1v synttärit meinataan järjestää laavulla.. Onnistuuko?
Eli haave olisi järjestää maaliskuun alussa lapsen 1v synttärit lähimetsässä laavulla. Paistettaisiin lättyjä, makkaraa ja juotaisiin kuumaa mehua.. Kuulostaako ihan hullulta?
Kommentit (67)
Joten kakkavahingon sattuessa olisi se helposti hoidettavissa.
ap
Mitä jos odottaisitte muutaman vuoden, niin itse päivänsankarikin osaa nauttia?
Tykätään kovasti liikkua metsässä ja varmasti 1vuotiaskin tykkää enemmän kun sisällä kaikkien lääpittävänä.. On arka luonne.
ap
Vierailija:
Minä olen kyllä antanut..ap
Liikaa rasvaa ja sokeria. Toki riippuu, kuinka ne valmistaa, mutta jos niitä aikoo itsekin syödä, niin ei kyllä niitä voi antaa 1-vuotiaalle. Mutta kukin tyylillään. Ei kukaan 1-vuotis varmaan lettuihin kuole, ellei niitä joka viikko syö.
Uskon, että viihtyisi paremmin kotonaan kuin jossain laavulla suuren ihmismäärän seassa.
Mitä jos tosiaan odottaisitte muutaman vuoden?
Meteli, hälinä ja suuri määrä ihmisiä ainakin saa tytön vaan roikkumaan tiukasti äidissä..=(
ap
Vierailija:
Meteli, hälinä ja suuri määrä ihmisiä ainakin saa tytön vaan roikkumaan tiukasti äidissä..=(ap
Pidätte sellaiset synttärit, joilla tyttökin viihtyy.
Synttärit vietetään laavulla jos vaan sää sallii. Kiitos miehelle ja ystävälle jotka rohkaisivat päätöksen teossa.=)
Ja vieraat tuntuivat ilahtuvan kutsusta!=)
ap
maailmassa lienee. Tuskin pahaksi pieni määrä 1-vuotiaalle. Ettekö oikeesti anna 1-vuotissankareiden maistaa synttärikakkuakaan?
Niin sitä vaan tuosta ruokailusta, että meillä ainakin 1-vuotissynttäreiden kohokohta on sankareille ollut se, että saa iskeä oman ison lusikkansa isoon täytekakun palaan :))
Muuta kuin tietty omalle väelle. Pannuja on monta ja jokainen saa tehdä itse oman lettunsa. Samoin makkaratikut saa kaikki käydä itse hakemassa jne. Eli me päästään aika helpolla.
ap
Ja hauskaa juhlaa luonnon helmassa!
ulkonaolo on niin arkista, syöminen kädet kohmeessa kylmässä värjötellen kurjaa, ja se, että ei pääse vessaan, ei tosiaan tee tilanteesta juhlaa, lapsille kun tulee takuuvarmasti vessahätä juuri silloin kun sitä ei toivoisi. Lisäksi meidän mummot ja papat on niin iäkkäitä, että eivät innostuisi ainakaan nyt, kun on niin liukastakin.
Meillä juhlittiin muutama viikko sitten ihan vain juhlimisen ilosta nimppareita ja sukujuhlia laavulla, jossa siis myös ovi. Muuten loistava idea, mutta tuuli ja sää tekivät reissusta aika tukalan, koska savu ei kertakaikkiaan suostunut nousemaan laavun yläosasta ylös vaan jäi sisälle, missä kaikkien silmiä kirveli ja savu haisi. Ulkona taas oli niin kylmä, että kaikilla oli kylmä.
Ja joku ehtii silti liata vaippansa 2h aikana. Mutta että ideana hyvä tuo laavu. Taidampa olla väittelytuulella ja parempi olla hiljaa...