Menin ulkomaalaiseen sijoitusjuttuun mukaan. Kysymyksessä whatsap ryhmä. Sijoitin 1000€ ja nyt pitäisi tulla 10 000€ takaisin, mutta en ole
Saanut euroakaan. Nyt yllättäin ylläpitäjiin ei saa yhteyttä. Oliko tämä siis huijausta?
Kommentit (27)
Hmm.. öö tuota, kannattaa yleisesti ottaen sijoittaa asioihin rahaa jotka ymmärtää.
Jos joku lupaa noin 1000% tuoton, eli tonnin sijoittamisella pitäisi tienata kymppitonni. Epäilen että monikaan ei siitä hiiskusi muille, vaan sijoittaisi itte.
Yleensä "normaalisti" sijoittamalla saa noin 7% tuoton vuosittain. Joten voi arvata että noin 1000 % tuotto on hieman epävarmaa yleensä. Kenties jopa huijaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut! Olet yhtä suuri talousnero kuin maamme valtiovarainministeri.
Toki tarkoitit edellisen umpisurkean vasemmistolauman ministeriä 🤣
En tiedä keitä tarkoitat, mutta minä tarkoitan Purraa. Alle kahdessa vuodessa Suomen talous on lähes pysähtynyt. Näin osaamatonta ministeriä ja koko hallitusta meillä ei ole ollut ikinä.
Aiheettomasti kritisoit asiasta valtiovarainministeriä. Purra ei ole edes ikinä väittänytkään ymmärtvänsä talousasioista hölynpölyäkään.
Juu ei toiminut tuli vain 9800e 200 e jäi vajaaksi haastan huijarit oikeuteen.
Nigerialainen prinssi täällä hei
Pistätkö pari tonnia myös mun tilille niin saat provikkana takas mun tulevasta perinnöstä
Siis ..tapahtuiko tämä Porvoossa..?
Heh nuo nyt on huijausta. Minä taas fiksuna sijoitin valuuttamuunnin-instrumenttiin 10000€. Viikon päästä saan voittoa 5000€ dollareina!!
Ehkäpä sijoitan pian kaikki säästöt ennen kuin muut keksii tämän.
Sain sähköpostissa vakuutuksen että saan rahat. Oikein vakuuttava herrasmies oli.