Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näkeepäs, et vain tunnista meitä. Teen vaativaa asiantuntijatyötä ja käyttäydyn korrektisti ja huomaavaisesti palavereissa.Otan incl-asiat esiin vain täällä palstalla, koska en halua tuhota ammatillisia mahdollisuuksiani. Ongelma on silti minulle todellinen."
Niin, että mikä olikaan ongelmasi?
Olen kuin ilmaa naisille. Ei ketään, jota rakastaa tai joka rakastaisi minua
Miksi niiden naisten pitäisi huomata sinut? Kyllä se menee niin päin, että ensin sinä itse tuot itsesi esille, jotta sinut voi nähdä. Eli juurisyy olet sinä itse, ei kukaan muu.
J"a miten tämä on naisten vika? Se, ettette kelpaa, johtuu biologisista tekijöistä. Halua vastakkaiseen sukupuoleen ei voi pakottaa. Sama koskee rumia naisia, joita kukaan ei halua. He vaan eivät ruikuta, solvaa ja uhkaile miehiä netissä."
Naiset on vuosisatoja kasvatettu pienestä pitäen hyväksymään se, että heille eivät kaikki hyvät asiat maailmassa kuulu. Jos nainen ignoorataan, hänen ensimmäinen ajatuksensa on, että hänessä on jotain vikaa. Jos mies ignoorataan, hänen ensimmäinen ajatuksensa on syyttää muita. Sen huomaa hyvin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näkeepäs, et vain tunnista meitä. Teen vaativaa asiantuntijatyötä ja käyttäydyn korrektisti ja huomaavaisesti palavereissa.Otan incl-asiat esiin vain täällä palstalla, koska en halua tuhota ammatillisia mahdollisuuksiani. Ongelma on silti minulle todellinen."
Ja sinäkö syttyisit ihan kenestä naisesta tahansa?
En, enkä ole täällä sellaista väittänytkään. Mutta en vaadi enempää kuin voin itsekään tarjota, eli odotukset menevät siinä että älynlahjat ovat normaalilla tasolla, koettaa pitää itsensä kunnossa ja olla rehellinen ja välittävä.
Vierailija kirjoitti:
J"a miten tämä on naisten vika? Se, ettette kelpaa, johtuu biologisista tekijöistä. Halua vastakkaiseen sukupuoleen ei voi pakottaa. Sama koskee rumia naisia, joita kukaan ei halua. He vaan eivät ruikuta, solvaa ja uhkaile miehiä netissä."
Naiset on vuosisatoja kasvatettu pienestä pitäen hyväksymään se, että heille eivät kaikki hyvät asiat maailmassa kuulu. Jos nainen ignoorataan, hänen ensimmäinen ajatuksensa on, että hänessä on jotain vikaa. Jos mies ignoorataan, hänen ensimmäinen ajatuksensa on syyttää muita. Sen huomaa hyvin palstalla.
No höpsis. Muutama palstalla jankkaava sekopää ei millään tavalla edusta miehiä yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa tutustua naisiin muualla kuin siellä tinderissä.
Olen AS-nainen ja en todellakaan mitenkään hyvännäköinen. Harva mies vilkaisee perään. Jos paikalla on kaunis nainen, ei kukaan huomaa. Niin se vaan menee, jos paikalla on viehättävä tyyppi, hänen ympärillään on kuhinaa. Oli hän mies tai nainen. Kyllä ne miehet on kuin kissoja pistoksissa, kun huoneeseen astuu nainen joka on 8-10, vaikka itse mies olisi vitonen.
Minulla on kuitenkin aina olleet miehet oman tasoni yläpuolelta. Meidät on yhdistänyt samat kiinnostuksen kohteet. Jos ihminen on kiinnostava, alkaa huomata muitakin hyviä puolia hänestä.
Ihan varmasti nämä incel pojat on nyt vaan oman tasonsa ulkopuolta etsimässä seuraa. Ei heille kelpaa vastaavat tytöt, jotka ovat samalla tasolla.
Etkö huomaa pientä ristiriitaa siitä, että paheksut sitä, että miehiä oletettavasti kiinnostavat tasoaan paremmat naiset, ja toisessa kappaleessa kerrot itse aina poimineesi itseäsi tasokkaampia miehiä?
Mistä tää chad-villitys on peräisin? Ei voi sanoa tiktokista, koska se vain jakaa asioita. Mistä siis alunperin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää chad-villitys on peräisin? Ei voi sanoa tiktokista, koska se vain jakaa asioita. Mistä siis alunperin?
Ainahan se on ollut, nimi vain muuttunut. Ennen noita sanottiin pelimiehiksi, naistenmiehiksi tai playereiksi. Ei siis uutta auringon alla.
Etkö huomaa pientä ristiriitaa siitä, että paheksut sitä, että miehiä oletettavasti kiinnostavat tasoaan paremmat naiset, ja toisessa kappaleessa kerrot itse aina poimineesi itseäsi tasokkaampia miehiä?
Niin olen, koska miehet ovat huomanneet minun olevan kiinnostava, koska meillä on ollut muutakin yhteistä, kuin tinder.
Itse olen usein kiinnostunut aiheista jotka eivät naisia perinteisesti kiinnosta, joten mieskontakteja tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa tutustua naisiin muualla kuin siellä tinderissä.
Olen AS-nainen ja en todellakaan mitenkään hyvännäköinen. Harva mies vilkaisee perään. Jos paikalla on kaunis nainen, ei kukaan huomaa. Niin se vaan menee, jos paikalla on viehättävä tyyppi, hänen ympärillään on kuhinaa. Oli hän mies tai nainen. Kyllä ne miehet on kuin kissoja pistoksissa, kun huoneeseen astuu nainen joka on 8-10, vaikka itse mies olisi vitonen.
Minulla on kuitenkin aina olleet miehet oman tasoni yläpuolelta. Meidät on yhdistänyt samat kiinnostuksen kohteet. Jos ihminen on kiinnostava, alkaa huomata muitakin hyviä puolia hänestä.
Ihan varmasti nämä incel pojat on nyt vaan oman tasonsa ulkopuolta etsimässä seuraa. Ei heille kelpaa vastaavat tytöt, jotka ovat samalla tasolla.
Etkö huomaa pientä ristiriitaa siitä, että paheksut sitä, että miehiä oletettavasti
Miehet saavat kyllä rakentaa ihan mitä tahansa esteitä oman onnellisuutensa eteen kun hyväksyvät ne seuraukset eivätkä jankkaa haluamiensa naisten preferensseistä netissä tuntemattomille jotka eivät ole näistä preferensseistä mitään kysyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät voi ikinä ymmärtää miten sielua tuhoavaa seksuaalinen kelpaamattomuus on. Se, että joku hyväksyy sinut intiimiin yhteyteen. Koulukiusaus, ylisuojelevat vanhemmat, hiljaisuus, ujous, ylipaino, epäurheilullisuus ja kaikki muu joka estää naisille kelpaamisen johtaa kierteeseen josta ei enää päästä pois. Koko nuoruus on mennyt pilalle peruuttamattomasti, mennyttä aikaa ei saa takaisin ja tulevaisuudessa on pelkkää mustanharmaata epätoivoa. Sitten lehdestä kun vielä lukee että naiset menee yhteen tatuoitujen rikollisten tai komeiden menestyjien kanssa, helvettiäkö sitä enää yrittämään. Incelit eivät ole tyhmiä, me näemme asioiden syy-seuraussuhteet todella hyvin sekä ymmärrämme että meillä ei ole mitään annettavaa naiselle mitä paremmilla miehillä on jo vuosikymmenten ajan ollut. Eikä nykynaisen tarvitse mihinkään syrjäytyneeseen nyhveröön tyytyä kun komeita menestyjämiehiä
Mikä ihme saa sinut luulemaan, ettei seksuaalisesti turhautuneita naisia ole? Ne vaan käyttäytyvät paremmin kuin inkkelit.
No tämä on se koko ongelman juurisyy. Nämä miehet näkevät naisina vain nuoret, hyvännäköiset naiset. Niinpä heidän näkökulmastaan naiset ovat aina tavoiteltuja eivätkä voi kokea torjuntaa. Tilanne olisi ihan sama, kuin naiset alkaisivat puhua vain tavoitelluimmista miehistä miehinä, ja siten väittäisivät että mies saa aina suhteen ja seksiä. Voisiko enää olla mitätöivämpää lähestymistapaa? Koko ironian kruunaa se, että nämä miehet syyttävät naisia (eli niitä nuoria ja kauniita) nirsoudesta eivätkä edes näe kuinka itse ovat täysin ignooranneet noin 80 % naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät voi ikinä ymmärtää miten sielua tuhoavaa seksuaalinen kelpaamattomuus on. Se, että joku hyväksyy sinut intiimiin yhteyteen. Koulukiusaus, ylisuojelevat vanhemmat, hiljaisuus, ujous, ylipaino, epäurheilullisuus ja kaikki muu joka estää naisille kelpaamisen johtaa kierteeseen josta ei enää päästä pois. Koko nuoruus on mennyt pilalle peruuttamattomasti, mennyttä aikaa ei saa takaisin ja tulevaisuudessa on pelkkää mustanharmaata epätoivoa. Sitten lehdestä kun vielä lukee että naiset menee yhteen tatuoitujen rikollisten tai komeiden menestyjien kanssa, helvettiäkö sitä enää yrittämään. Incelit eivät ole tyhmiä, me näemme asioiden syy-seuraussuhteet todella hyvin sekä ymmärrämme että meillä ei ole mitään annettavaa naiselle mitä paremmilla miehillä on jo vuosikymmenten ajan ollut. Eikä nykynaisen tarvitse mihinkään syrjäytyneese
Mutta haluaako se 80% naisista myöskään olla tekemisissä inceluskovaisten kanssa? Kyllä rumatkin naiset valitsevat rumista miehistä vain ne henkisesti terveet joiden itsetunto ei ole muiden ihmisten preferensseistä kiinni.
Mutta haluaako se 80% naisista myöskään olla tekemisissä inceluskovaisten kanssa? Kyllä rumatkin naiset valitsevat rumista miehistä vain ne henkisesti terveet joiden itsetunto ei ole muiden ihmisten preferensseistä kiinni.
Tämä on täysin totta ja kenenkään ei kannata suhteeseen alkaa, jos tuntuu olevan vaaran merkkejä ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin totta ja kenenkään ei kannata suhteeseen alkaa, jos tuntuu olevan vaaran merkkejä ilmassa.
Mikä ihmeen inceluskovaisuus? Jos ei ole eikä oikein millään näytä tulevankaan parisuhdetta tai edes jotain ns.kevytsuhdetta (hyi), niin se on fakta eikä uskon asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen inceluskovaisuus? Jos ei ole eikä oikein millään näytä tulevankaan parisuhdetta tai edes jotain ns.kevytsuhdetta (hyi), niin se on fakta eikä uskon asia.
Inceluskovaisuus tarkoittaa näitä vihaisia nuoria miehiä, joiden mielestä jopa väkivalta naisia kohtaan on oikeutettua, koska naiset eivät kiinnostu heistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten ilmeisesti Chad, koska useat naiset ovat halunneet seksiä ja seurustelua kanssani. Samoin suurin osa miehistä on Chadeja, koska heillä on ihan sama tilanne.
O-ou. Uskaltaakohan sitä enää kulkea paikallisbussilla, kun chadipitoisuus suljetussa tilassa kohoaa. Ettei joudu työmatkalla yhtäkkiä vulvan valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiden naisten pitäisi huomata sinut? Kyllä se menee niin päin, että ensin sinä itse tuot itsesi esille, jotta sinut voi nähdä. Eli juurisyy olet sinä itse, ei kukaan muu.
Nykyajan ongelmia. Pelkkä huomaavaisuus, tervehtiminen ja neutraalit kohteliaisuudet ei riitä, ja toisaalta taas kaikkialla pitäisi olla turvallista tilaa, jossa ei saa olettaa kenenkään voivan olla vapaa tai kiinnostunut sinusta saati ottaa toisiin kontaktia sillä ajatuksella.
"Miksi naiset eivät ymmärtäisi tätä? Ihan yhtä tuhoavaa se on naiselle, joka on kiusattu, syrjäytynyt, ylipainoinen ja ruma. Lehdissä lukee kuinka miehet menevät yhteen tatuoitujen, pettävien ja epävakaiden jännänaisten kanssa koska nämä ovat hyvännäköisiä ja se on ilmeisesti ainoa mikä merkitsee. Miksi naiselle olisi helpompaa olla se torjuttu, joka ei kelpaa?"
Ihmettelen, miksi näistä "torjutuista naisista" kommentoidaan nyt jatkuvasti.
Miettikää ihan oikeasti, montako jatkuvasti torjuttua naista te edes tunnette tai tiedätte? Montako sellaista naista tunnette, joka haluaisi parisuhteen, tekee aloitteita edes silloin tällöin muillekin kuin komeimmille ja supliikeimmille miehille, joka tulee jatkuvasti torjutuksi, joka ei koskaan saa parisuhdetta vaikka ihan oikeasti haluaisi sellaista kovasti? Naista, jota miehet eivät koskaan, missään lähesty? Naista, joka on kärsinyt parisuhdekokemuksen totaalisesta puuttumisesta?
Minä veikkaan, että loppujen lopuksi ette edes tunne yhtään sellaista naista.
Olette ehkä kuvitelleet, että jotkut tuntemanne naiset ovat sellaisia, mutta ovatko edes, oikeasti?
Älkääkä tarjotko vastaukseksi, että tunnen paljon naisia, jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteessa, mutta eivät ole sellaista oikeastaan koskaan edes halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät voi ikinä ymmärtää miten sielua tuhoavaa seksuaalinen kelpaamattomuus on. Se, että joku hyväksyy sinut intiimiin yhteyteen. Koulukiusaus, ylisuojelevat vanhemmat, hiljaisuus, ujous, ylipaino, epäurheilullisuus ja kaikki muu joka estää naisille kelpaamisen johtaa kierteeseen josta ei enää päästä pois. Koko nuoruus on mennyt pilalle peruuttamattomasti, mennyttä aikaa ei saa takaisin ja tulevaisuudessa on pelkkää mustanharmaata epätoivoa. Sitten lehdestä kun vielä lukee että naiset menee yhteen tatuoitujen rikollisten tai komeiden menestyjien kanssa, helvettiäkö sitä enää yrittämään. Incelit eivät ole tyhmiä, me näemme asioiden syy-seuraussuhteet todella hyvin sekä ymmärrämme että meillä ei ole mitään annettavaa naiselle mitä paremmilla miehillä on jo vuosikymmenten ajan ollut. Eikä nykynaisen tarvitse mihinkään syrjäytyneeseen nyhveröön tyytyä kun komeita menestyjämiehiä
Miksi naiset eivät ymmärtäisi tätä? Ihan yhtä tuhoavaa se on naiselle, joka on kiusattu, syrjäytynyt, ylipainoinen ja ruma. Lehdissä lukee kuinka miehet menevät yhteen tatuoitujen, pettävien ja epävakaiden jännänaisten kanssa koska nämä ovat hyvännäköisiä ja se on ilmeisesti ainoa mikä merkitsee. Miksi naiselle olisi helpompaa olla se torjuttu, joka ei kelpaa?
Tämä! Kyllä, koulukiusattuna lähtee sosiaalisuuteen takamatkalta, eikä mennyttä saa takaisin, mutta kolhuitta ja ongelmitta ei selviä elämässä kukaan. Jäämällä kiinni vanhoihin ongelmiin, kuvittelemalla että elämä on pilalla tulevaisuuteenkin, on sama kuin itse hakkaisi itseään lisää jalkaan. Vaikka täysin menneisyys ei jää taa, se heijastuu nykyisyyteen, on kasvu silti mahdollista. Ja tavallaan välttämätöntäkin. Jos ei pysty kasvamaan, se on todella haitallista.
On siis pakko hyväksyä, että muutoksen, vaikeankin, aika on nyt. On pakko elää omaa elämäänsä, ei verrata sitä teoreettisiin kuvitelmiin muista. On pakko kehittää sosiaalisuuttaan, jos ei halua kuolla henkisesti yksinäisyyteen ja katkeruuteen.
Siihen auttaa se ihmisten kohtaaminen. Sen hyväksyminen, että ei ole omien kärsimystensä kanssa maailman kärsimyskuningas, vaan ihminen jolla nyt oli tällaisia vaikeuksia. Muilla on muunlaisia. Empatiaakin pitää harjoitella, mutta sen voi tavoittaa älyllisestikin.
Jos ei ole lapsena/nuorena ollut osa mitään ryhmää, osaa arvostaa yhteisöön kuulumista ihan eri tavalla aikuisena (vaikka olisikin vähän epävarma, että haluaako noi toiset mut mukaan). Sellaisia naisiakin on.
Rankka tausta ei ole turn off, kun elämää on itse kukin nähnyt. Mutta miten siitä on kehittynyt eteenpäin vai onko, se merkitsee paljon. Myös se osaako nähdä elämässään vaan hyvät asiat vai marinoiko mieltään vaan huonoissa. Tekeekö jotain rakentavaa sille, mikä ahdistaa.
neljättä päivää käy jankkaus chadeista. Ei auta, ne on tällä aikaa vieneet ne loputkin naiset, voihan itku ny.
Olen sitten ilmeisesti Chad, koska useat naiset ovat halunneet seksiä ja seurustelua kanssani. Samoin suurin osa miehistä on Chadeja, koska heillä on ihan sama tilanne.