Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen Chad / Incel juttu - milloin vastaava artikkeli feministeistä?

Vierailija
07.09.2024 |

Ylellä on taas yksi incel juttu. En sinällään puolustele kaikeasta naisia syyttäviä inceleitä. Tilastollisesti normaaleille miehille löytyy parisuhde. Tinderin myötä tilanne on muuttunut kuitenkin oudoksi ja siitä kärsivät niin suurin osa miehistä kuin naisistakin (jotka hakevat parisuhdetta).

Nyt kun tuosta incelin myrkyllisyydestä on kirjoitettu jo joitain juttuja, niin milloin modernista feminismistä tulee vastaavia?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa artikkelit ja vasta-artikkelit.

Hyvä nainen monistaa sen minkä annan hänelle. Rakennan talon, hän tekee kodin. Tuon lihan keittiöön, hän valmistaa siitä kaikille ruoan. Yhteistyö voittaa vastakkainasettelut.

Rakenna naiselle talo, niin hän vie sen talon, rahasi ja lapsesi. Naiset ovat ikuisesti tyytymättömiä ja kiittämättömiä opportunisteja.

Kukahan mies nykyään yksin kustantaa talon? Joku yksittäinen tyyppi ehkä mutta suurimmalla osalla pareista se on yhdessä maksettu. Joten miten se olisi erityisesti miehen talo.

Tyypillisen sovinistimiehen kirjoitelmaa.
Miehen rahat = miehen rahoja
Naisen rahat = miehen rahoja

Näin aina erotilanteessa. Puhutaan usein siitä,että nainen vie muka erotessa puolet miehen omaisuudesta. Niin, että ne naisen rahat oli mukamas miehen. Huoh.

Vierailija
22/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismiä ei voi kritisoida koska joka niin tekee joutuu epäsuosioon. Se on eräänlaista vainoa, tosin kai teknisesti laillista.

Että ihan epäsuosioon. Kyynel. Varmaan gulagiin vievät seuraavaksi.

Tietyissä töissä se on aika paha juttu. Jos olet vaikka toimittaja niin et tule koskaan pääsemään YLE:lle töihin tai saat potkut sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakenna naiselle talo, niin hän vie sen talon, rahasi ja lapsesi. Naiset ovat ikuisesti tyytymättömiä ja kiittämättömiä opportunisteja.

Olen aina luullut että talo rakenn(ut)etaan koko perheelle ja on myös miehen nimissä.

Mies voi kelvata talonrakentajaksi, toinen isäksi, kolmas salarakkaaksi... jne.

Vierailija
24/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismiä ei voi kritisoida koska joka niin tekee joutuu epäsuosioon. Se on eräänlaista vainoa, tosin kai teknisesti laillista.

Ihminen on laumaeläin. Ei ole ihan pikkujuttu kuten kaikki naiset varmaan tietää.

Vierailija
25/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nainen monistaa sen minkä annan hänelle. Rakennan talon, hän tekee kodin. Tuon lihan keittiöön, hän valmistaa siitä kaikille ruoan. Yhteistyö voittaa vastakkainasettelut.

Rakensin talon josta tuli koti kun akka lähti. Ostin lihaa ja tein itse siitä ruuan mulle ja lapsille. 

Vierailija
26/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä töissä se on aika paha juttu. Jos olet vaikka toimittaja niin et tule koskaan pääsemään YLE:lle töihin tai saat potkut sieltä.

Hei Ivan! Sun kannukset nyt ei vaan riittäneet uskottavaksi toimittajaksi Ylelle. Pääse jo asian yli.

Vierailija
27/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina luullut että talo rakenn(ut)etaan koko perheelle ja on myös miehen nimissä.

Mies voi kelvata talonrakentajaksi, toinen isäksi, kolmas salarakkaaksi... jne.

No sittenhän teillä kuulostaa olevan paljonkin mahdollisuuksia. Mistä kitinä?

Vierailija
28/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä ap palvelus ja kirjoita edes ranskalaisilla viivoilla, että mitä se juttu sisältäisi? Pääsisi jotenkin kärryille mielenmaisemastasi.

Vierailija
29/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan mies nykyään yksin kustantaa talon? Joku yksittäinen tyyppi ehkä mutta suurimmalla osalla pareista se on yhdessä maksettu. Joten miten se olisi erityisesti miehen talo.

Tyypillisen sovinistimiehen kirjoitelmaa. Miehen rahat = miehen rahoja Naisen rahat = miehen rahoja Näin aina erotilanteessa. Puhutaan usein siitä,että nainen vie muka erotessa puolet mi

Eli nytkö naisen euro ei olekaan 80 senttiä eikä naiset ole matalapalkkaisissa pätkätöissä?

Meillä minä tienasin bruttona yli 10 000€ kuukaudessa ja (ex-)vaimo noin 2000€

Kivasti siinä mun kerryttämästä omaisuudesta meni puolet exälle.

Vierailija
30/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisen sovinistimiehen kirjoitelmaa. Miehen rahat = miehen rahoja Naisen rahat = miehen rahoja Näin aina erotilanteessa. Puhutaan use

Sellaista se on kun ottaa köyhän jännänaisen. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
31/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillisen sovinistimiehen kirjoitelmaa. Miehen rahat = miehen rahoja Naisen rahat = miehen rahoja Näin aina erotilanteessa. Puhutaan usein siitä,että nainen vie muka erotessa puolet mi

Kyllä meillä on niin, että miehen rahat on meidän yhteisiä ja minun rahat on minun. Näin se menee käytännössä lähes jokaisella tuntemallani pariskunnalla. MIehet on anteliaita ja haluaa jakaa sitä rahaa perheen ja vaimon hyväksi ja naiset sitten taas on neuroottisia ja pelkää ja laskee pennejä. Erossa tunnetusti miehet häviää lapset ja rahat. Jokainen tietää tämän, sinäkin. 

Vierailija
32/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nytkö naisen euro ei olekaan 80 senttiä eikä naiset ole matalapalkkaisissa pätkätöissä?

Meillä minä tienasin bruttona yli 10 000€ kuukaudessa ja (ex-)vaimo noin 2000€

Kivasti siinä mun kerryttämästä omaisuudesta meni puolet exälle..

Kyllä me tiedetään, ettet sä mitään tuollaisia tienaa kun unissas.

Vierailija
33/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on laumaeläin. Ei ole ihan pikkujuttu kuten kaikki naiset varmaan tietää.

En minä vaan ole, tykkään elää erakkona. Joskus provoilen ihan vain ajaakseni idiootit kauemmas

Vierailija
34/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatkaan tässä löysää vìttuani nyrkillä survon

Vierailija
35/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä on niin, että miehen rahat on meidän yhteisiä ja minun rahat on minun. Näin se menee käytännössä lähes jokaisella tuntemallani pariskunnalla. MIehet on anteliaita ja haluaa jakaa sitä rahaa perheen ja vaimon hyväksi ja naiset sitten taas on neuroottisia ja pelkää ja laskee pennejä. Erossa tunnetusti miehet häviää lapset ja rahat. Jokainen tietää tämän, sinäkin.

Siellä sun unimaailmassa se varmasti menee niin. Mutta tutkitusti naiset ovat Suomessa taloudellisen väkivallan kohteita parisuhteissa, varsinkin niissä jossa on lapsia. Taloudellinen väkivallassa esim. nainen joutuu äitiyslomalla käyttämään pienet tuet lapsen ja perheen juokseviin kuluihin, kun mies säästelee omia rahojaansa.
Kukapa ei päätyisi neuroottiseksi, kun joutuu vähällä rahalla ostelemaan ruuat ja tarvikkeet lapsille, kun mies omat rahansa itselleensä.

Vierailija
36/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nytkö naisen euro ei olekaan 80 senttiä eikä naiset ole matalapalkkaisissa pätkätöissä? Meillä minä tienasin bruttona yli 10 000€ kuukaudessa ja (ex-)vaimo noin 2000€ Kivasti siinä mun kerryttämästä omaisuudesta meni puolet exälle..

Köyhälle tuo voi kuulostaa isolta summalta

Vierailija
37/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nytkö naisen euro ei olekaan 80 senttiä eikä naiset ole matalapalkkaisissa pätkätöissä? Meillä minä tienasin bruttona yli 10 000€ kuukaudessa ja (ex-)vaimo noin 2000€ Kivasti siinä mun kerryttämästä omaisuudesta meni puolet exälle..

Mitä exäsi teki kun hänen tulonsa olivat noin uskomattoman huonot? 

Vierailija
38/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siksihän sinä sen kirjoitit. Köyhissä pöksyissäsi kuvittelet, että ihmiset ovat ihan silmät kirkkaana ja uskovat sun valehtelut. Tröööt. Väärässä olit.

Vierailija
39/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä exäsi teki kun hänen tulonsa olivat noin uskomattoman huonot? 

Thaimaalainen kynsiteknikko?

Vierailija
40/66 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä sun unimaailmassa se varmasti menee niin. Mutta tutkitusti naiset ovat Suomessa taloudellisen väkivallan kohteita parisuhteissa, varsinkin niissä jossa on lapsia. Taloudellinen väkivallassa esim. nainen joutuu äitiyslomalla käyttämään pienet tuet lapsen ja perheen juokseviin kuluihin, kun mies säästelee omia rahojaansa. Kukapa ei päätyisi neuroottiseksi, kun joutuu vähällä rahalla ostelemaan ruuat ja tarvikkeet lapsille, kun mies omat rahansa itselleensä.

Toinen vaihtoehto on olla naimisissa silleen perinteisesti ja rahat on molempien käytettävissä, ei tarvitse sitten kaupassa miettiä, että kenen penneillä se maitolitra ostetaan. Säästää voidaan yhdessä ja muutenkin elellä yhdessä ja tehdä yhteisiä suunnitelmia, eikä vain valmistautua siihen eroon, niin kuin se feministinainen näyttää tekevän jo hääpäivän aamuna.