Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein koti 2024 Official

Vierailija
06.09.2024 |

Ensimmäinen jakso nähty. Menikö kaunein jatkoon? MIelipiteitä.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Suomen kaunein koti - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1490)

Vierailija
281/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotukset ovat kovat tän illan jakson atriumkotia kohtaan! Ainakin instan perusteella vaikuttaa todella upealta.

Onhan noi luomuksia muttei omaksi kodiksi.

Vierailija
282/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä pettymys tämä designhuushollijakso.

Kamalin sisustukseltaan oli Helsingin asunto.

Se oli oikein varsinainen sekamelska kaikenlaista. Sitä myrkynvihreää sohvaa mä en ottais omaan kotiini vaikka mulle maksettais miljoona. Muutenkin todella epäviihtyisä paitsi se saunaosasto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä toi tamperelainen koti sijaitsee, järven rannalla?

Olisiko Järvensivulla? Siltä vähän näytti.

Mä yhdistin länsipuolelle mut ..

Oikeassa olet. Instasta selvisi että paikka on Epilänharju.

Vierailija
284/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou Dzouanna! Tosi vaikea katsoa ohjelmaa tämän ihmisen vuoksi. Hanna on jo turvallisesti tuttu ja mies on tosi symppis

kodit eivät ollut minun makuun selvästi. Tykkäsin eniten ekasta. Toinen oli päändärky ja sekava. Kolmas nojaa, minulla ei selvästikin ole hyvä maku :)

Vierailija
285/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanuuus ihanuus ihanuus huoh

Vierailija
286/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Järvensivulla? Siltä vähän näytti.

Mä yhdistin länsipuolelle mut ..

Oikeassa olet. Instasta selvisi että paikka on Epilänharju.

No joo sinne "suunnistin" vaikken niin siellä ole kolunnut.

Vierailija
287/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epilässä varmaankin

Vierailija
288/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H o m o jen koti voitti, ja voi voittaa koko kauden

Vierailija
289/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Epilässä? 

Vierailija
290/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa suurella rahalla rakennettuja kylmiä, ei-kodikkaita ja pompööseja koteja. Apua. Miksi tuomarit antavat vain kiitettäviä?

Vierailija
291/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en äänestä tuota kauneimmaksi. Hienohan se oli, mutta ei ole minun makuuni.

Vierailija
292/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko Epilässä? 

Epilänharju kuten edellä.

Vierailija
293/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä kaikki kolme niin upeita, että ensimmäistä kertaa en osaa päättää mikä oli minusta paras.

En ymmärä miten joku voi haukkua mitään noista, mutta kai sitä voi sitten ihmisillä olla niin erilainen maku.

Joku sanoi ettei noista ole kodeiksi. Miksi ei? Etenkin kolmas oli todella kodikas, ja kuten Joanna hienosti sanoi, niin läsnä oli "hämärän hyväksyntä". Täysin samaa mieltä! Ah!

Vierailija
294/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa suurella rahalla rakennettuja kylmiä, ei-kodikkaita ja pompööseja koteja. Apua. Miksi tuomarit antavat vain kiitettäviä?

Ovat museoita pikemminkin.

Vierailija
295/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän alan ammattilaisia se pari oli, kun vaikuttivat niin ammattitaitoisilta arkkitehtuurin ja remontoinnin suhteen? Ovatkohan itse alan ihmisiä?

Vierailija
296/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannaan olen lopen kyllästynyt! Iiiihanaaa, tänne mä haluun jäädä ja kalusteita miettisin vielä. Eivät osallistujat välttämättä tykkäisi hänen kalusteistaan. Jokainen valitsee itselleen. 

Vierailija
297/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koko kilpailu on kyllä muuttunut ajan myötä, sillä omistajissa on nykyään paljon ammattilaisia ts arkkitehtejä, sisustusarkkitehtejä.

Vierailija
298/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden talo taitaa olla siellä Jalkarantaan päin mennessä? En oo Lahdessa asunut 16 vuoteen, mutta siellä syntynyt ja Lahdessa asunut elämän ekat 37 vuotta. Tuosta talosta tuli niin mieleen 1970-luku ja muistot siltä ajalta, kun en ollut vielä edes koulua aloittanut. Just tuo etupiha, mistä taloon mennään. 

Vierailija
299/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyllä kaikki kolme niin upeita, että ensimmäistä kertaa en osaa päättää mikä oli minusta paras.

En ymmärä miten joku voi haukkua mitään noista, mutta kai sitä voi sitten ihmisillä olla niin erilainen maku.

Joku sanoi ettei noista ole kodeiksi. Miksi ei? Etenkin kolmas oli todella kodikas, ja kuten Joanna hienosti sanoi, niin läsnä oli "hämärän hyväksyntä". Täysin samaa mieltä! Ah!

En erityisemmin tykännyt keskimmäisestä. Se legopalikkaväritys hyppi liikaa silmille ja vei kaiken huomion. Jäi sekava mielikuva, oliko siellä hirveästi jotain pikkusälää, vai oliko ne vain ne värit? Levotonta. Makuuhuone oli hieno, vaikka vähän outo sekin. Vilahtiko siellä täysin valkoinen katto??

Itse olisin antanut mieluummin ykköskodille täydet pisteet. Kolmonen oli kyllä silti kaunein. 

Vierailija
300/1490 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, no pitihän se arvata... Toinen noista miehistä on sisustussuunnittelija ja hänellä Tampereella liike, jossa kunnostaa ja myy desing-kalusteita. Heidän kotinsa on myös ollut alan lehdissä esittelyssä (yllätys!... not ), mm glorian koti ja elle decorationista löytyy ihan googlaamalla juttu jo parin vuoden takaa. Elikä taas kerran tuomaristolle tuttu asunto ja varmasti tuttu pariskuntakin 🙄. Mikseivät voi suoraan ja rehellisesti mainita kaikkien osallistujien ammatteja? Nyt tosin oli sikäli tasavertainen jakso, että kaikki osallistujat olivat alalla, mutta olisihan senkin voinut pelata avoimin kortein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme