Chad-miehet vievät naiset, uskoo yhä useampi nuorukainen
Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
Tällainen on Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
Silti yhä useampi nuori mies näyttäisi uskovan väitteisiin, joiden mukaan naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.
Joistakin voi tuntua, että treffimarkkinoilla pitäisi olla yli-ihminen ja supermies, että pystyy menestymään. Mutta hyvin monenlaiset miehet ovat menestyneet, Pitkänen sanoo.
Sosiaalisessa mediassa leviävät myös tarkat neuvot siitä, miten voi yrittää muuttua Chad-hahmon tapaiseksi lihaskimpuksi.
Viime vuoden aikana suosituksi noussutta trendiä kutsutaan nimellä looksmaxxing.
Kommentit (3184)
Mitä tulee muskelimiesten ja oikein miehekkäiden, lihaksikkaiden miesten ihailuun syvällä rakkaudella ja kunnioituksella, olen nähnyt niitä kaikkein eniten Tom of Finlandin taideteoksissa. En muista nähneeni yhtään naisten tekemää ammattitaidetta, jossa ihailun kohteena olisivat tällaiset sali-adonikset metrimeisseleillä.
Toiset miehet pitävät tällaisia miehiä seksikkäinä. Jos omasta mielestä Tom of Finlandin sarjakuvasta karannut mies, nykyajan Sali-Make, on komeinta ja upeinta huippua, mihin mies voi yltää, niin minulla on sinulle vähän uutisia seksuaalisesta suuntautumisesta....
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei kelpaa tavallinen mies.
Joo ei. Prismakin on täynnä vain supermallipariskuntia supermallilapsineen. Isänikin on supermalli, samoin äitini. Oma miehenikin on ja minä tietysti. Muunlaisethan täällä ovat kuihtuneet jo sukupuuton myötä pois.
Eivät minua ainakaan hurmaa, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee muskelimiesten ja oikein miehekkäiden, lihaksikkaiden miesten ihailuun syvällä rakkaudella ja kunnioituksella, olen nähnyt niitä kaikkein eniten Tom of Finlandin taideteoksissa. En muista nähneeni yhtään naisten tekemää ammattitaidetta, jossa ihailun kohteena olisivat tällaiset sali-adonikset metrimeisseleillä.
Toiset miehet pitävät tällaisia miehiä seksikkäinä. Jos omasta mielestä Tom of Finlandin sarjakuvasta karannut mies, nykyajan Sali-Make, on komeinta ja upeinta huippua, mihin mies voi yltää, niin minulla on sinulle vähän uutisia seksuaalisesta suuntautumisesta....
Mahdatko muistaa mitään naisten tekemää ammattitaidetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elåmåni paras päivä? Se, kun sain yhden päivän maistaa Chadin elämää. Aamupanot, keskipäivän panot ja iltapanot, kaikki 12h sisään eri naisen kanssa.
Poistuessani seuraavana aamuna iltapanoseuralaisen luota, olin ihan ihmeissäni mitä edellisen 24h aikana tapahtui, kun tavallinen perusjamppa kaataa kolme nättiä naista. Samalla suunnaton ketutusarvelu siitä, että jäi ainutkertaiseksi tuo päivä, niin kuin näin melkein 30 vuotta myöhemmin on saanut todeta. Joillekin tuollainen on arkipäivää...
On sinulla arvojärjestykset elämässä. Sinä ja kaltaisesi olette päästänne vinksallaan, niinkuin tästäkin taas näkee. Se ihan oikeasti näkyy myös ulospäin, eikä jatkuvaa "epäonnea" naisten kanssa kannata sen enempää ihmetellä.
Harmiksesi on todettava että tuon jälkeenkin minulla oli kaatoja enemmän kuin laki sallii ja lääkäri määrää, mutta ns yksi kerrallaan ja suurin osa ison liehittelytyön myötä.
Nykyään sitten ollaankin kaikkeen. kyrpiintynyt perhefaija ilman edes sitä kuuluisaaa avioseksiä. Onpahan ainakin jotain mitä muistella, vaikka enemmånkin olisi saanut olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas tämä että miehiä kiinnostaa vain ja ainoastaan se mitä toiset miehet ajattelee.
Koska tuollainen teräsmiestyyppi on jokaisen pikkupojan ihannemies, niin nämä kuvittelevat että sen täytyy olla myös se mitä nainen haluaa.
Kannattaisi kysyä suoraan niiltä naisilta eikä kavereilta.
Jos 999 naista himoitsee just noita Chadeja mutta sinä et, arvaas kumpaa kannattaa kuunnella.
Mutta se on jännä miten naiset varaavat oikeuden kertoa mitä naiset haluavat ja mitä miehet haluavat. Miehillä ei tunnu olevan oikeutta kokemuksiinsa.
Oletko varmistanut henkilökohtaisesti yhdeksältäsadalta yhdeksältäkymmeneltä yhdeksältä naiselta, että he varmalla himoitsee Chadejä?
Vai onko joku nettituhertaja saanut sinut vakuutettua?
Moni tuntuu takertuvan tähän "muka" miesten luulemaan muskeli-masa stereotypiaan. Ei miehet luule että naisia kiinnostaisi erityisen lihaksikkaat. Mutta jonkunlainen lihaksisto on varmaan ok, kunhan ei oo pelkkää läskiä. Ja jäntevistä naiset aina tykännyt varsinkin suomessa. Kyllä me miehet tiedetään naisten maku ja sitä ei oo kiistäminen. On me sen verran luettu naisten lehtiä ja tiedetään mikä on unelma vävy ja naapurinpoika.
Netti kiinni ja Raamattu auki ja sieltä pänttäämään, että mikä tässä elämässä on oikeasti olennaista. Eli Herran tahdon mukainen elämä, ei seurustelu.
Sitten sen jälkeen lenkille vaikka Prismaan tai Sittariin katsomaan tavallisia suomalaisia pariskuntia ja toteamaan että 99% on ihan tavallisia pallinaamoja, eikä mitään ihmeen chadeja.
Kannattaa myös muistaa että mitkään incel-profeetat tai muut gurut eivät tule apuun viimeisellä tuomiolla, joten ei sellaisia kannata palvoa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Sanna Marininkaan mies mikään Chaddi oo.
Hiukset tallella. Aina niillä on hiukset ei ikinä kaljuja. Hiuksettomuus on nykyään sama kuin ikuisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elåmåni paras päivä? Se, kun sain yhden päivän maistaa Chadin elämää. Aamupanot, keskipäivän panot ja iltapanot, kaikki 12h sisään eri naisen kanssa.
Poistuessani seuraavana aamuna iltapanoseuralaisen luota, olin ihan ihmeissäni mitä edellisen 24h aikana tapahtui, kun tavallinen perusjamppa kaataa kolme nättiä naista. Samalla suunnaton ketutusarvelu siitä, että jäi ainutkertaiseksi tuo päivä, niin kuin näin melkein 30 vuotta myöhemmin on saanut todeta. Joillekin tuollainen on arkipäivää...
Maailman tyhjänpäiväisintä puuhaa on haaveilla siitä, että saisi seksiä mahdollisimman monen ihmisen kanssa. Maailman toiseksi tyhjänpäiväisintä puuhaa on harrastaa seksiä mahdollisimman monen ihmisen kanssa.
Jos ihminen nauttii siitä niin mikä sinä olet tuomitsemaan? 
Jos ei omaa moraalia eikä arvoja, siitä vaan, senkun panee, vaikka joka päivä uutta. Sanonpahan vaan, että ei paljon turhemmin voisi elämäänsä kuluttaa. Pi*lu on kaikilla naisilla samanlainen. Jos löytää ihmisen, jonka kanssa elämä on kivaa ja seksi on kivaa, se on paljon enenmmän arvoista kuin etsiä aina uusi alleen hinkattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntuu takertuvan tähän "muka" miesten luulemaan muskeli-masa stereotypiaan. Ei miehet luule että naisia kiinnostaisi erityisen lihaksikkaat. Mutta jonkunlainen lihaksisto on varmaan ok, kunhan ei oo pelkkää läskiä. Ja jäntevistä naiset aina tykännyt varsinkin suomessa. Kyllä me miehet tiedetään naisten maku ja sitä ei oo kiistäminen. On me sen verran luettu naisten lehtiä ja tiedetään mikä on unelma vävy ja naapurinpoika.
Hmmm, minun naisten lehdissä on vain meikkivinkkejä, matkajuttuja, naisten oman elämän kertomuksia esimerkiksi syövästä selviäminen, seksuaaliterveyteen liittyviä juttuja esimerkiksi kuukautisongelmia, sekä tietysti muotimerkkien mainoksia (meikit, laukut, asusteet, vaatteet).
Missä niistä unelmavävyistä ja sulhoista on juttua? Mistä tällaisia naistenlehtiä saa, kun ei ainakaan pääkaupunkiseudun isoimman lehtivalikoiman hyllystä löydy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset tallella. Aina niillä on hiukset ei ikinä kaljuja. Hiuksettomuus on nykyään sama kuin ikuisesti yksin.
Totta. Kaikki maailman kaljut miehet ovat sinkkuja.
Mitä tuota kiistämään. Some on muuttanut kaikkia naisia huomattavasti. Tämä on ihan oma havaintoni. On tosi hankalaa löytää sellaisia jalat maassa -hymyileviä empaattisia naapurintyttöjä. Siis, niitä ei ole. Ollenkaan.
Minä olen ainakin jo lopettanut naisiin sekaantumisen kokonaan. Taso ei riitä. Minulla on hyvä sydän, mutta siihen se jää. Ei ole parhaat geenit. Olen jalat maassa -tyyppinen mies ja tienaan 60k vuodessa.
Ja niillä joilla riittää, niin en usko niidenkään olevan onnellisia. Toki on kiva saada mutta modernit naiset eivät nykyään ole mihinkään tyytyväisiä. Naiset haluavat aina "jotain muuta" ja "enemmän".
Yksi pitkä suhde kaatui ja oli juurikin modernin naisen kanssa. Se oli paradoksi koko suhde lopulta. Silmiä avaava. Se oli mahdotonta saada onnistumaan. En moiseen lähde kyllä enää. Ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inceleiden demonisoinnisa "unohtuu" useimmiten, että ensin ei ole katkera naisvihaaja, vaan nörtihkö, ujo ja ei-supliikki poika, joka silti uskaltautuu tutustumisyrityksiin naisten kanssa.
Saatuaan tarpeeksi "häivy friikki" - tyylisiä vastauksia on muodonmuutos katkeraksi inceliksi tapahtunut.
Sitten ne friikiksi haukkuneet tulevat haukkumaan katkeraksi inceliksi!
"empaatisempia kuin miehet"-mikä vitsi!
Tiedätkö miksi naiset/tytöt laukovat näitä "häivy friikki" juttuja lähestyville miehille?
Usemmilla on kokemusta miehestä, jotka eivät lopeta, vaikka sanoisi nätisti, ettei kiinnosta. Ja nää kokemukset alkavat siinä 12 vuoden ikäisenä. Tai no, silloin nämä "lähestymiset" ovat "vain" kourimista, seuraamista ja jankutusta huomattavasti vanhemmilta ja isommilta miehiltä, kun halusit huomiota siltä naapuriluokan 12v VilleKontalta, johon olit
Voidin itsekin sanoa siis naisille samaa. Joskus naiset pakeista loukkaantuneet ja tulisesti. Haukuttu homoksi kusipääksi tuhkamunaksi? ja ties miksi. Mikään ei ole katkerampi ja kiukkuisempi kuin torjuttu nainen. E-eihän nyt naista voi torjua!
Miksi miehestä saa yleisesti käyttää seiksuaalisesti halventavaa termiä, mutta naista ei saa sanoa húóraksi?
En näe noissa mitään käytännön eroa ainoastaan kaksoistandardit.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo ihan tuulesta temmattua ole. Kyllä kaikki miehet tämän ilmiön on nähnyt. Kaveriporukassa on aina joku tällainen Chad jota kaikki naiset haluavat. Turhaa tuota ilmiötä on vähätelläkään tai kieltää, onhan se tiedetty pitkään. Chadit pyörittää haaremia ja muilla naislykky on ihan toista tasoa.
Tällainen perus Pirkko ei tunnista termiä Chad, mutta yleisesti ottaen sosiaaliset taidot omaavaa henkilö on helposti lähestyä. Aikanani valitettiin, että "miksi rentut saa kaikki naiset?", jolloin päästään taas sosiaalisiin taitoihin, muttei rentut tuilla useinkaan mitään hyvää ulkonäköä ole ollut. Sosiaalisia taitojaan voi onneksi kehittää ja niin olen introverttinö tehnyt itsekin. Silti en pidä mitenkään keskipisteenä olemisesta, ja keskustellessani ihmisten kanssa, koska olen utelias kuulemaan ihmisten elämätarinoita, sosiaalisilla ja tunne taidoilla on enemmän vaikutusta parin muodostukseen ja pitkän parisuhteen onnistumiseen kuin ulkonäöllä, ja ei tarvitse mennä kuin Prismaan niin näet kuinka erilaisia pariskuntia siellä perheineen liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiktokissa yhtälailla ne kaljut ja lihavat miehetkin tahtovat niin ikään niitä 18-24v. hoikkia hulmutukkia leimattomalla iholla, sekä ilman lapsia tai lemmikkejä.
Entä ne kaljut 20-vuotiaat miehet?
Monelle ihmiselle suosittelisin Andrew Taten kuuntelemisen sijaan esimerkiksi Eckhart Tollea. On ihan käsittämätöntä, miten täysin tyhjänpäiväisten egoististen asioiden jahtaamisesta ihmiset saavat tehtyä itselleen pakkomielteitä. Hyvä elämä, onnellisuus ja muutos sen suuntaan löytyy omasta itsestä.
Ja mihin se nainen arjessa tarvitsee miestä, joka pistää toisia miehiä mattoon? Ollaanko me jossain Cro-magnonin ihmisten aikakaudella, jossa miehet saalistavat toisten miesten omaisuut-- anteeksi siis naisia, ja miesten pitää ritarillisesti painia omaisuut---anteeksi siis naistensa vuoksi?
Vai pistääkö se Chadi mattoon niitä omia naisiaan? Kun eivät tottele ja tee, kuten Chatteroinen haluaa?
Ainoastaan miehet arvostavat toisissa miehissä tällaisia mattoonpistämiskykyjä. Muutoinhan meillä tosiaan olisi tällaisia Ramboja naisten romanttisissa elokuvissa pistämässä mattoon ja arkkuun toisia miehiä. Viimeksi näin tällaisia mattomiehiä toimintaelokuvassa.