Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsisin neuvoa! Olen luvannut viikonlopun aikana mennä tapaamaan miesystävääni

Vierailija
05.09.2024 |

Olemme siis molemmat päihdeaddikteja ja olen itse ollut nyt 4 päivää selvinpäin mutta miesystävä alkoi taas toissapäivänä käyttämään. Sanoin hänelle, että pelottaa tulla käymään (asuu eri kaupungeissa) koska en haluaisi retkahtaa mutta hän suuttui mulle ja sanoi että LUPAUS ON LUPAUS. Haluaisin mennä kyllä mutta järki sanoo ettei se kannata koska aika varmastikin retkahdan hänen seurassaan :( syyllistää mua mm. Epäluotettavaksi ja kuinka en rakasta häntä jos en mene kun kerran niin olen luvannut

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään mene. On erittäin tervettä ajatella itseään ja omaa hyvinvointiaan. 

Ymmärsitkö kuitenkin, että hän on luvannut? Tietenkin itseään ja omaa hyvinvointia on tervettä ajatella, mutta kun tässä tapauksessa on luvattu. Ei asia ole ihan niin mustavalkoinen kuin annat ymmärtää.

Luvannut... tilanne on nyt muuttunut ja ap:n on ajateltava omaa terveyttään.

Sinänsä hupaisaa, että alkoholisti hermostuu, kun lupausta ei pidetä ja eikä yhtään ymmärrä, että tapaaminen kännisen uunissa ei ole hyväksi. Alkoholistit ovat ihan tunnetusti itse erittäin huonoja pitämään lupauksiaan.

* uunissa ... kanssa 🤣

Vierailija
42/43 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä retkahda, jos sulla on luja tahtoa pysyä ilman ja ihan oikea sisäistetty päätös siitä. Mut etäisyyttä kannattaa pitää. Ei sun ole mikään pakko olla miehen kanssa silloin, kun hän käyttää huumeita. Voit tavata hänet vaikka kahvilassa, kirjastossa tai paikoissa, joissa se päihteidenkäyttö ei ole keskiössä. Aikanaan laitoin mun päihdeongelmaiselle miehelle jo suhteen aikana porttikiellon mun kotiin, jotta tuli sellainen oma alue, jonne kukaan ei tunge mitään päihdeasiaa. Näin häntä rajoitetusti eron jälkeenkin enkä mennyt mukaan hänen touhuihin. 

Voi jessus taas näitä ihmisiä. Luja tahto ja neljä päivää kuivilla ollut päihdeaddikti eivät oikein sovi samaan lauseeseen.

No raitistuneilla on ollut luja tahto. Pitää muistaa, että monilla päihdeongelmaisilla tai addikteil

Neljä päivää kuivilla ollut ei ole raitistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hauskimmista ketjuista.