Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 40 vuotta lähestyy, alkaa masentamaan naisettomuus

06.09.2024 |

Muistan miten joskus 24-vuotiaana oli vielä toivon kipinä, että joskus sen kohtaisin.

Noh en ole kohdannut. 39-vuotta tulee mittariin. Poikuus on yhä tallella ja vapaa-ajan kokemukseni vastakkaisesta sukupuolesta on 0. Työajalla on tietenkin jotain kontakteja ollut. 

Masentavaa on huomata, miten sinkkumiehiä on joka paikassa vähintään tuplamäärä verrattuna naisten määrään.

Toki sinkkumiehissä taso on melkoisen vaihtelevaa. Amiksesta akateemiseen. Itse olen amk-tutkinnon suorittanut valtion virkamies. 

Kavereita on, mutta kaikki kaverit ovat perheellisiä ja jakaantuneet ympäri Suomea sekä heillä on omat menonsa. Eikä tällä ikää uusien tuttavuuksienkaan luominen ole kovin helppoa. Potentiaalinen sinkkunainenkin pitäisi tuntea etukäteen.

Joskus 5-8 vuotta sitten olin vielä semiluottavainen tulevaisuuden suhteen, mutta aika-ajoin synkkyys ja ikävät asiat tulevat mieleen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Masentavaa on huomata, miten sinkkumiehiä on joka paikassa vähintään tuplamäärä verrattuna naisten määrään."

Millähän matematiikalla tämä on mahdollista, kun valtaosa naisistakin on heteroita?

Vierailija
42/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on miehellä, jos on Leonardo DiCaprion naismaku, mutta Esa Pakarisen naama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti laadukkaat parisuhdekelpoiset naiset ovat harvassa. Suurin osa enemmän tai vähemmän sutta ja sekundaa. Et ole menettänyt mitään ja vielä on aikaa. Pidä rima korkealla.

Vierailija
44/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lavatansseihin! Siellä on miehistä pulaa.