Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein koti 2024 Official

Vierailija
06.09.2024 |

Ensimmäinen jakso nähty. Menikö kaunein jatkoon? MIelipiteitä.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1490)

Vierailija
781/1490 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä keskustelut taloista ajautuvat sivuraiteille. Milloin haukutaan tuomareita, milloin asukkaita, milloin kiistellään maantiedosta... 

Olisi mukavampaa seurata keskustelua näistä asunnoista, kun se on ohjelman ydin. 

Itse en haluaisi asua kovin räikeästi sisustetussa kodissa, mutta en myöskään täysin valkoisessa. Mielenkiintoista nähdä monenlaisia sisustuksia.

Vierailija
782/1490 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta kertaa Joanna sanoi "niinku"? Häiritsee.

Perustin juomapelin. Joka kerta kun kuuluu niinku, juon. Olen aika kännissä tiistai-iltaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1490 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sumarilla jatkuvasti nyrpeä ilme, luon haistaisi jaskan, silloinkin kun hymyilee. Ja outoa kun arvostelee koteja oman elämäntyylinsä mukaan, että hän ei voida kokkailla tuollaisessa keittiössä tai ei usko että kukaan on niin siisti että kodissa on aina paikat tip top, että sellainen on jotenkin teeskentelyä.

Minusta Joannalla on ihan hyviä huomioita ja kommentteja kodeista, samoin miestuomarilla. Kritiikitkin sanovat jotenkin lempeästi, toisin kuin Hanna, jonka puhe vaikuttaa välillä lähes ilkeältä.

Jos on laatoittanut tuohon tyyliin keittiön tasot, ei todellakaan ole ajateltu ruuanlaittoa. Ehkä he eivät todella laita ruokaa. Hanna oli aivan oikeassa.

Kuvittele vaikka itsesi luutuamassa laattasaumoja spagettikastikkeesta. Tai pöydälle tippuneesta kananmunasta. 

Vierailija
784/1490 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 luvun kodit - itse asun sellaisessa ja kotini ei ole ollenkaan tuollaisia .

Mielestäni paras oli toinen asunto , ilman kaiteita. En itse kyllä uskaltaisi lasten tai hieman horjuen pitää portaita ilman kaiteita. Siihen varmasti sopisi lasi kaide, kaide puulla.

Oikea ei minun mielestäni mennyt jatkoon, mut sellaista se on.

Toinen asunto oli valtavan iso. Pidin sisustuksesta ja arkkitehtuurista siinä, mutta minulle se toi mieleen edustuskodin. Kaksi muuta näyttivät enemmän "tavallisen" perheen kodilta. 

Vierailija
785/1490 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä kun noita portaita menee niin ruumisauto hakee pois. 

Tai vanhana, kaihisilmäisenä.

Vierailija
786/1490 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sumari kuvittelee olevansa joku kansainvälisen tason asiantuntija näissä sisustuksissa. Tukka on ainakin kun jollian viinahörhöllä. 

Sumarin tukka ja Joannan kauneus eivät ole oleellisia asioita.

Vierailija
787/1490 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei oikein iskenyt yksikään näistä tämän jakson kodeista, vaikka 70-luvun arkkitehtuuri viehättääkin. Liikaa sekalaista tavaraa ja väriä. Olisi ollut mahtava nähdä alusta loppuun todella tyylikkäästi toteutettu linjakas remppa ja sisustus. Nyt oli kaikissa kauniita yksittäisiä asioita, mutta kokonaisuus sekava.

Joo jos tässä jaksossa tavoiteltiin 70 - 80-lukujen tunnelmaa, niin sitä ei saavutettu. Nämä on "vaan" aika tyypillisiä suomalaisia koteja ihan tästä ajasta. En tiedä, ehkä vaan kyllästyttää tämä loputon varovaisuus. Missä on lattioiden madallus groovaamistilaksi tai joku muu 70-luvun viite? 

Eivät ole kovin käytännöllisiä sellaiset.

Vierailija
788/1490 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kaikkien kotien asukkaat sisustussuunnittelijoita, arkkitehtejä tai puuseppänikkareita? Lisäksi kaikki tekevät töitä kotona ja/tai etänä.

Minua hiukan häiritsee, että ohjelmasta on tullut jokin suunnittelijoiden mainosväylä. Milloin on minkäkinlainen tyyppi esittelemässä kotiaan, vaikka oikeasti mainostavat vain itseään.

Vierailija
789/1490 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se taitolaji mahduttaa yhteen lauseeseen SEITSEMÄN kertaa niinku. 

Vierailija
790/1490 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, annetaan anteeksi. Tuo niinku  on  valitettavasti hyvin yleistä. Ehkä Joanna petraa ensi syksyn jaksoissa. Hän on kyllä hyvin iloinen ja viehättävä ja kivat vaatteet. Mutta arvostelkaamme koteja ja ymmärretään, että ne ovat hyviä juuri heille. Punainen raita katon rajassa eräässä kodissa oli kyllä varsin erikoinen ja uskalias. Artekiin alan kyllästyä vaikka itsellänikin on valaisin, tarjoilupöytä ja ruokapöytä. Enempää en hanki.

Vierailija
791/1490 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talot eivät minua kiinnosta vaan naiset. Sen vuoksi ilmoitan sen faktan, että Hanna on kauniimpi kuin Joanna. Paljon vanhempi, mutta silti kauniimpi.

Vierailija
792/1490 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kaikkien kotien asukkaat sisustussuunnittelijoita, arkkitehtejä tai puuseppänikkareita? Lisäksi kaikki tekevät töitä kotona ja/tai etänä.

Minua hiukan häiritsee, että ohjelmasta on tullut jokin suunnittelijoiden mainosväylä. Milloin on minkäkinlainen tyyppi esittelemässä kotiaan, vaikka oikeasti mainostavat vain itseään.

Olen miettinyt samaa. Enkä edes aktiivisesti katso ko ohjelmaa.

Vierailija
793/1490 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oma taitolajisi näyttää olevan samansisältöisten viestien tehtailu tänne ihan urakalla...

Vierailija
794/1490 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakson ekassa kodissa arkkitehtikaan ei tajunnut sitä punaista lautaa. Se kotelohan oli ihan selvästi tehty siksi että uudet putket on pitänyt saada piiloon. Valkoisena olisi näyttänyt ihan tökerölle.

Vierailija
795/1490 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin 120 kertaa joka jaksossa...

Dzjouanna voisi kyllä kiinnittää vähän niinku huomiota tohon omaan niinkutteluunsa.

Vierailija
796/1490 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakson ekassa kodissa arkkitehtikaan ei tajunnut sitä punaista lautaa. Se kotelohan oli ihan selvästi tehty siksi että uudet putket on pitänyt saada piiloon. Valkoisena olisi näyttänyt ihan tökerölle.

Se oranssinpunainen oli kyllä vielä kamalampi. Ihan hirveä.

Vierailija
797/1490 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin 120 kertaa joka jaksossa...

Dzjouanna voisi kyllä kiinnittää vähän niinku huomiota tohon omaan niinkutteluunsa.

Mua häiritsee enemmän se nariseva puhetapa.

Vierailija
798/1490 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena esitellyn kodin eteinen portaineen oli tosi kiva.

Myös olohuone oli onnistunut.

Oikein harmitti, kun keittiössä mentiin aivan metsään - ja kylppärikin oli tylsä.

Vierailija
799/1490 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomarit joka jakson alussa:

"Mennäänkö katsomaan?"

No mitä lottoat?

Vierailija
800/1490 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen 70-luvun talo "loppuelämän koti". Portaat ilman kaiteita . Haluaisin nähdä firman joka suostuu tekemään tuolihissin noihin portaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme