Suomen kaunein koti 2024 Official
Ensimmäinen jakso nähty. Menikö kaunein jatkoon? MIelipiteitä.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1490)
Taas oli samoja kalusteita, joita nähdään lähes joka jaksossa: String-hyllyjä, Aallon pieniä kultaisia riippuvalaisimia, Karusellituoleja, kierrätettyjä 50-luvun senkkejä. Nää on niin nähty - booring... Onneksi ei sentään yhtään Lokki-valaisinta! Ja kaikki oli taas niin IHANAA...
JK. Voittaneessa kodissa oli kuitenkin hienoja harvinaisia valaisimia :)
Ihanaa ,,ihanaa sanottiin aikakin 100 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kymppijaksoa (suojelukohteet) on kommentoitu täällä vähän. Mitä piditte? Itselleni ne olivat suosikkikodit koko kaudella. Voittaja oli aika täynnä tavaraa, mutta olipa tehty oman näköiseksi. Olisin laittanut kaikki kolme jatkoon.
Nämä olivat kotoisia. Ehkäpä siksi, että olen sisustanut oman kotini samaan tyyliin. Omaan makuuni kuitenkin ehkä hieman liikaa kaikkea. Alkaa näyttämään sekavalta.
Vierailija kirjoitti:
Taas oli samoja kalusteita, joita nähdään lähes joka jaksossa: String-hyllyjä, Aallon pieniä kultaisia riippuvalaisimia, Karusellituoleja, kierrätettyjä 50-luvun senkkejä. Nää on niin nähty - booring... Onneksi ei sentään yhtään Lokki-valaisinta! Ja kaikki oli taas niin IHANAA...
JK. Voittaneessa kodissa oli kuitenkin hienoja harvinaisia valaisimia :)
Niinpä. On "persoonallisesti" yhdistelty vanhaa. Miksi se vanha pitää olla sitä samaa trendi vanhaa mitä muilla. :D
Rakastan vanhoja taloja! Tässä jaksossa kodit olivat asujiensa näköisiä, oli löydetty ihania tavaroita sisustusta täydentämään.
Onko kukaan muuten tehnyt saman kuin minä: Kun alkaa asiantuntijoiden kierros taloissa, menee minulla äänet pois välittömästi. Suosittelen, katsomiskokemusta kohottava asia!
Pääsin kolmanteen.
Mieletön kattomaalaus, onneksi se on säästetty. Tämä koti häviää edeltävälle, mutta on kuitenkin kaunis. Ikävä kyllä sisustus on just sellainen hintalappusisustus, eli design ei ole luontevasti muun tavaran seassa, vaan aivan kaikille näkyvissä oleville kalusteille, tavaroille ja valaisimille voi saman tien sanoa hinnan. Se on ratkaisu, joka aina syö kodikkuutta, koska tulee vaikutelma, että sisustus on hankittu kerralla.
Joka tapauksessa kaunis koti. Ja ehdottomasti tämän kauden kiinnostavin jakso!
Olihan tämä kiva jakso. Olen itsekin asunut 1800-luvulla rakennetussa ja Museoviraston suojelemassa talossa. Kyllä vanhoissa taloissa on sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan vanhoja taloja! Tässä jaksossa kodit olivat asujiensa näköisiä, oli löydetty ihania tavaroita sisustusta täydentämään.
Onko kukaan muuten tehnyt saman kuin minä: Kun alkaa asiantuntijoiden kierros taloissa, menee minulla äänet pois välittömästi. Suosittelen, katsomiskokemusta kohottava asia!
Asiantuntijat on kyllä todella rasittavia.
Tiedättekö jo ketä aiotte äänestää? Luulin, että äänestän miesparin kotia, mutta katsottuani jakson uudelleen, ei koti ollutkaan kummoinen. Nyt täytyy miettiä uudelleen kenen haluaa voittavan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö jo ketä aiotte äänestää? Luulin, että äänestän miesparin kotia, mutta katsottuani jakson uudelleen, ei koti ollutkaan kummoinen. Nyt täytyy miettiä uudelleen kenen haluaa voittavan.
Oma ääni menee tämän viimeisen jakson voittajalle, mutta miesparin koti olisi kyllä kakkosena. Kun nopeasti kerrattiin jaksojen voittajat, niin monikaan ei ollut jäänyt mieleen, vaikka kaikki jaksot on tullut katsottua.
Vierailija kirjoitti:
Koteja katsoo mielellään mutta nämä tuomarit, miksi aina mitä kummallisemmissa rytkyissä ja tekohymyt naisilla, Hanna joutaa jo eläkkeelle. En pysty katsomaan, aina lopetettava kesken.
Vierailija kirjoitti:
Sastamalan vanhaa kuninkaan kartanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tän vikan jakson ekan kodin sisustus todella herkullisen näköinen. Aivan valtavan kauniita sävyjä, etenkin keittiön tapetti ja kaapistot lumosivat. Minua ei häirinnyt tavaroiden määrä, oli niin paljon kaunista katseltavaa, mutta kuitenkin hirmuisen kodikasta. Jotenkin se kallis design nojatuolikin oli niin kasuaalisti käyttöesine siinä eikä mikään näyttelykappale.
Hannan punainen lanka taas hukassa. Ekassa kohteessa oli Hannan mielestä liikaa tavaraa, toisessa oli moninkertainen määrä mutta se ei häirinnyt Hannaa kun ne oli ihanan omaperäisiä ja oikein järjestetty. Veikkaan kuitenkin että Hannaa oikeasti häiritsi kun siellä oli Ikeaa. Tokan kohteen omistaja on muuten kirjailija M. Kunnaksen tytär. Tunnen yhden naapurin uuden talon asukkaan, joku niistä asunnoista olisi kyllä sopinut ohjelmaan. Kolmas kohde oli ihan äskettäin myynnissä eli omistajat ei ole asuneet siellä kovin kauan.
Ehdottomasti mies parin kotia, sai niiden instasta vielä paremman kuvan kodista ja miten ovat oikeasti kunnioittaneet alkuperäistä eikä tehty vaan valtavalla rahalla kaikkea uudestaan.
Hannaa ei vaan jaksa katsoa ja varsinkaan katsoa. Vaihtoon vaan.
Museokohteiden keskimmäinen oli kumma, kun komea tiilinen kivijalkakerros alhaalla ja puutalokerros päällä. Ei kerrottu mitä alakerrassa oli! Luulin et se oli omakotitalo, mut ei sitte tainnu ollakaan. Asuuko joku muu perhe kivijalassa?
Vierailija kirjoitti:
Meni tuo loppu ohi. Mikä koti meni jatkoon?
Keskimmäinen, Kunnaksen tyttären.
Ihana koti
Ens ti jalso sais olla sellanen jossa vielä lyhyesti kerrattais ja katsottais kaikki finalistit. Sitten vasta olis viikko aikaa äänestää.
Lallukan asuntoesittelyt kyllä katson mieluusti. Mut se vois olla sit seuraavalla viikolla. Siis, yks jakso enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti mies parin kotia, sai niiden instasta vielä paremman kuvan kodista ja miten ovat oikeasti kunnioittaneet alkuperäistä eikä tehty vaan valtavalla rahalla kaikkea uudestaan.
En todellakaan ole samaa mieltä. Se miesparin kämppä huusi Artekia, Kukkapuroa yms suunnittelijoita joka käänteessä. Pelkällä rahalla tehty! Itse pidin siitä Kirkkonummen yhdestä okt:sta, joka tippui jatkosta.
Meni tuo loppu ohi. Mikä koti meni jatkoon?