Mies jätti naisystävänsä takiani
Mies oli ollut pari vuotta suhteessa naisen kanssa josta oli kuulemma kadonnut kaikki tunteet, tutustuimme keväällä ja pian sen jälkeen mies jätti naisystävänsä ja olemme viettäneet kaiken vapaa-aikamme yhdessä. Tunteita on molemmin puolin valtavasti ja suhde on todella hyvä. Pitäisikö silti olla varuillaan?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit tosi väärin sitä naista kohtaan, karma löytää sinutkin
Miten minä toimin tilanteessa väärin? Tapasin miehen ystäväporukoiden kautta eikä naista petetty.
Oliko homoporukka ja mies tajusi haluavansa miehen eli sinut? Oletko suhteen mies vai nainen?
Surullista että sinulla ei ole ollut tapaa käsitellä seksuaalisuuttasi.
Kunnollinen mies (ja nainen) eroaa ensiksi siitä puolisostaan, ennen kuin lähtee kaveruutta syvällisemmin tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen.
Kyllähän henkistä pettämistä teillä on ollut, kerta mies on noin avoimesti kertonut ennen eroamista, että mukamas tunteet olisi laimenneet. Tuohan on jokaisen pettäjän perustarina. Jostain syystä se toinen osapuoli harvoin näistä laimenneista tunteista tietää vasta kun mies/nainen yhtäkkiä eroaa.
Kertoo siitä, ettei mies arvosta sitä puolisoaansa silloin, jos ne tunteet hetkeksi laimenee. Arvostaa vain silloin, kun huuma on korkealla.
Joudut siis ihan samaan asemaan kuin se edellinen on ollut. Et sinä miestä voi muuttaa, tuollaiset miehet hyppii suhteesta toiseen aina.
Homosuhteissa on erilaiset pelit ja vehkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit tosi väärin sitä naista kohtaan, karma löytää sinutkin
Miten minä toimin tilanteessa väärin? Tapasin miehen ystäväporukoiden kautta eikä naista petetty.
Oliko homoporukka ja mies tajusi haluavansa miehen eli sinut? Oletko suhteen mies vai nainen?
Surullista että sinulla ei ole ollut tapaa käsitellä seksuaalisuuttasi.
Miten niin? Olen bi, ja mietin karvaisia ukkoja koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Naisesta katosi tunteet? Tuliko hänelle joku sairaus?
On taito oivaltaa, ajatella laajemmin ja osata yhdistellä asioita. Kaikilla sitä ei ole. Sen sijaan näsäviisaus näyttäis olevan aika yleinen piirre ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen mies (ja nainen) eroaa ensiksi siitä puolisostaan, ennen kuin lähtee kaveruutta syvällisemmin tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen.
Kyllähän henkistä pettämistä teillä on ollut, kerta mies on noin avoimesti kertonut ennen eroamista, että mukamas tunteet olisi laimenneet. Tuohan on jokaisen pettäjän perustarina. Jostain syystä se toinen osapuoli harvoin näistä laimenneista tunteista tietää vasta kun mies/nainen yhtäkkiä eroaa.
Kertoo siitä, ettei mies arvosta sitä puolisoaansa silloin, jos ne tunteet hetkeksi laimenee. Arvostaa vain silloin, kun huuma on korkealla.
Joudut siis ihan samaan asemaan kuin se edellinen on ollut. Et sinä miestä voi muuttaa, tuollaiset miehet hyppii suhteesta toiseen aina.
Voiko kyseessä olla vain sen oikean löytyminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taito oivaltaa, ajatella laajemmin ja osata yhdistellä asioita. Kaikilla sitä ei ole. Sen sijaan näsäviisaus näyttäis olevan aika yleinen piirre ihmisillä.
Ei sinullakaan, toisen naisen miehenkin veit ilman assosiointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei suinkaan. Kunnollinen mies/nainen ei käyttäydy kuin pettäjä vaikka se oikea löytyisikin, vaan eroaa ensiksi edellisestä ja hoitaa sen alta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatami en ymmärrä - miten vien miehen naiselta jos mies ei enää halua olla hänen kanssaan. minä en ole silloin tehnyt mitään väärää..
Vaikeahan se on sanoa miten käy. Varsinkaan kenenkään ulkopuolisen.
Parhaiten tietää mies itse ja te yhdessä molemmat. Jos edellisessä suhteessa on ollut jotain ylitsepääsemätöntä, ei se tarkoita että olisi nyt teidän kahden suhteessannekin. Itse varmasti tiedät miten syvältä ja lujalta tämä suhteen alku on tuntunut.
Et ole hänen entinen kumppaninsa, olet oma persoonasi. Itse nauttisin yhdessäolosta jos se kerran on hyvää, turha mielttiminen ei mitään paranna, lähtee jos lähtee miettimisestä huolimatta. Katso eteenpäin ja katso mitä tuleman pitää. Älä ainakaan ala tentata ja vahtia ja kontrolloida, se on pahin virhe minkä voit tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ei
Niinhän mies tässä teki - erosi suhteestaan eikä pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatami en ymmärrä - miten vien miehen naiselta jos mies ei enää halua olla hänen kanssaan. minä en ole silloin tehnyt mitään väärää..
Kuten sanoin, homohommailuista ei kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän mies tässä teki - erosi suhteestaan eikä pettänyt.
ei suinkaan, vaan henkisesti petti ja odotti sen uuden uhrin, siis öhm kumppanin tulevan ennen kuin lähti edellisestä.
muuten hän olisi ajat sitten eronnut edellisestä, silloin kun tajusi tunteiden kadonneen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeahan se on sanoa miten käy. Varsinkaan kenenkään ulkopuolisen.
Parhaiten tietää mies itse ja te yhdessä molemmat. Jos edellisessä suhteessa on ollut jotain ylitsepääsemätöntä, ei se tarkoita että olisi nyt teidän kahden suhteessannekin. Itse varmasti tiedät miten syvältä ja lujalta tämä suhteen alku on tuntunut.
Et ole hänen entinen kumppaninsa, olet oma persoonasi. Itse nauttisin yhdessäolosta jos se kerran on hyvää, turha mielttiminen ei mitään paranna, lähtee jos lähtee miettimisestä huolimatta. Katso eteenpäin ja katso mitä tuleman pitää. Älä ainakaan ala tentata ja vahtia ja kontrolloida, se on pahin virhe minkä voit tehdä.
Kiitos!!
Tulee jättämään myös sinut kun löytää taas paremman tai kiinnostavamman.
Ei ole sopiva mihinkään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon englannin kielellä "Monkey brancher". Kun se uusi löytyy niin sitten vasta irrottaudutaan suhteesta.
Ei hätää, parin vuoden päästä sama tapahtuu sinulle kun se alkuhuuma katoaa.
Ja ei tosissaan koskaan kannata ajatella olevasi jotenkin speciaali ja erilainen kuin edellinen. Se mies tulee kohtelemaan sua ihan samalla tavalla. Saatat olla vielä ihan rakastuneena mieheen kun yhtäkkiä mies eroaa ja onkin jo suhteessa toisen kanssa.
Miksi oletat että ap pitäisi itseään spesiaalina? Ei minusta kuulosta siltä.
Homosuhteista ei kokemusta, joten en voi auttaa ap.