Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupoissa enää ole vessoja

Vierailija
07.09.2024 |

Miksei kaupoissa ole vessaa? Ensin meni S-ryhmän kauppaan ja ei ole. Sitten sama K-marketissa. Kotiin oli pitkä matka ja mä olisin voinut ostaa sen limupullon että olisin asiakas. Vaan eipä noissa ole enää vessoja missään. 

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä muuten syy siihen, että moni siirtyy asioimaan pienemmistä kaupoista kauppakeskuksiin? Niissä on vessat.

Vierailija
22/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä tarpeet kaupan nurkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on kauppakeskuksissa ja s-, sekä citymarketeissa  useammassakin paikassa vessoja sekä monissa isommissa hallimyymälöissäkin. Hädän tullen on käytettävissä myös ravitsemusliikkeiden WC:t. Tavallisissa kaupoissa en muista koskaan olleen yleisövessoja? 

Diabeetikkona käytän vessaa tavallista kansaa useammin, joskus jopa 2 tunnin välein.

Vierailija
24/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ärtynyt suoli. Ei tosin ole todettu eli ei ole vessapassia. Tosi kettumaista, kun kramppi mahaan iskee kesken kauppareissun. Ripuli tulee noun 5-10min kuluttua. 

Laita vaippa varmuuden vuoksi.

Vierailija
25/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa kaupoissa on vessat ja kysy kassalta jos et löydä. Jossain pikkukaupassa täytyi pyytää kassaa avaan wc:n oven. Minä käytän aina inva vessaa kun se pieni ja kapea vessankoppi on ahdistava.

Jos kaupassa ei ole asiakas vessoja mikä todella ihmeellistä niin sitten pitää päästä henkilökunnan vessoihin.

Henkilökunnan vessaan ei päästetä ulkopuolisia, vaikka meillä ei asiakasvessaa olekaan.

t. kaupantäti

Sitten päästelisin lattialle ja käytte sieltä siivoomassa. En lähtisi vessattomaan kauppaan toista kertaa. Mitä erilaista WC- tarpeita on henkilökunnalla ja asiakkaalla jos ei asiakkaita henkilökunnan vessaan päästetä. 😲

Vierailija
26/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa ja Citymarketissa on

Samoin Sokos-tavarataloissa.

Vierailija
27/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaanina olen myös ihmetellyt miksi hyvät pistopaikat poistetaan. Ei ole Piritorin S-marketissa tai Kurvin Lidlissä vessaa tarjolla kun pitäisi saada piikitettyä jotta jaksaa.

Vierailija
28/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailia kirjoitti:

Prismassa ja Citymarketissa on-  11 km. ja takaisin.

Vierailija
29/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa on tarkoitus myydä päivittäistavaraa. Ruokaa, saippuaa, vessapaperia, karamellejä j.n.e.     Kauppa ei ole W.C.  Jos on kakka- tai pissahätä niin on parempi hoitaa asiat muualla kuin kaupassa. Kuinka äääärettömän tyhmiä voivat ihmiset olla, niin kuin tämä aloittaja.

Ai, sinulla on vain kerran vuorokaudessa hätä? No, toiset ihmiset ovat toisenlaisia, tämä sinulle uutisena kerrottakoon. 

Pasko housuus sitten, kääpä

Vierailija
30/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä sekopäät sitten repii mitä vahvemmatkin vaatekoukut sitten aina seinistä?

Vierailija
31/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait pienemmissä kaupoissa esim. joku s-market mitään vessaa olekaan. Kauppakeskuksissa sitten taas on. 

Viehättäviä paikkoja ne kauppakeskusten vessat. Oikein turvallisia ja raikkaita ja puhtaita.

Paljon viehättävämpiä, kuin housuun paskantaminen.

Vierailija
32/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa kaupoissa on vessat ja kysy kassalta jos et löydä. Jossain pikkukaupassa täytyi pyytää kassaa avaan wc:n oven. Minä käytän aina inva vessaa kun se pieni ja kapea vessankoppi on ahdistava.

Jos kaupassa ei ole asiakas vessoja mikä todella ihmeellistä niin sitten pitää päästä henkilökunnan vessoihin.

Henkilökunnan vessaan ei päästetä ulkopuolisia, vaikka meillä ei asiakasvessaa olekaan.

t. kaupantäti

Sitten päästelisin lattialle ja käytte sieltä siivoomassa. En lähtisi vessattomaan kauppaan toista kertaa. Mitä erilaista WC- tarpeita on henkilökunnalla ja asiakkaalla jos ei asiakkaita henkilökunnan vessaan päästetä. 😲

vessapaperia kun asiakkaat varastaisiva kuitenki ne.

Vierailija
33/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ärtynyt suoli. Ei tosin ole todettu eli ei ole vessapassia. Tosi kettumaista, kun kramppi mahaan iskee kesken kauppareissun. Ripuli tulee noun 5-10min kuluttua. 

Ei vessapassiin mitään diagnoosia tarvita. Toisaalta, se ei velvoita ketään mihinkään. Ei tarvitse päästää henkilökunnan vessaan vaikka olisi mikä passi. Ja joo, tiedän kyllä mitä se on kun hätä iskee. Puskapaskat on kovin tuttuja.

Vierailija
34/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S markettien vessat ovat usein siinä kassoja vastapäätä toisella puolella käytävää ja ovat yhden hengen vessoja, avataan kassalta. Cittareissa ja Prismoissa on vessat. Ei välttis ole laboratoriokliinejä mutta kyllä niissä moni aikuinen on pystynyt asiansa toimittamaan ilman kriisiapua. 

Vierailija
35/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa mennä ihan minne vaan sontimaan

Sonni, sonni, kirkkaamman kruunun saat 😆😂

🥳Kiitos ja anteeksi, en voinut vastustaa 

Vierailija
36/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Henkilökunnalla luonnollisesti omat.

Vierailija
37/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkomaanina olen myös ihmetellyt miksi hyvät pistopaikat poistetaan. Ei ole Piritorin S-marketissa tai Kurvin Lidlissä vessaa tarjolla kun pitäisi saada piikitettyä jotta jaksaa.

Miksi et pysy aineissasi kotonasi sillä eihän kukaan muukaan käytä yleisö vessoja muuhun tarkoitukseen kuin siihen mihinkä ne ovat tarkoitettu. Tilaa kotiinkuljetuksella jos et jaksa.

Ammattikoulun aikuiskoulutuksessa oli kamalaa kun ei päässyt vessaan ollenkaan kun sen oli joku varannut ihan muuhun tarkoitukseen mihinkä se oli tarkoitettu. Lattiatkin saattoivat lainehtia vettä perseen pesusta.

Vierailija
38/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamassa Citymarketissa olen nähnyt sinivalon, ei kuulema näe piikittää.  Pitääkö paikkansa.

Vierailija
39/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän kylän kolmessa marketissa on vessat. Salessa ei ole.

Vierailija
40/129 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. kaupantäti

vessapaperia kun asiakkaat varastaisiva kuitenki ne.

Kauppiaat vetää niin kamalia voittoja ettei voi olla syy mikään vessapaperirullan pölliminen.