Suomen kaunein koti 2024 Official
Ensimmäinen jakso nähty. Menikö kaunein jatkoon? MIelipiteitä.
Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1490)
Tämä on varmaan kuin lottovoitto päästä tähän ohjelmaan yrittäjien ja suunnittelijoiden. Ilmaista mainosta ja näkyvyyttä tulee roppakaupalla. Ei sillä niin väliä voittaako vai ei, se raha minkä säästää mainos kuluissa on huikea.
Vierailija kirjoitti:
Suorastaan yrjöttää nämä ökykotien näyttäminen,kyllä rahvaallakin on kauniita koteja,mutta eivät halua leuhkia niinkuin nämä kartanonomistajat hienoine sisustuksineen,näkee että rahaa on palanut.voisivat lopettaa turhakeohjelman.
Jos ohjelma aiheuttaa noin pahaa oloa, niin kannattaako sitä katsoa?
Ei ohjelmaa tarvitse lopettaa, mutta lopeta sinä sen katsominen. Minulle ei kauniiden (ja vähenmmän kauniiden) kotien katsominen aiheuta minkäänlaista ahdistusta. Minulle tämä ohjelma on ihan rentoa kastottavaa. Tykkään kovasti.
Tuntuu hullulta, että jos itse ei tykkää ohjelmasta, se joutaisi lopettaa :D Oisko vaan järkevämpää jättää itse sellaiset ohjelmat katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen odotan tavallisten ihmisten eli ei ammattilaisten maltillisen kokoisia koteja, siis reilusti alle 100 neliöisiä. Tarkoitan sellaisia kahden tai enintään kolmen makuuhuoneen asuntoja, joitten sisustus ei tuo mieleen huonekalukaupan näyttelyä.
Eikö sinulla ole ollenkaan sukulaisia tai ystäviä? Yritä päästä jonkun luo kylään. Hemmetin monet ihmiset asuvat reilusti alle sadan neliön asunnoissa. Ja useimpien koti ei muistuta huonekalukaupan näyttelyitä. Siten et joutuisi odottamaan tässä sarjassa nähtäväksi sellaisia koteja.
Kai siellä facebookissa jotain sisustusryhmiäkin on, joissa tavikset esittelee kotejaan? Menkää sinne katsomaan ja etsimään inspiraatiota tavalliseen kotiin. Tämä ohjelma on hyvä just näin.
Mä mietin usein, että mikä motiivi on ihmisillä mennä tähän ohjelmaan esittelemään kotiaan. Miksi haluaa näyttää koko Suomelle oman kotinsa? Rahaa näyttää useimmiten olevan niin että ranteet paukkuu. Eli sekään ei ole se motiivi. Halu ökyillä? Tyhmiä ihmisiä.
Mä niin olen toivonut ohjelmaa:Suomen kauhein koti, silllä siellä asuvat tarvitsisivat enemmin sitä rahapalkintoa kuin nuo rikkaat.
Meilläkin oli koivumetsä-valokuvuvatapetti makuuhuoneessa 70-luvulla, ja muistan ihailleeni jonkun vesiputous-tapettia tuolloin. Sieltä ne ovat peräisin, eivätkä mistään 2000-luvulta kuten joku luuli. Keskimmäinen värikäs koti oli paras koska pidän väreistä, mutta myönnän että voittanut talo oli hämmentävän täydellinen kokonaisuus ulkoa JA sisältä.
Miten näitä voi pitää ökykoteina? :O
Osassa on makkarit olleet niin pieniä, etten mä ainakaan lapsiani siellä haluaisi kasvattaa. Lapset tarvii tilaa leikeilleen. Osassa kodeissa ei toki lapsia juuri näkynytkään, että sen verran tärkeitä ne taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Voittajatalon saunan ulkoseinät sinistyneet tai homeessa.
Sadevesi valuu suoraan seinään.
Ei lakeusmaisemaan sovi tuollainen talo.
Meillä on pellolla tuollainen heinälatona.
Melko tietämätön olet. Seinät harmaantuu ajan myötä ja se on tarkoituskin.
Mua ei haittaa yhtään, että ohjelmaan osallistuu myös ammattilaisia. Mä haluan vain nähdä mahdollisimman ihania sisustuksia! Tää ei oo niin vakavaa myöskään, kyseessä on viihdeohjelma.
Huomenna sitten perinteiseen makuun mansardikattoisia puutaloja. Lehtijutun kuvat eivät sisustuksen osalta innostaneet, toivottavasti ovat telkussa parempia.
Suomen kauhein koti olisi paljon kiinnostavampi ohjelma kuin tämä. Ihmiset voisi ilmoittautua sinne ja voittajaksi valikoitu koti siivottaisiin / pintarempattaisiin jokaisessa jaksossa. Olis hyvä!
Toivoisin jaksoa jossa vain alle 40 neliöisiä yksiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä kaikki kolme niin upeita, että ensimmäistä kertaa en osaa päättää mikä oli minusta paras.
En ymmärä miten joku voi haukkua mitään noista, mutta kai sitä voi sitten ihmisillä olla niin erilainen maku.
Joku sanoi ettei noista ole kodeiksi. Miksi ei? Etenkin kolmas oli todella kodikas, ja kuten Joanna hienosti sanoi, niin läsnä oli "hämärän hyväksyntä". Täysin samaa mieltä! Ah!
En erityisemmin tykännyt keskimmäisestä. Se legopalikkaväritys hyppi liikaa silmille ja vei kaiken huomion. Jäi sekava mielikuva, oliko siellä hirveästi jotain pikkusälää, vai oliko ne vain ne värit? Levotonta. Makuuhuone oli hieno, vaikka vähän outo sekin. Vilahtiko siellä täysin valkoinen katto??
Itse olisin antanut mieluummin ykköskodille täydet pisteet. Kolmonen oli kyllä silti kaunein.
Ykköskodille täydet pisteet? Eihän se edes tuntunut asutulta, saati sitten kodilta. Enemmän tuli mieleen joku pankin tai vakuutusyhtiön kurssikeskus.
Kakkonen oli kaamea värikakofonia.
K2olmonen ansaitsi voiton noista kolmesta.
Jakson 3 kaikki kodit olivat kauniita. Mutta keskimmäisen kodin väriyhdistelmä punainen/vihreä noin kirkkaina sävyinä on minulle suorastaan vastenmielinen.
Niinkuin täällä on todettu niin rahalla saa. Kunnon Lotto- tai Eurojackpot voittoa vaatisi, että itse pystyisi toteuttamaan unelmiaan. Jos joskus pystyy toteuttamaan jotain pieniä oivalluksia, saa jo niistä hyvän mielen.
Nyt taisi löytyä koko kauden voittaja! Nimittäin se mansardikattoinen Kauniaisten asunto 😍. Aivan ihana se ruokailutila! En ymmärrä sen sisustusarkkitehdin marmatusta niistä yläkerran tapeteista... pthyi, sen sanomisille. Kerrankin oli onnistuneesti ja taidokkaasti käytetty värejä ja kuoseja huoneissa saaden aikaan viihtyisän ja kodikkaan tunnelman. Kerrassaan loistava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten se toinen koti oli tuomarien mielestä parempi kuin eka?
Koska se oli Hakolan koti. Eihän sille nyt mitään muuta voi antaa kuin kymppejä! Välithän siitä muuten menisi...
Kuka tää Hakola on? Silmään pisti vain sen täytetty naama ja asunnon luonnoton värimaailma.
Luonnoton on juuri oikea sana tuolle kodille. Yleensä tuomarit kehuvat luonnonmukaisia värejä etc. Arvasin että tuon asunnon omistajat ovat tuomareiden tuttuja koska pisteet eivät natsanneet nähdyn kanssa.
Punavihreä sisustuksessa sopivilla ripauksilla oli kyllä tyylikäs kokonaisuus. Minun makuuni 100%. Muutenkin sisustuksessa näkyi tietty linja ja hyvä maku. En ihmettele lainkaan täysiä pinnoja. Mutta kuinka ollakaan voiton vei jälleen gaytyyppien isolla rahalla sisustettu talo. Joillakin on varaa laittaa 5000 yhteen tuoliin jne...
Suorastaan yrjöttää nämä ökykotien näyttäminen,kyllä rahvaallakin on kauniita koteja,mutta eivät halua leuhkia niinkuin nämä kartanonomistajat hienoine sisustuksineen,näkee että rahaa on palanut.voisivat lopettaa turhakeohjelman.