Mistä te puhutte kumppaninne kanssa?
Meidän top 3 aiheet on:
-politiikka
-lastenkasvatus (useita pieniä lapsia)
-työasiat
Kommentit (25)
Kaikesta maan ja taivaan välillä, ja avaruudestakin.
Ei ole kumppania. Yksin jupisen seinille kaikennäköistä.
Kaikesta. Töistä, harrastuksista, kavereista, tunteista, säästä, tekniikasta ja uutisista. Mitä nyt milloinkin mieleen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan työasioista.
Enkä politiikasta. Kotona jutut on sellaista kevyttä aivot narikkaan tyyppistä. Töissä, yms saa leikkiä aikuista ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Persereijistä
Omistanne vai naapurien lasten?
Mun mies jauhaa työasioista. Minua ei kiinnosta.
Unelmistamne
Mitä odotamme parisuhteelta ja toisiltamme
Teemmekö vielä kolmannen lapsen
Miten voimme parhaiten tukea toistemme kasvua
Pitäisikö ostaa robottiruohonleikkuri
Kysyin mieheltäni. Hän vastasi: Me puhutaan kaikesta.
Puhutaan me joskus työasioistakin. Joskus päivällispöydässä puretaan päivän stressiä ja toinen kuuntelee, vuorotellen, miten on tarvetta. Joskus työasiat liittyy molempien elämään, jos tulee mahdollisuuksia uusiin työkomennuksiin ja suunnitellaan yhdessä muuttoa.
Viikonloppuna puhutaan usein jostain ajankohtaisesta, esim. taidenäyttelystä tai elokuvasta, jota ollaan juuri käyty yhdessä katsomassa.
Mitäs tänään syötäisiin?
Tilataanko pizzat?
Olisit tuonut kaljaa ja vessapaperia eilen kun kaupassa kävit.
Mitä syödään tänään. Mitä ostetaan kaupasta. Mihin mennään lounaallee. Mennäänkö huomenna salille vai kävelylle. Mitä huomenna on merkitty kalenteriin. Uutisaiheista.
Tänään puhuttiin polttopuiden hinnoista, Suomessa ja toisessa maassa.
Siis kaikesta maan ja taivaan välillä. Ei asuta yhdessä eikä edes samassa maassa. Ihmettelyä riittää monesta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies jauhaa työasioista. Minua ei kiinnosta.
Jätä se sika. Kuinka beta pitää olla että valittaa vaimolle työasioista 😅
Älykkäitä juttuja musiikista, kirjoista ja maailman uutisia kuten kuka kirjoittaisi kirjan joka veisi järjen?
Mikä ihmeen kumppani? Minulla ei ole firmaa jonka jaan jonkun kanssa. Naiseni kanssa puhun niitä näitä.