tosin isossa kaupungissa missä elämä ehkä sitten oli erilaista kuin isellä missä sinä nuoruutesi vietit?

Kyllä meillä oli ihan normaali nuoruus ja villiäkin välillä meno oli. Tosin ei samalla tavoin kuin nykyisin.  Itse jos näin poikia ja myöhemmin nuoria mieheiä jotka kiinnostivat  niin kyllä siinä kaikenlaista temppua tehtiin että heitä saatiin kiinnostumaan ja kyllä kiinnostuivatkin.  Sellaista yhteistä peliä se oli.

Toki oli poikia jotka eivät lähteneet  siihen mukaan, sellaisia joita ei kiinnostanut mutta ei siitä hernettä nenään vedetty eikä sorruttu yksinäisyyteen nyyhkimään.

Nuoriso kokoontui keskustaan tietyille kulmille missä sitten käveltiin ja seisokeltiin ja  katseltiin tytöt poika ja pojat tyttöjä.  Pareja syntyi ja hajosikin ja taas mentii n uuden kainalossa.  Se oli melkoisen viatonta, sellaista tykkäämistä ja pussailua jossain nurkassa,  käsi kädessä kuljetttiin ja pojat kantoi sen oman tyttöystävän käsilaukkua. Siitä tiedettiin että he ovat yhdessä.

Hieman  vanhempana sitten oli tanssipaikat ja vielä vanhempana tanssiravintolat.  En muista yhtäkään tyttöä tai naista joka jatkuvasti olisi jääänyt seinäruusuksi jos vain lähti mukaan sinne missä muutkin olivat.  Jos oli ujo ja arka ja pysytteli kotona niin eihän sieltä kukaan tullut hakemaan.

Itsellänikin oli seurustelukumppaneita ja viimein sitten vakavammalla mielellä  miesystävä jonka kanssa menin naimisiin 23-vuotiaana . Hän oli 24.  Ei ollut indereitä eikä muita nettisovelluksia missä olisi etsitty, jotkut löysi myös kirjeenvaihdon kautta.  

Jotenkin vain tuntuu että sekin asia oli terveempää ja helpompaa silloin. 

Vierailija
2908/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivon tosiaan aistii ja se on vaarallista siksi, että miehestä voi tulla ongelma. Jos seurustelu ei suju ja en halua sitä jatkaa, alkaa ongelmat. Mies ei suostu eroamaan, pilkkaa, stalkkaa jne. Hän on niin hyvä mies, sen sijaan nainen on arvoton lumppu. 

En tiedä miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että naisella on valinnanvapaus. Ei ole velvoitetta seurustella jonkun kanssa, varsinkin jos aistii sen vihan. Sen nimittäin kyllä tuntee ja iän myötä sen vaarallisen pohjavireen huomaa.

Vierailija
2909/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes yksikään nainen tyytyisi mihinkään tavismieheen jolla ei ole nousujohteista uraa, hyvää palkkaa ja treenattua ulkonäköä? Tinderistä saa tilattua laatumiehen kotiovelle melkein heti halutessaan.

Vierailija
2910/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes yksikään nainen tyytyisi mihinkään tavismieheen jolla ei ole nousujohteista uraa, hyvää palkkaa ja treenattua ulkonäköä? Tinderistä saa tilattua laatumiehen kotiovelle melkein heti halutessaan.

Eli, sinulla on huono itsetunto ja syytät siitä naisia. 

Mutta ei naiset saa mitään laatumiehiä tinderissä jos eivät itse ole laatunaisia. 

Unohda se tinderi ja ala harrastaa jotain. Voi auttaa katkeruuteen ja opettaa ihmistaitoja.

Vierailija
2911/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei naiset saa mitään laatumiehiä tinderissä jos eivät itse ole laatunaisia. 

Unohda se tinderi ja ala harrastaa jotain. Voi auttaa katkeruuteen ja opettaa ihmistaitoja.

Harrastuksia löytyy, ei ole toistaiseksi kukaan nainen näiden myötä tullut itseään tarjoamaan. Tosin kaikki harrastukset tapahtuvat yksin joko ulkona tai sisällä. Tuntuu oudolta alkaa harrastamaan jotain mikä ei kiinnosta tai mitä ei osaa vain siksi että sieltä ehkä löytyisi nainen. Voi olla, että joskus kokeilen.

Vierailija
2912/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää ihan oikeasti, montako jatkuvasti torjuttua naista te edes tunnette tai tiedätte? Montako sellaista naista tunnette, joka haluaisi parisuhteen, tekee aloitteita edes silloin tällöin muillekin kuin komeimmille ja supliikeimmille miehille, joka tulee jatkuvasti torjutuksi, joka ei koskaan saa parisuhdetta vaikka ihan oikeasti haluaisi sellaista kovasti? Naista, jota miehet eivät koskaan, missään lähesty? Naista, joka on kärsinyt parisuhdekokemuksen totaalisesta puuttumisesta?

Min

Muistathan nyt, että naisia ovat myös rumat, ylipainoiset, vanhat ja muuten miesten halveksumat naiset. Tällainen nainen tulee todellakin torjutuksi monta kertaa elämässään, valitettavasti hyvin todennäköisesti jokainen kerta kun yrittää lähestyä miestä. Tunnen heitä itse, ja olen itsekin ollut sellainen. Ja tein aloitteita kyllä.

Tähän liittyen, kiinnostaisi paljonko incel-miehet oikeasti niitä aloitteita tekevät? Ainakin täällä kirjoittelee mies, joka kouluaikana lähestyi tyttöä, sai ilkeän kommentin ja päätti ettei lähesty enää koskaan ketään. Myös itse kirjoitit, ettei kannata edes yrittää, koska olet päättänyt että naiset haluavat vain chadeja. Niin minäkin toki ajattelin, etten ole miehille kelpaava, ja pidin sitä itsestäänselvänä ja ymmärrettävänä koska en ollut kaunis. Minun kohdalla tosin kävi sitten niin, että yli 40-vuotiaana päätin vielä yrittää, ja silloin löysinkin sen miehen, joka ei ollut kiinnostunut ulkoisesta. Toivottavasti sinulla kävisi yhtä hyvä tuuri. Siihen tosin tarvitaan se, ettei ole päättänyt tulevaisuuttaan etukäteen ja kirjoita sitä valmiiksi.

Vierailija
2913/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Näkeepäs, et vain tunnista meitä. Teen vaativaa asiantuntijatyötä ja käyttäydyn korrektisti ja huomaavaisesti palavereissa.Otan incl-asiat esiin vain täällä palstalla, koska en halua tuhota ammatillisia mahdollisuuksiani. Ongelma on silti minulle todellinen."

Miksi niiden naisten pitäisi huomata sinut? Kyllä se menee niin päin, että ensin sinä itse tuot itsesi esille, jotta sinut voi nähdä. Eli juurisyy olet sinä itse, ei kukaan muu.

Nykyajan ongelmia. Pelkkä huomaavaisuus, tervehtiminen ja neutraalit kohteliaisuudet ei riitä, ja toisaalta taas kaikkialla

Chad ei piittaa turvallisista tiloista tms säännöistä. Chad iskee aina ja kaikkialla. Eikä naisia se haittaa, koska chadin huomio imartelee. Säännöt ovat epämiellyttäviä varten.

Vierailija
2914/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivon tosiaan aistii ja se on vaarallista siksi, että miehestä voi tulla ongelma. Jos seurustelu ei suju ja en halua sitä jatkaa, alkaa ongelmat. Mies ei suostu eroamaan, pilkkaa, stalkkaa jne. Hän on niin hyvä mies, sen sijaan nainen on arvoton lumppu. 

En tiedä miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että naisella on valinnanvapaus. Ei ole velvoitetta seurustella jonkun kanssa, varsinkin jos aistii sen vihan. Sen nimittäin kyllä tuntee ja iän myötä sen vaarallisen pohjavireen huomaa.

Naisilla on valinnanvapaus , mutta kovin huono vastuunkanto siitä valinnastaan. 80% eroista naisten alullepanemia. 

Vierailija
2915/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan ongelmia. Pelkkä huomaavaisuus, tervehtiminen ja neutraalit koh

Ok. Mutta jos ei puhuta niistä chadeista, vaan niistä joita eniten on parisuhteissa. Miten he ovat saaneet parisuhteen, kun he ovat kuitenkin niitä  jotka ovat huomaavaisia ja antavat turvallisen tilan? 

Vierailija
2916/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksia löytyy, ei ole toistaiseksi kukaan nainen näiden myötä tullut itseään tarjoamaan. Tosin kaikki harrastukset tapahtuvat yksin joko ulkona tai sisällä. Tuntuu oudolta alkaa harrastamaan jotain mikä ei kiinnosta tai mitä ei osaa vain siksi että sieltä ehkä löytyisi nainen. Voi olla, että joskus kokeilen.

&

Onhan maailmassa miljoonia harrastuksia, tosin tietysti kotipaikkakunnan valikoima rajoittaa mitä voi harrastaa. Mutta ehdottomasti, jos vaan mahdollista, kannattaa kokeilla mitä tahansa joka tuntuisi edes etäisesti vähän mielenkiintoiselle tai tulee olo että miksipä en kokeilisi tuota harrastusta. Ikinä ei voi tietää mikä tempaa mukaansa ja millaisiin porukoihin siitä pääsee.

Elämä edellä, ei naisenhaku edellä. Elämästään nauttiva mies on aina hyvää seuraa ihan kaikille. Myös miehelle itselleen.

Vierailija
2917/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, niin ei voi kuin kiittää, että sain elää nuoruutta 90-luvulla.

Vierailija
2918/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vien. Uskokaa pois.

Kohta WHO julistaa maailmanlaajuisen Chad-hätätilan, kun Chadmiehet vievät kaikki naiset ympäri maailmaa ja tekevät geenipoolista niin yksitoikkoisen, että geneettiset sairaudet lisääntyvät. Habsburgien suku saa uuden haastajan Chadisuvuista.

Vierailija
2919/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämä edellä, ei naisenhaku edellä. Elämästään nauttiva mies on aina hyvää seuraa ihan kaikille. Myös miehelle itselleen."

Näin. Avoimin mielin etsimään vaikka niitä harrastuksia ja tutustumaan naisiin ihmisinä. 

Jos tuntuu liian vaikealta, etkä halua oikeastaan tutustua naisihmisiin vaan mieluummin halveksut heitä, niin parempi varmasti pysyä pois sieltä ihmisten ilmoilta. 

Vierailija
2920/3184 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nämä incelit ovat niin hakoteillä kaikesta. Naiset aistivat miehen omanarvontunnon ja jos se on kovin matala tai jopa pakkasella, on aivan yhdentekevää miltä mies muuten näyttää ulkoisesti, se "kemia" vain puuttuu. Sitä kemiaa ei saa Andrew Taten opeilla, ei voidepurkista, ei parfyymeistä, ei kalliista vaatteista taikka kelloista, ei salilta. Googlatkaa "inner game" ja alkakaa kehittyä ihmisenä. Siinä lieneekin teille loppuelämäksi haastetta

Incelit ovat myöskin todella kranttuja sen suhteen, miltä naisen tulee näyttää ja miten hänen tulee käyttäytyä. Ei saa olla "Rummo" (ruma mummo = yli 25 vuotias), pitää olla hoikka mutta kuitenkin sopivan muodokas, ei saa olla tatuointeja ("vessanseinä"), ei saa pitää seksistä (tapailee miehiä vaikka vain seksin ja hauskanpidon merkeissä), ei saa olla aiempia seksikokemuksia (ettei pikku incelin itsetunnolle menisi se, ettei ole naisen isomunaisin ja parhaiten seksiä taitava partneri), ei saa olla "huo

Paradoksi. Ei pitkän komean miehen omanarvontunnossa ole mitään vikaa, korkeintaan se on liian hyvä. Heitä kehutaan koko elämänsä ajan ja ovat suosiossa. Lisäksi ylipäänsä että incelillä olisi korkeat standardit. Ette vieläkään ymmärrä mitä se incel tarkoittaa käytännössä. Ei siinämpaljon naisille kriteereitä ole varaa asetella. Eikä asetella. Joko älyllinen rehellisyys olisi suotavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi