Muistatteko Hill Street Bluesin?
Siinä oli kunnon poliisisarja. Tulee haikea olo vieläkin kun kuulee sen tunnarin.
Kommentit (84)
Kuvasi Nykin kamalana paikkana. Kai se oli sitten realistinen kuvaus.
Tunnelma oli ankea ja rähjäinen tuossa sarjassa ja oliko oikeasti pollariasemat tuollaisia avokonttoreita missä istutetaan rääsyläiset ja huumediilerit siihen kirjoituskoneen viereen kuulusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se muka Nykissä? Ei mun mielestä.
Muistan kyllä, oli lempisarjani. Nyt vanhemmiten näkee selvästi, miten Furillon näyttelijä oli homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkia ei koskaan nimetty sarjassa, mutta se kuvattiin Chicagossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule TV:stä nykyään mitään katsomisen arvoista.
Onneksi on suoratoisto! Yleltä nyt silloin tällöin tulee ihan laadukasta tv-sarjaakin maailmalta ja voi vielä Areenasta katsoa silloin kun haluaa ilman mainoksia. Muuten sitten nuo suoratoistopalvelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, no ei se mun mielestä näyttänytkään yhtään Nykiltä, mutten ikinä edes miettinyt, mikä kaupunki se sitten oli.
Vasta Family Guyn myötä sain tietää, että tunnariin on sanatkin.
"Hill Street Blues, Hill Street Blues, Hill Street Blues, I've got those Hill Street Blues!"
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, no ei se mun mielestä näyttänytkään yhtään Nykiltä, mutten ikinä edes miettinyt, mikä kaupunki se sitten oli.
Kuvattiin Losissa. Joitakin yleisiä katunäkymiä poliisiautoineen muistaakseni Chicagossa. (Kuten introssa näkyvä nainen ja pikkulapsi sohjossa?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzamiehellä oli ikuinen juhannus.
Harvoin näkee yhtä epäuskottavasti näyteltyä suudelmaa :O
Mitähän epäuskottavaa tuossa oli? Toinen oli päättänyt suudella, tuli mikä tuli ja toiselle tuli yllätyksenä.
Seurasin tuota sarjaa ja jostain syystä oli järkytys, kun Furillo paljastui AA-kerholaiseksi.
Katso sitä suudelmaa. Ne on tollasia läpi sarjan. Voi tietysti olla että on turvasuutelua kun kuvaukset alkoi lähes yhtä mukaa AIDS-paniikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä, oli lempisarjani. Nyt vanhemmiten näkee selvästi, miten Furillon näyttelijä oli homo.
Niinpä! Joycen kanssa ei ole kemiaa vaan kiusallisen kömpelöt intiimikohtaukset. Sen sijaan Fay-exänsä kanssa Furillolla on todella lämmin vuorovaikutus, kuin oikeaa huolenpitoa ja rakkautta vailla romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Renko oli paras. Näytti aina tyhmältä ja toimi kuin Aku Ankka.
Sanopa muuta. Hirveä macho mutta marisi koko ajan kuin amiksen tupakkapaikan kovistytöt.
Vierailija kirjoitti:
Davenport oli kyllä kuuma mimmi.
Oliko eka tv-kaunotar jolla oli silmälasit, edes toisinaan?
Bullshit Street? Muistanpa hyvinkin!
Tuliko ysärllä uusintana tosiaan MTV3:lla?
Hassu juttu, että itse en, mutta juuri tänään viisikymppisten kaverimiesten kuulin tätä nostalgisoivan :)
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun sarjat oli vielä sarjoja, elokuvat elokuvia ja elämä oli oikeaa elämää.
paras, kun alkoi murista niin karskimpikin narkki lähti pakoon