Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen

Vierailija
05.09.2024 |

Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.

Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta? 

Kommentit (4333)

Vierailija
841/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastuikohan miehneen vai MILJOONIIN  miehen tilillä, 

Vierailija
842/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuo mies on saavuttanut kaiken alallaan, mitä on mahdollista saavuttaa. Ei tarvitse enää meriittejä tai mitään muutakaan. 

Jos mies on todella menestynyt ja rikas, sitä ei kiinnosta naisen saavutukset tai urasuunnitelmat. Itse kun on saavuttanut kaiken. 

Kukaan menestynyt hyväsukuinen mies ei vie kotiin näytille naista joka ei ole edes käynyt lukiota. Eikä vie firman tilaisuuteen.

No ei lukiotakaan aina menestykseen tarvita, voi hyvin edetä muutenkin. Täysin samaa mieltä tästä Soffasta muuten. Hänellä kun ei ole minkäänlaista sivistystä, ei opinnoilla saatua eikä elämän. Puuttuu täysin normit ja miten elää yhteiskunnassa. Outo kyydistä pudottautuja, joka ei halua tehdä mitään, vaan ainoastaan olla kuin lemmikkieläin.

jos tuo mies on jenkki kuten seiskassa sanottu niin siellä high school eli lukio on ihan kuin meillä peruskoulu jonka käy kaikki, pakollinen paitsi sit on ne harvat drop outit jotka ei opi lukemaan, ei ymmärtään vähäistä lukemaansa, eivät osaa matikan perusteita ja joiden äö on muutenkin vain vähän yl 50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katiska 2 istunnossa kysyttiin jotain siihen liittyen että mitä Sohvi aikoi Marbellassa Ranen kanssa tehdä, niin oli vastannut jotain että he aikoi elää Ranen isän bisneksillä ja rahoilla!!! Oliko lakipappa käskenyt sanoa noin että vaikuttaisi tyhmältä ja tietämättömältä kaikesta mitä Marbellan nistitalossa tapahtui, vai onko se oikeesti noin muiden rahojen perään että kuvittelee että muiden rahat on sen rahoja?

Martinan mies oli mun mies, Stefun ja Timben Dubain sijoitusasunto mun ulkomaan residenssi, Ranen espanjan huvila oli mun koti, Espoon talo oli mun kakkoskoti, ja Levin huvila mun kolmoskoti, miesten miljoonat on mun miljoonia.

Ystävistä tulee assistentteja ja auttajia, miehistä asuttajia, syöttäjiä ja juottajia, maksajia ja elättäjiä. Kuulitko?

Stef

No nyt meni oikein! Kotejahan on ollut hulppeasti enemmänkin! Yksiäkään kotiavaimia ei kuitenkaan mihinkään niistä? :D

Mun tiedot oli näköjään aika hatarat. :)

Vierailija
844/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskontytär 5v kysyi "Miks tolla tädillä on kumivene suussa?" 

ei kysynyt ellette ole täysin sivistymättömiä jotka puhuu j arvostelee toisia lapsen kuullen. 

Vierailija
845/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastuikohan miehneen vai MILJOONIIN  miehen tilillä, 

Fiksu nainen pyytäisi nähdä tiliotteen ennen kuin suostuu mihinkään :)

Vierailija
846/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuo mies on saavuttanut kaiken alallaan, mitä on mahdollista saavuttaa. Ei tarvitse enää meriittejä tai mitään muutakaan. 

Jos mies on todella menestynyt ja rikas, sitä ei kiinnosta naisen saavutukset tai urasuunnitelmat. Itse kun on saavuttanut kaiken. 

Kukaan menestynyt hyväsukuinen mies ei vie kotiin näytille naista joka ei ole edes käynyt lukiota. Eikä vie firman tilaisuuteen.

No ei lukiotakaan aina menestykseen tarvita, voi hyvin edetä muutenkin. Täysin samaa mieltä tästä Soffasta muuten. Hänellä kun ei ole minkäänlaista sivistystä, ei opinnoilla saatua eikä elämän. Puuttuu täysin normit ja miten elää yhteiskunnassa. Outo kyydistä pudottautuja, joka ei halua tehdä mitään, vaan ainoastaan olla kuin lemmik

---------------

Toki amerikkalainen käytäntö on minulle tuttu asia, mutta ajattelin Sofian näkökulmasta tätä. Jos on leikelty ja täytelty kasvot jo pilalle, alkoholin suurkulutusta, huumetuomio, lukuisia rikkonaisia suhteita takana, väkivaltaisuutta jne, addiktiot kenkiin, logoihin ja laukkuihin ja täysin tyhjä cv, on täysin turhaa edes mainita mitään yo-tutkintoa. Se ei pelasta enää yhtään mitään.

Miljonäärimies saattaa löytää sen oman helmensä vaikka mistä maailmankolkalta. nainen voi olla vaikka luku- ja kirjoitustaidoton, kun se jokin kolahtaa ja sormus laitetaan sormeen. Souffa ei ole niitä naisia, jotka virallisesti vihille vietäisiin, ainakaan fiksujen miljonäärien toimesta.

Vierailija
847/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei tarvitse olla huolissamme Sofiasta, hän on aikuinen, pian neljää kymppiä käyvä nainen joka tekee omat päätöksensä ja elää niiden kanssa, ja ottanee vastuut tai ainakin opettele ottamaan vastuuta elämästään.

Sen sijaan, Sofian tulisi olla hyvin huolissaan omasta terveydestään. Tuollainen määrä silikonia ja säännölliset määrät täyteaineita, botoksia ja muuta mitä lie myrkkyä ei varmasti ole terveydelle hyväksi. Iho ja kudokset näyttävät siltä ettei veri kierrä kunnolla, verisuonia saattaa olla tukossa huulia myöten, hermoissa vaurioita kun aiemmin symmetriset kasvot menevät nykyään vinoon kuin olisi osittain halvaantuneet. Liialliset täyteaineet saattavat kulkeutua silmiin ja sokeuttaa. Botox-hermomyrkky voi päätyä aivoihin ja paikallisesti otsaan piikitettynä alkaa nostaa hiusrajaa karkaavan näköiseksi kuten kuvista ja videoilta nähty, ja aiheuttaa runsasta hiustenlähtöä muutenkin.

Minun tuttavalle pistetään Botoxia migreenin takia sairaalan neurologisella osastolla, näin tehty kolmen vuoden ajan, ja seurauksena ollut hiustenlähtöä, mistä oli toki myös varoitettu ennalta.

Nuo myrkyt eivät ole mitään huulipunaa tai meikkivoidetta jota laitetaan tuosta vaan kaunistautumiseen, sillä jokainen pistos teettää ihoon aivan turhaa arpikudosta, myös parantumatonta sellaista.

Vierailija
848/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katiska 2 istunnossa kysyttiin jotain siihen liittyen että mitä Sohvi aikoi Marbellassa Ranen kanssa tehdä, niin oli vastannut jotain että he aikoi elää Ranen isän bisneksillä ja rahoilla!!! Oliko lakipappa käskenyt sanoa noin että vaikuttaisi tyhmältä ja tietämättömältä kaikesta mitä Marbellan nistitalossa tapahtui, vai onko se oikeesti noin muiden rahojen perään että kuvittelee että muiden rahat on sen rahoja?

Martinan mies oli mun mies, Stefun ja Timben Dubain sijoitusasunto mun ulkomaan residenssi, Ranen espanjan huvila oli mun koti, Espoon talo oli mun kakkoskoti, ja Levin huvila mun kolmoskoti, miesten miljoonat on mun miljoonia.

Ystävistä tulee assistentteja ja auttajia, miehistä asuttajia, syöttäjiä ja juottajia, maksajia ja elättäjiä. Kuulitko?

Stefun lapsuuskaverin vanhempien Westendin talo oli Mun residenssi, ja Martinan ja Stefun Eiranrannan koti oli Mun koti jossa kulki kuvaamassa Martinan vaatehuonetta sisältöineen kun Martina ei ollut ehtinyt saamaan sieltä kamojaan ulos. Hangon huvila oli Mun kolmos vai neloskoti. Unioninkadun Air bnb-kämppä joka oli Stefun ja sisarustensa kämppä, oli Mun koti. Kivenlahti oli Mun koti vaikka nukkui siellä vain yhden yön ja sen päätteeksi Stefu nakkas Ranta-ahon ostamat kassit pihalle. Timben Etelärannan koti oli Mun koti, se sama mille Sofian velikin kävi kurasarjassa nauramassa että paljonko tässä on neliöitä kun tiesi että tuo asuu siellä pummilla ja ettei saanut käyttää kaikkia asunnossa olevia huoneita! :DDD

Kaiken tuon lisäksi ne lukuisat hotellihuoneet oli Mun Koteja.

Kuulitteko?!?! Otti vielä omakseen Ranta-ahon siskon Mechelininkadun kämpän sarjaan ja väitti kämpän eteisessä jo aiemmin olleen lasitavaravitriinin olevan Mun Laukkuvitriini ja tunki sinne feikin näköisiä logokasseja.

Ps. Eniten säälitti se koira, kun ei muodostu omaa reviiriä ilman kotia. Näytti sairaalta ja alistuneelta, ja heilutti aina häntää kaikille muille paitsi Soffelle. Onko se muuten enää elossa? Ei kai se ollut kovin vanha?

Vierailija
849/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vain kateellisia! Antaa ihmisen nauttia, kun vielä on muutama vuosi kysyntää. Aika tekee tehtävänsä meille kaikille, teki itsellenikin.

Jos joku olisi Sofialle kateellinen, niin sellaisen ihmisen täytyisi olla mieleltään hyvin sairas!

Vierailija
850/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kestä kauaan tuokaan suhde. Miljonääri aikansa katselee tätä Sofiaa ja sitten löytää jonkun nuoremman ja isotissisemmän tyrkky-ig-bimbon, jolle ostella laukkuja ja meikkejä. 

mies katseli jo viereisen pöydän kuumia latinomuijia, korkeintaan 25 ikäsiä :) siks tuo oli varmaan niin nyrpeänä siellä.

Vierailija
851/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Meksikon lomamestassa näkyi monilla instavideoilla muutamia vahhempia aasialaismiehiä nuorten vaaleaihoisten naisten kaa jotka näytti tyrkyiltä, siis yööök. Mitkä kokoontumisajot siellä on?

Vierailija
852/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ihmislaji nämä Blörffit ja muut samaan kategoriaan kuuluvat. Suuret tunteet astuvat aina kuvioihin kun kohde on miljonääri tai julkkis (mieluiten varakas).  Suuret tunteet ei koskaan herää taloyhtiön roskakuskin kohdalla tai lentokentän siivoojan kärryn luona. Kai ne sitten on isommin tuntevia nämä Blörffit XDD

Vierailija
853/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvin asuttama hotellimökki on kirjotuksensa mukaan välillä Cancunissa, välillä Playa del Carmenissa, ja nehän on aivan eri kaupungit. Eikö se enää tiedä itekään missä on?

Vierailija
854/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä Meksikon lomamestassa 

Mikä perverssi itse olet kun katsot asioita jotka ällöttää?

Vierailija
855/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ihmislaji 

Arvaa mikä minusta on mielenkiintoista. sinä joka halveksut kaikkea tiettyä olet ensimmäisenä kertomassa mikä merkki on kulloinkin kyseessä ja mitä vaatetusta on taas kopioitu. Mistä sä tiedät näitä asioita? ettet vaan itsekin ole joskus haaveillut ja nyt surettaa kun et saanutkaan?

Vierailija
856/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsiko muuten tää Sohvi sen afgaanijengin ketkä pahoinpiteli fitnesstähti Erna Huskon baarissa?

Joskus Ylikseltä vaan luin niin jäi ihmetyttään Sohvin ketjussa tuo afgaanien ja Ernan maininta.

Vierailija
857/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mikä minusta on mielenkiintoista. sinä joka halveksut kaikkea tiettyä olet ensimmäisenä kertomassa mikä merkki on kulloinkin kyseessä ja mitä vaatetusta on taas kopioitu. Mistä sä tiedät näitä asioita? ettet vaan itsekin ole joskus haaveillut ja nyt surettaa kun et saanutkaan?

Mikä sairaus sulla on kun jankutat sivukaupalla muista keskustelijoista?

Etkö osaa keskustella Seiskan julkkisjuoruista, kun kerjäät vaan huomiota muilta itseesi?

Vierailija
858/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on noilla Kardhusiaaneilla kuitenkin liiketoimintaa, sijoituksia, tosi-tv ja äiti taitaa olla jonkun firman pomo. Kovaa työtä on tuohon vaadittu, kullakin keinonsa rikastua, ei ne taida rikollisia olla kuitenkaan. Kim opiskelee lakia tällä hetkellä kai edelleen?

Nuo naiset tekevät rahaa, eivät maksata elämäänsä miljonäärimiehillä. He ovat itse saaneet aikaiseksi valtaisan imperiumin. Tuskin Bruce Jenner olisi minkään idiootin kanssa naimisiin mennyt.

Roolimalleina ok, kun työnteosta puhutaan. Ja kaipa heillä on eettisiäkin periaatteita? Julkisuuden paineet on kovat ja seuraajien ehdoilla pitää mennä ja tehdä.

Muovisuudesta ei tämän enempää, en ihannoi kenenkään kohdalla.

Ne on alunperin Beverly Hillsistä. Isä rikastuneen armenialaissuvun juristi ja äiti lentoemo. Kim kulki julkkisten kodeissa järjestämässä vaatehuoneitaan, ja myi julkkisten kuten Paris Hiltonin käytettyjä vaatteita eBayssa. Oli Parisin assistentti jossain vaiheessa. Kaksi muuta siskosta perustivat Dash-vaateliikkeen, äidillä oli lastenvaateliike vieressä.

Ei nuo Kardashianit ole koskaan työtä vieroksuvia tekop**seillään makaavia lötköttimiä olleet, kovin yrittelijäitä ja hoitaneet aina sovitut työnsä.

Vierailija
859/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus sulla on kun jankutat sivukaupalla muista keskustelijoista?

Eikö ole aika jännä, että logomerkkejä halveksuva on ensimmäisenä kertomassa mikä merkki on nyt ostettu ja paljon makso :D Aikaa tarkkaan saa seurata että on perillä noista 😬

Vierailija
860/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ihmislaji nämä Blörffit ja muut samaan kategoriaan kuuluvat. Suuret tunteet astuvat aina kuvioihin kun kohde on miljonääri tai julkkis (mieluiten varakas).  Suuret tunteet ei koskaan herää taloyhtiön roskakuskin kohdalla tai lentokentän siivoojan kärryn luona. Kai ne sitten on isommin tuntevia nämä Blörffit XDD

Olihan suomalainen julkkisnainen naimisissa roskakuskin kanssa.