Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kerrostalossanne nokkimisjärjestys?

Vierailija
05.09.2024 |

Esim. että alkuperäisasukkailla on oma klikki, johon uudemmat eivät pääse tms? 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa raivarin pihalla, joutuu ainakin talon vanhimpien syyniin. Tai jos pitää kovaäänisiä bileitä. Tai on muuten yhteistyökyvytön. 

Haitanneeko tuo?

Vierailija
42/44 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 30 vuotta tullut asuttua omillaan ja yhden kerran on ollut yhdessä kerrostalossa muka nokkimisjärjestys. Huomasin töihin lähtiessä ilmoitustaululla lapun, jossa kerrottiin yhden autotallipaikan vapautuvan. Soitin sitten isännöitsijälle ja sain sen tallipaikan. Haloohan siitä nousi kun minä olin vain vuokralainen. Mutta minä sen paikan silti pidin siihen asti kun muutin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taloyhtiössä RAJOITETTU osakkaiden äänivaltaa. Yksi henkilö omistaa kolme huoneistoa (isoja huoneistoja eli 4h+k) ja yrittää äänestää muut osakkaat nurin. Ei onnistu. Miksi? Koska alkuperäinen yhtiöjärjestys (taloyhtiön perustamisen aikaan laadittu) sanoo että kukaan osakas ei voi äänestää yli kymmenellä prosentilla kaikista taloyhtiön osakkeista. Vaikka joku ahne paska omistaisi puolet kaikista huoneistoista (siis puolet kaikista osakkeista) niin hänellä on vain 10 prosentin äänivalta. 

Vierailija
44/44 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä töölöläisessä Hekan talossa pidetään pitkäkestoisia  palavereja rappukäytävässä, siis erään asunnon naispuolisen juoruilijan ylläpitämiä.  Daami seisoo eteisessään  ja muut matamit rappukäytävässä.  Asioita puidaan perinpohjaisesti, eikä aina ystävällisesti. Harvinaisen vastenmielistä, ilkeää naapuruutta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme