Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu oudolta kun yhtäkkiä kuin 'kaikki' ihmiset olisivat niin 'mätiä' että ei halua olla tekemisissä niiden kanssa? Missä vika?

Vierailija
06.09.2024 |

Tuntuu oudolta kun yhtäkkiä kuin 'kaikki' ihmiset olisivat niin 'mätiä' että ei halua olla tekemisissä niiden kanssa? Missä vika?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Nigerin uskonnollissa riidoissa.

Vierailija
2/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko teillä eri värähtelyt, vibat, erilaisia ja eri tavoitteita. Ja tuntuu että etsii itselleen sopivinta ja parasta seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värähtelytaajuudessasi on tapahtunut muutos. Olet astumassa ulos vuosituhansien harhasta.

Vierailija
4/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8x rokotettu värähtelee ihan erin lailla

Vierailija
5/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kun toteaa ihminen ihmisen perään että ei ollutkaan mikään ystävä ja edes luottamuksen arvoinen tms. Kuinka paljon ihmiset valehtelevat ja ties mitä muuta kanssaihmisilleen? Miten voivat kestää omaa itseään ja elää tollasten sisäisen maailman kanssa?

Vierailija
6/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoit aikuiseksi.

Vierailija
7/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa palstailua?

Vierailija
8/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupee nykyää aina ärsyttää kun mä näen suomalaisen naaman Youtubessa

Vierailija
9/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ollut av-palstalla nyt vähän liian kauan? Ssri-lääkitys ja liikunta!

Vierailija
10/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vikana on vain nälkä ja väsy...

Mutta vakavasti puhuen, jotkut ihmiset kyllä ovat aika mätiä ja joskus käy niin, että sellaisia on kertynyt ympärille useampia esim. työyhteisöön tai sukuun tai ystäväpiiriin. Silloin voi tuntua, että kaikki ovat kamalia. Kannattaa etsiä toisenlaisia tyyppejä. Miettiä ensin omat arvonsa selväksi, niin on helpompi löytää muita joilla on samanlaisia.

Ihmisellä on kyllä taipumus projisoidakin. Joskus oma vajavaisuus ahdistaa niin paljon, että se on vaikea kohdata.

Raskaat pettymiset usein saavat aikaan kyynistä vastenmielisyyttä, taustalla kai vihan tunteita ja loukkaantumista ja tarve suojella itseään.

Masennus voi pahentaa inhoa (väsymystä, epäluuloa) ihmisiä kohtaan. 

Joka tapauksessa on helpompi elää, kun yrittää keskittyä ihmisten (ml. itse) hyviin puoliin. Mutta rajat on lupa vetää eikä kaikkea tarvitse sietää.

Vierailija
11/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika löytyy peilistä.

Vierailija
12/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vikana on vain nälkä ja väsy...

Mutta vakavasti puhuen, jotkut ihmiset kyllä ovat aika mätiä ja joskus käy niin, että sellaisia on kertynyt ympärille useampia esim. työyhteisöön tai sukuun tai ystäväpiiriin. Silloin voi tuntua, että kaikki ovat kamalia. Kannattaa etsiä toisenlaisia tyyppejä. Miettiä ensin omat arvonsa selväksi, niin on helpompi löytää muita joilla on samanlaisia.

Ihmisellä on kyllä taipumus projisoidakin. Joskus oma vajavaisuus ahdistaa niin paljon, että se on vaikea kohdata.

Raskaat pettymiset usein saavat aikaan kyynistä vastenmielisyyttä, taustalla kai vihan tunteita ja loukkaantumista ja tarve suojella itseään.

Masennus voi pahentaa inhoa (väsymystä, epäluuloa) ihmisiä kohtaan. 

Joka tapauksessa on helpompi elää, kun yrittää keskittyä ihmisten (ml. itse) hyviin puoliin. Mutta rajat on lupa vetää eikä kaikkea tarvitse sietää.

Viisaita sanoja 👌🏻

Vierailija
13/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Olet vain onnistunut havainnoimaan millaisia ihmiset loppupelissä pohjimmiltaan ovat

Vierailija
14/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä onkin silkkaa paskaa. Tulisipa kunnon pandemia ja tappaisi niistä suurimman osan.

Vierailija
15/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkanut tajuta sen että suuri osa ihmisistä on todellakin jotain muuta kuin kuvittelit ja lisäksi yli puolet suomalaisista ovat jollain tapaa päästään sekaisin... vähän kuin Matrix otatko punaisen vai sinisen pilleri, totuus vai kuvitettu maailma... alata tajuta että valtamediakin on täynnä valheita ja että maailman rikas rahastava eliitti ei todellakaan aja sinun etuasi vaan hankkii kaiken vallan ja omaisuuden mitä voi...

Vierailija
16/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani koronapandemia laittoi muutoksen liikkeelle. Joko olen itse muuttunut tai todennäköisemmin suurin osa ihmisistä on muuttunut. En enää koe tarvetta olla paljon tekemisissä muiden kanssa.

Vierailija
17/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa niistä onkin silkkaa paskaa. Tulisipa kunnon pandemia ja tappaisi niistä suurimman osan.

Hehe, sama toive minulla. Ei haittaa mennä mukana, riittää se tieto että iso osa näistä itsekkäistä tuholaisista katoaa :)

Vierailija
18/18 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani koronapandemia laittoi muutoksen liikkeelle. Joko olen itse muuttunut tai todennäköisemmin suurin osa ihmisistä on muuttunut. En enää koe tarvetta olla paljon tekemisissä muiden kanssa.

Joo se vastakkainasettelun ja vihan määrä vaikeassa tilanteessa. Meni luottamus muihin ihmisiin, päättäjiin jne. Piti vain kovasti tehdä töitä ja kun uupui ei enää ketään kiinnostanut.

Nykyään pidän huolen itsestäni, en ole enää kiinnostunut muista ihmisistä. Töissä kyllä pakko toimia tietyssä roolissa.