Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen

Vierailija
05.09.2024 |

Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.

Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta? 

Kommentit (4333)

Vierailija
821/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OOtte vaan kateellisia upealla Sofialle. Tässä Sofia Belorf!

https://www.instagram.com/p/C0KDvrAsXoW/?img_index=1

Tulikohan nyt vahingossa Jacksonin kuva laitettua?

Apua!Aivan kuin Maikkeli Jackson ja Milla Magia olis pariutuneet ja saaneet keski-ikäsen lapsen :-o

Vierailija
822/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta miljonääri ja rikkaudet, jos aitoa rakkautta ei ole ja vielä pitäisi olla kateellinen. Kuvat kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa, onneton. 

Yliksellä julkaistu, ehkä tämän miehen kuva, jos nyt on totta niin en ihmettele, jos sohvan naama nutturalla🤣🤣🤣

Häpeää miehen ulkonäköä, muttei miehen lompakkoa?

Eipä se Soffeli enää itekään mikään missi taikka fitnessi ole. Pilalle ja kieroon täytetty ja leikelty noin viiskymppisen näkönen luonnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen sattuma, että kaikki poikaystävät peräjälkeen ovat miljonäärejä.

ja rikollisia......

Vierailija
824/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuo mies on saavuttanut kaiken alallaan, mitä on mahdollista saavuttaa. Ei tarvitse enää meriittejä tai mitään muutakaan. 

Jos mies on todella menestynyt ja rikas, sitä ei kiinnosta naisen saavutukset tai urasuunnitelmat. Itse kun on saavuttanut kaiken. 

Kukaan menestynyt hyväsukuinen mies ei vie kotiin näytille naista joka ei ole edes käynyt lukiota. Eikä vie firman tilaisuuteen.

Vierailija
825/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katiska 2 istunnossa kysyttiin jotain siihen liittyen että mitä Sohvi aikoi Marbellassa Ranen kanssa tehdä, niin oli vastannut jotain että he aikoi elää Ranen isän bisneksillä ja rahoilla!!! Oliko lakipappa käskenyt sanoa noin että vaikuttaisi tyhmältä ja tietämättömältä kaikesta mitä Marbellan nistitalossa tapahtui, vai onko se oikeesti noin muiden rahojen perään että kuvittelee että muiden rahat on sen rahoja?

Martinan mies oli mun mies, Stefun ja Timben Dubain sijoitusasunto mun ulkomaan residenssi, Ranen espanjan huvila oli mun koti, Espoon talo oli mun kakkoskoti, ja Levin huvila mun kolmoskoti, miesten miljoonat on mun miljoonia.

Ystävistä tulee assistentteja ja auttajia, miehistä asuttajia, syöttäjiä ja juottajia, maksajia ja elättäjiä. Kuulitko?

Vierailija
826/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OOtte vaan kateellisia upealla Sofialle. Tässä Sofia Belorf!

https://www.instagram.com/p/C0KDvrAsXoW/?img_index=1

Tulikohan nyt vahingossa Jacksonin kuva laitettua?

Apua!Aivan kuin Maikkeli Jackson ja Milla Magia olis pariutuneet ja saaneet keski-ikäsen lapsen :-o

Joo, meniköhän Kim Koon matkiminen nyt hivenen pieleen? Ilmiselvä Millahan siellä kahviaan ryystää, täydellisillä Jackson-muokkauksilla.

Vierailija
827/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kun Stefu oli eräänä kesänä selvin päin Hangossa kun alkoi treenaamaan, ja siellä oli hyväntekeväisyys ja kutsuvieras tennisottelu johon monia julkkiksia osallistui, mm. Selänteet?

Sohvi ei saanut kutsua. Se lähti Stefun perään ja pyöräili siellä seuduilla, ja esittää että olisi mukana, mutta muiden kuvien taustalla näkyi tenniskentän portti joka pysyi kiinni ja Sohvi siellä takana! Oli pyöräillyt keskellä tietä niin että ne tekopakarat oli peittäneet satulan ja takana jonottaneet autoilijat saaneet hyvät naurut.

Ymmärrän miksi sitä ei haluttu tuollaiseen parempaan tilaisuuteen kun olisi vaan vetänyt viiniä, somekuvannut kaikkia julkkiksia, omaa naamaansa ja huudellut kamalalla vesikidutusäänellään niin että muut mestoilla olijat olisivat joutuneet hävetä. Nähtiinhän sen kännikäytöstä siinä sarjassa sekä hotellien ja ravintoloiden terasseilla pitkin kesää tuolloin Stefun aikoihin kun haistatteli sille ja haastoi riitaa, varmaan jotta saisi korvaukseksi taas jotain hienoa brändilaukkua.

Ymmärrän miksi uusi mies tapailee vain hotelleissa, eikä ole perustamassa yhteistä kotia :)

Vierailija
828/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta miljonääri ja rikkaudet, jos aitoa rakkautta ei ole ja vielä pitäisi olla kateellinen. Kuvat kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa, onneton. 

Yliksellä julkaistu, ehkä tämän miehen kuva, jos nyt on totta niin en ihmettele, jos sohvan naama nutturalla🤣🤣🤣

Eipä se Soffeli enää itekään mikään missi taikka fitnessi ole. Pilalle ja kieroon täytetty ja leikelty noin viiskymppisen näkönen luonnossa.

Ja tuo valtava ahteri vaatii jo 15 sentin korot kenkiin, jotta jonkinlaista mittasuhdetta löytyisi. Kammottavaa kun noin lyhyiden jalkojen päällä on 100 kiloisen perä. Millainen kirurgi tekee edes noin, eikä havainnollista lopputulosta kuvista? Miss Hki-kisoissa oli ihan nätti. Miksi tehnyt itselleen näin? :/

Vierailija
829/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katiska 2 istunnossa kysyttiin jotain siihen liittyen että mitä Sohvi aikoi Marbellassa Ranen kanssa tehdä, niin oli vastannut jotain että he aikoi elää Ranen isän bisneksillä ja rahoilla!!! Oliko lakipappa käskenyt sanoa noin että vaikuttaisi tyhmältä ja tietämättömältä kaikesta mitä Marbellan nistitalossa tapahtui, vai onko se oikeesti noin muiden rahojen perään että kuvittelee että muiden rahat on sen rahoja?

Martinan mies oli mun mies, Stefun ja Timben Dubain sijoitusasunto mun ulkomaan residenssi, Ranen espanjan huvila oli mun koti, Espoon talo oli mun kakkoskoti, ja Levin huvila mun kolmoskoti, miesten miljoonat on mun miljoonia.

Ystävistä tulee assistentteja ja auttajia, miehistä asuttajia, syöttäjiä ja juottajia, maksajia ja elättäjiä. Kuulitko?

Jodelissa juoruttiin tuolloin että se "assistentti" kenen saunakammarissa sai säälistä asua, pisti välit poikki kun tuo olisi varastanut siltä jotain. Tuotakin ihmistä se käytti kuskina, majoittajana, kuvausassistenttina, koirahoitajana, ruokkijana ja palkkioksi antoi kaksi The Bodyshopin suihkugeeliä! Sellaisia pieniä joita saa ilmaisina kylkiäisinä kun ostaa jotain kalliimpaa! Koira kusi saunakammarin patjan, kun ei viitsinyt koskaan opettaa sitä sisäsiistiksi eikä jaksanut viedä ulos.

Vierailija
830/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tuo mies on saavuttanut kaiken alallaan, mitä on mahdollista saavuttaa. Ei tarvitse enää meriittejä tai mitään muutakaan. 

Jos mies on todella menestynyt ja rikas, sitä ei kiinnosta naisen saavutukset tai urasuunnitelmat. Itse kun on saavuttanut kaiken. 

Kukaan menestynyt hyväsukuinen mies ei vie kotiin näytille naista joka ei ole edes käynyt lukiota. Eikä vie firman tilaisuuteen.

No ei lukiotakaan aina menestykseen tarvita, voi hyvin edetä muutenkin. Täysin samaa mieltä tästä Soffasta muuten. Hänellä kun ei ole minkäänlaista sivistystä, ei opinnoilla saatua eikä elämän. Puuttuu täysin normit ja miten elää yhteiskunnassa. Outo kyydistä pudottautuja, joka ei halua tehdä mitään, vaan ainoastaan olla kuin lemmikkieläin.

Vierailija
831/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Kuvitelkaa nyt oikeesti tilanne: mies ja tuttavapariskunnat ovat puutarhajuhlissa, keskustelevat päivän osakemarkkinoista, politiikasta kuten presidentinvaaleista ja muusta päivänpolttavasta. Blörö täyttää baaritiskillä viinilasinsa muutamaan kertaan, vaappuu tekoperänsä kanssa siihen ryhmään ankkanakkihuulet pitkällä ja kiekasee "Häv juu siin Karrtäshiäns famili on tiivii ant vat duu juu tink apoutt Kim?" 😂

Vierailija
832/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy teitäkin, teksteistä päätellen olette murkkuikäisiä ja olette jo aiemmin tuhat kertaa kirjoittaneet nuo samat kommentit Sofiasta. Pääsisitte helpommalla, jos vain rukoilisitte kaikki yhdessä iltaisin, että ero heille tulisi nopeasti  - kyllä rukouksiin välillä vastataankin :)

Vierailija
833/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa juoruttiin

Tuo kohtelu olikin yksi sen törkeimmistä tempuista. Aina kun kuulen assari-sanan, tulee hyväuskoinen ja auttavainen Isabella Sevelius mieleen :(

Taisi äitinsä, tv-kuuluttaja Nina, miss Suomi, potkaista tuon parasiitin pihalle niiden tiluksilta. Hyvä, ettei mennyt maine heiltä, kun tuo siellä makaili ja käytti hyväkseen tuota perhettä.

Vierailija
834/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo valtava ahteri vaatii jo 15 sentin korot kenkiin, jotta jonkinlaista mittasuhdetta löytyisi. Kammottavaa kun noin lyhyiden jalkojen päällä on 100 kiloisen perä. Millainen kirurgi tekee edes noin, eikä havainnollista lopputulosta kuvista? Miss Hki-kisoissa oli ihan nätti. Miksi tehnyt itselleen näin? :/<

Siksi tehnyt koska ei omaa persoonaa eikä identiteettiä, vaan haluaa olla Kim Kardashian. Halusi myös olla Kylie Jenner ja kävi ostamassa Kylie Jennerin meikit kaappiin ja selosti kameralle miten aikoo perustaa oman meikkibrändin! Yritti antaa Seiskaan juttuvinkkiä että Kylien exä Tyga olisi kanssaan Los Angelesissa. 😂

Aiemmin halusi olla J-Lo tai Beyonce. On myös halunnut olla Ranta-ahon puoliaasialainen exä Zarah ja Thermannin exä Martina. On myös halunnut olla Didem ja yritti Didemin miehen kaksoisveljeä, kävi Tukholmassa saakka yrittäen saada mieheen yhteyttä, joka lähti äkkiä Tukholmasta karkuun, veljensä ja avovaimonsa Didemin kanssa, Berliiniin! 😂 Se kerta kun Sofia ja oliko se kaveri tuolloin Lotta, kiersivät kaikki Didemin somessa nähdyt kahvilat ja ravintolat ja joista Blörtsy kirjoitti että miten ne on hänen lempparipaikkoja ja miten se ja se ruoka tai juoma on hänen lemppari ja että miten hän aina täällä ollessaan tilaa tätä. Oli siis yokaa kertaa eläessään Tukholmassa. Matkusti Lotan kanssa vodkapullo laukussa ja kaatoivat alkoholijuomat pitkin Finnair loungen nojatuolia heti aamusta!

On myös halunnut olla Marbellassa asuvan Ranen moottoripyöräkaverin avovaimon Katyan tyylinen. On myös matkinut norjalaista somevaikuttaja Frejaa joka on Didemin miehen kaksoisveljen morsian. Se suomalainen miljoonaperijämies kenet olisi halunnut ja joka oli aiemmin vähän aikaa Siepin kanssa (se kenen perään Sieppi itki Iholla-sarjassa).

Vierailija
835/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokaa

Vierailija
836/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää väkisin yrittää olla joku Kardashian?

Miksi ei voi olla ihan vaan Sofia?

Ihmeellistä touhua.

Kardashianitkin turhia, haittamuovisia julkkiksia, joilla ei kauheesti moraalia kun tulivat julkisuuteen sillä että äiti levitti tyttären p-videon julkisuuteen ja saivat nimeä sekä tv-sarjan. Isä ainoa koulutettu ihminen suvusta, se edesmennyt puolustusjuristi joka sai OJ Simpsonin syyttömäksi vetoamalla rasismiin.

Kuka viitsii ihannoida ja vielä kaiken lisäksi kopioida sellaisia ja niiden elämää ja täyttää naamaa ja kroppaa kaikilla myrkkyillä jotta tulisi saman näköiseksi tai edes sinne päin????

Vierailija
837/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stefun lapsuuskaverin vanhempien Westendin talo oli Mun residenssi, ja Martinan ja Stefun Eiranrannan koti oli Mun koti jossa kulki kuvaamassa Martinan vaatehuonetta sisältöineen kun Martina ei ollut ehtinyt saamaan sieltä kamojaan ulos. Hangon huvila oli Mun kolmos vai neloskoti. Unioninkadun Air bnb-kämppä joka oli Stefun ja sisarustensa kämppä, oli Mun koti. Kivenlahti oli Mun koti vaikka nukkui siellä vain yhden yön ja sen päätteeksi Stefu nakkas Ranta-ahon ostamat kassit pihalle. Timben Etelärannan koti oli Mun koti, se sama mille Sofian velikin kävi kurasarjassa nauramassa että paljonko tässä on neliöitä kun tiesi että tuo asuu siellä pummilla ja ettei saanut käyttää kaikkia asunnossa olevia huoneita! :DDD

Vierailija
838/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/C_lQkTwtQmq/

Siskontytär 5v kysyi "Miks tolla tädillä on kumivene suussa?" kun oli jäänyt tuo kuva auki kännykkäni ruutuun! 😂

Vierailija
839/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on noilla Kardhusiaaneilla kuitenkin liiketoimintaa, sijoituksia, tosi-tv ja äiti taitaa olla jonkun firman pomo. Kovaa työtä on tuohon vaadittu, kullakin keinonsa rikastua, ei ne taida rikollisia olla kuitenkaan. Kim opiskelee lakia tällä hetkellä kai edelleen?

Nuo naiset tekevät rahaa, eivät maksata elämäänsä miljonäärimiehillä. He ovat itse saaneet aikaiseksi valtaisan imperiumin. Tuskin Bruce Jenner olisi minkään idiootin kanssa naimisiin mennyt.

Roolimalleina ok, kun työnteosta puhutaan. Ja kaipa heillä on eettisiäkin periaatteita? Julkisuuden paineet on kovat ja seuraajien ehdoilla pitää mennä ja tehdä.

Muovisuudesta ei tämän enempää, en ihannoi kenenkään kohdalla.

Vierailija
840/4333 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/C_lQkTwtQmq/

Siskontytär 5v kysyi "Miks tolla tädillä on kumivene suussa?" kun oli jäänyt tuo kuva auki kännykkäni ruutuun! 😂

kuvassa kiinalainen muovinen piraattikardashian ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän