Mies jätti naisystävänsä takiani
Mies oli ollut pari vuotta suhteessa naisen kanssa josta oli kuulemma kadonnut kaikki tunteet, tutustuimme keväällä ja pian sen jälkeen mies jätti naisystävänsä ja olemme viettäneet kaiken vapaa-aikamme yhdessä. Tunteita on molemmin puolin valtavasti ja suhde on todella hyvä. Pitäisikö silti olla varuillaan?
Kommentit (38)
Vanha kunnon englannin kielellä "Monkey brancher". Kun se uusi löytyy niin sitten vasta irrottaudutaan suhteesta.
Ei hätää, parin vuoden päästä sama tapahtuu sinulle kun se alkuhuuma katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kunnon englannin kielellä "Monkey brancher". Kun se uusi löytyy niin sitten vasta irrottaudutaan suhteesta.
Ei hätää, parin vuoden päästä sama tapahtuu sinulle kun se alkuhuuma katoaa.
Ja ei tosissaan koskaan kannata ajatella olevasi jotenkin speciaali ja erilainen kuin edellinen. Se mies tulee kohtelemaan sua ihan samalla tavalla. Saatat olla vielä ihan rakastuneena mieheen kun yhtäkkiä mies eroaa ja onkin jo suhteessa toisen kanssa.
Nussii kanssasi aikansa,ja jatkaa matkaa..hahahaaaaa
Teit tosi väärin sitä naista kohtaan, karma löytää sinutkin
En tiedä pitääkö olla varuillaan, ehkä, aina voi olla - vaikka pitää toisesta. Ehkä "tunteiden kadotessa" hän olisi voinut aiemmin jättää kumppaninsa, ettei joudu suhteesta toiseen vaan tulee väli. Jospa olette oikeat toisillenne. Toivotaan että kaikki menee hyvin, miksipä ei menisi. Huomaa sen jos jokin ei ole kohdillaan. Kuulostele aina jos siltä tuntuu. Elä omaa elämääsi myös.
Se oli unta.Ei sulla mitään miestä ole.
Naisesta katosi tunteet? Tuliko hänelle joku sairaus?
Jättää sitten sinutkin. Petturit tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten minä toimin tilanteessa väärin? Tapasin miehen ystäväporukoiden kautta eikä naista petetty.
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös mies?
Olen, niskavillat ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Naisesta katosi tunteet? Tuliko hänelle joku sairaus?
Aiemmasta suhteesta olivat kadonneet tunteet, miehen puolelta.
Aika epäkypsä tapa erota ja vielä että selittää seuraavalle naiselle, että tämän vuoksi, kun laimeni. Sulle käy ihan samoin. Tuo mies hyppää kepillä aina uuteen ja uuteen kun hommat laimenee. Koita pysyä vireessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minä toimin tilanteessa väärin? Tapasin miehen ystäväporukoiden kautta eikä naista petetty.
Oliko homoporukka ja mies tajusi haluavansa miehen eli sinut? Oletko suhteen mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Nussii kanssasi aikansa,ja jatkaa matkaa..hahahaaaaa
Irvokasta ajatella että miehet ovat aina pelkästään seksin perään, osa haluaa myös parisuhteen ja perheen, jne. Ehkä se ei ollut edellinen nainen, ehkä se olen minä tai sitten en. Saatan itsekin siirtyä seuravaan jos tämä ei olekkaan sitä mitä ajattelin.
Ei koska jätti pian sen jälkeen