Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 40 vuotta lähestyy, alkaa masentamaan naisettomuus

06.09.2024 |

Muistan miten joskus 24-vuotiaana oli vielä toivon kipinä, että joskus sen kohtaisin.

Noh en ole kohdannut. 39-vuotta tulee mittariin. Poikuus on yhä tallella ja vapaa-ajan kokemukseni vastakkaisesta sukupuolesta on 0. Työajalla on tietenkin jotain kontakteja ollut. 

Masentavaa on huomata, miten sinkkumiehiä on joka paikassa vähintään tuplamäärä verrattuna naisten määrään.

Toki sinkkumiehissä taso on melkoisen vaihtelevaa. Amiksesta akateemiseen. Itse olen amk-tutkinnon suorittanut valtion virkamies. 

Kavereita on, mutta kaikki kaverit ovat perheellisiä ja jakaantuneet ympäri Suomea sekä heillä on omat menonsa. Eikä tällä ikää uusien tuttavuuksienkaan luominen ole kovin helppoa. Potentiaalinen sinkkunainenkin pitäisi tuntea etukäteen.

Joskus 5-8 vuotta sitten olin vielä semiluottavainen tulevaisuuden suhteen, mutta aika-ajoin synkkyys ja ikävät asiat tulevat mieleen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman ydin: Jos henkilö ei ole koskaan seurustellut kolme-nelikymppisenä, monet ajattelevat että hänessä "täytyy olla jotain vikaa", eikä anneta edes mahdollisuutta tutustua.

Vierailija
22/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pinkka kunnossa?

Aasiasta saat iskemättömän jolla on arvot kunnossa, Suomesta vain yhärisaastaa lihaleimoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole juonut viinaa ja käynyt baareissa jossa naisiin tutustuu. Kyllä minä join alkoholia nuorena porukassa ja silloin tapasin ekan tyttöystäväni ja sain seksiä ekan kerran. Alkoholi näytteli suurta osaa nuorena siinä että seksiä sain. Ja minusta tuli aika suosittu koska minulla oli isoveli joka haki alkoholia kaupasta ja tytöt pyysi että hommaan niille olutta tai jotain niin sain suosiota ja seksiä sen takia.

Vierailija
24/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta 

hanki uusi duuni 

harrastukset uusiksi 

ja ole kiinnostunut niistä naisista ihmisinä eikä hyödykkeenä

Vierailija
25/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä luovuta :) Meitä ikisinkkujakin on ketkä tykkää vanhemmista miehistä. Voisin kyllä kuvitella seurustelevani n. 7 vuotta vanhemmankin kanssa jos oikein pahasti kolahtaisi :D Toki se olisi sitten vielä erikoisempaa jos molemmat olisi 30+ eikä koskaan seurustellut 🤔

N32

Sitten voisitkin tutustua ap:hen?

Tykkään enemmän siitä, että kohtaan ihmisiä luonnostaan, ilman nettiä. Nettideittailu testattu, ei siis ole mun juttu.

N32

Vierailija
26/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mahdollista, että nainen löytyy.

Itse en naisena enää halua parisuhteeseen ilmaissiivoojaksi.

Vierailija
27/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työt on pätkätöitä ja hallitus leikkaa ansiosidonnaisen. Haluan asua yksin enkä mennä enää yhdellekään miehelle ilmaissiivoojaksi ja kokiksi.

Kiittäkää kokoomusta.

Vierailija
28/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ikinä oot edes lähtenyt suhteeseen jossa toinen ei osaa siivota/huolehtia aikuisten asioista? Kai nyt toi selviää ennenkuin yhteen muutetaan tms.

Vierailija
29/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nou hätä Ap. Lohduttaudu sillä, että et ole yksin ja muista, se että ihminen on parisuhteessa, naimisissa tai hänellä on lapsi ei tee hänestä parempaa ihmistä. Monet paskan luonteen omaavat ihmiset ovat parisuhteessa, se ei tarkoita vielä mitään.

Suosittelisin tinderiä (tai hinge) vaikka pinnallinen paikka onkin.

Mutta muista hyvä profiili, jossa lukee muuta kuin "voi minua ja surkeaa elämääni" erottaa sut kyllä joukosta. Tinderissä on paljon 40 + miehiä joiden profiilissa ei lue mitään tai lukee en tiedä mitä haluan ja itse swaippaan nämä poistoon heti eli panosta hyvään profiiliin ja pari hyvää kuvaa. Ja sitten vaan rohkeasti viestiä, kun tulee matchi. 

Voi kuule, kun sinulla ei ole mitään ymmärrystä mitä Tinder miehelle on. Ei auta hyvät kuvat, ei hyvä teksti, ei edes aloitteen teko. Sitä paitsi, mieskin haluaa tuntea itsensä halutuksi, eikä halua perässä vedettävää kivirekeä, joten naisen olisi mielekkäämpää tehdä se aloite. Sillä olisi sentään jotain merkitystä, moni mies kun roiskii vähän joka suuntaan.

Vierailija
30/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää valitusta. Tuollainen ei houkuta yhtään naista. Ihan turhaa lasket kuinka paljon on miehiä naista kohti ym. Moni ei edes halua kumppania. Esimerkiksi minä; olen nelikymppinen nainen, lapset isoja, asunto maksettu kivalla alueella, mukava työ, mieluisia harrastuksia  

En todellakaan halua parisuhdetta. En tiedä, mitä suhteella olisi minulle annettavaa, ja haluan käyttää aikani muuhun. Joku AP.n kaltainen valittaja on hirvein riippakivi ikinä. 

Ihan kuin naisen tehtävä olisi olla miestä varten. Kuvottava asenne

Vierailija
31/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nou hätä Ap. Lohduttaudu sillä, että et ole yksin ja muista, se että ihminen on parisuhteessa, naimisissa tai hänellä on lapsi ei tee hänestä parempaa ihmistä. Monet paskan luonteen omaavat ihmiset ovat parisuhteessa, se ei tarkoita vielä mitään.

Suosittelisin tinderiä (tai hinge) vaikka pinnallinen paikka onkin.

Mutta muista hyvä profiili, jossa lukee muuta kuin "voi minua ja surkeaa elämääni" erottaa sut kyllä joukosta. Tinderissä on paljon 40 + miehiä joiden profiilissa ei lue mitään tai lukee en tiedä mitä haluan ja itse swaippaan nämä poistoon heti eli panosta hyvään profiiliin ja pari hyvää kuvaa. Ja sitten vaan rohkeasti viestiä, kun tulee matchi. 

Voi kuule, kun sinulla ei ole mitään ymmärrystä mitä Tinder miehelle on. Ei auta hyvät kuvat, ei hyvä teksti, ei edes aloitteen teko. Sitä paitsi, mieskin haluaa tuntea itsensä halutuksi, ei

Voi kuule, minä olen ollut aloitteellinen tinderissä ja heti rupesi mies vonkaamaan seksiä ja toinen mies, jolle laitoin ensimmäisenä viestiä... ei ikinä vastannut viestiini. Ja nämä miehet eivät olleet mitään Chadeja vaan ihan tavallisia pulliaisia. Että näin ihan ok näköisen naisen kokemus.

Vierailija
32/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
33/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin reissua Aasiaan - Thaimaahan, Laosiin tai Filippiineille vaikka. En tarkoita maksullisissa naisissa käymistä varsinaisesti, vaan sitä, että miehinen itsetuntosi voisi saada siellä potkun ylös päin.

Vierailija
34/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita jokin yhteisöllinen harrastus. Pääset ulos kuorestasi. 

Vierailija
35/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset hanki naista? Eipä ole mikään ihme saavutus nimittäin. Vai oletko niin mielenvikainen ja/tai epämuodostunut, että se on mahdotonta?

Vierailija
36/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle vielä vinkki (ja myös itselleni), joskus täytyy tuulettaa toimintatapoja enemmänkin jos haluaa vaihtelua elämään, lähteä pois sieltä mukavuusalueelta. Sinkkuna ja perheettömänä on usein aika kivasti aikaa ajatella "vain itseään", joten mikset aloittaisi jotain uutta harrastusta tms? Ei tietenkään pelkästään naisen löytämisen näkökulmasta vaan vaihtelun vuoksikin. Sitä paitsi sun aloitus oli kaikinpuolin muutenkin järkevän oloinen, olisin enemmän huolissani kaikista incel-kitisijöistä. Tsemppiä ja rohkeutta sinulle mennä omia unelmia kohti! :)

N32

Samaa mieltä. Ap voisi aloittaa vaikka tanssiharrastuksen. Tanssikursseillahan on aina liian vähän miehiä ja monet naiset joutuvat tanssimaan keskenään.

Vierailija
37/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveää valitusta. Tuollainen ei houkuta yhtään naista. Ihan turhaa lasket kuinka paljon on miehiä naista kohti ym. Moni ei edes halua kumppania. Esimerkiksi minä; olen nelikymppinen nainen, lapset isoja, asunto maksettu kivalla alueella, mukava työ, mieluisia harrastuksia  

En todellakaan halua parisuhdetta. En tiedä, mitä suhteella olisi minulle annettavaa, ja haluan käyttää aikani muuhun. Joku AP.n kaltainen valittaja on hirvein riippakivi ikinä. 

Ihan kuin naisen tehtävä olisi olla miestä varten. Kuvottava asenne

En tiedä esitätkö jotain sketsihahmoa vai ajatteletko oikeasti noin. Miten joku voi nelikymppisenä olla noin pihalla ihmismielestä ja kommunikaatiosta, ja isot lapsetkin löytyy?

Ihmisillä on traagisia kohtaloita ja murheita, ja niistä on normaalia kertoa ja saada tukea. Se ei tee "valittajaksi" eikä ole kuvottavaa. 

Vierailija
38/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytkö itsesi tyylisiä naisia? Jos olet nörtti, lähestytkö nörttejä? 

Vierailija
39/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu hyvä mies jollekin nettideittisivustolle. Niitä on muitakin kuin Tinder, jonne ei kannata mennä.

Laita itsestäsi tietoja mahdollisimman paljon, ja ota yhteyttä itseäsi kiinnostaviin naisiin. Naiset eivät nimittäin ota itse yhteyksiä kovinkaan innokkaasti.

Olin itse (nainen) nettideittisivustolle jonkun aikaa ja löysin muutaman tosi mielenkiintoisen miehen, jotka kaikki ottivat ensin yhteyttä minuun.

No, yhden kanssa alkoi tapailusuhde n vuosi sitten, ja jatkuu edelleen, kahden kanssa viestitellään niitä näitä edelleen.

Että netissä on tämän päivän "tanssilava".

Vierailija
40/44 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ikinä oot edes lähtenyt suhteeseen jossa toinen ei osaa siivota/huolehtia aikuisten asioista? Kai nyt toi selviää ennenkuin yhteen muutetaan tms.

En ole tämä aiempi vastaaja, mutta ei todellakaan ole jos kyseessä on parikymppiset nuoret ja ensimmäinen "oikea" parisuhde. Miehillä on myös tapana yksin asuessa pitää jonkinlaista siisteyttä yllä (tai sitten äiti käy siivoamassa) mutta tyttöystävän kanssa yhteen muutettaessa ne hommat kasaantuu naispuoliselle. Ja ei, kerrostalossa ei ole olemassa mitään perinteisiä "miesten töitä".