Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen
Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.
Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta?
Kommentit (4333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha tuo mamma kommentoija täälläkin...On sillä vaikeaa....
Onko sama tyyppi kenen äiti huutelee Suomi24-palstalla miten Martina on vienyt siltä kulta- ja timanttikaivokset Itä-Suomen rajalta ja siksi aikoo fanittaa sukuineen kaikkineen katiskan Sofiaa maailman tappiin saakka????
tää suomi24 tyyppi joka joka keksii ihan sairaita stooreja ?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16830774/miksi-martina-yrittaa-omia
Onko Yliksen se :D xD hymiöitä trollaava tyyppi juuri tuo???????? Ei helvetti!
Olen yllättänyt siitä miten luonnottomasti poseeraa Malediiviella otetuissa videoissa. Siis tuli oikein ahdistava olo siitä pään nykimisestä ja hiuksien heilautuksesta, joka ei näytä kevyeltä ja viettelevältä vaan siltä, että yritetään näytellä liikaa jotain ja olla jotain muuta. Ja siis ekaa kertaa noista videoista tuli sellainen olo, että hän todellakin on 35-vuotias ja näyttää jopa vanhemmalta ja kun tajusin miten vanha hän oikeasti on lopetin seuraamisen. Tuosta ei voi enää sisältö paremmaksi muuttua enkä halua enää kokea myötähäpeän tunteita. Aiemmin hänellä oli ihan ok päivityksiä, mutta nyt tyyli muuttuu vaan entistä enemmän yliyrittämiseksi ja totta se on, ettei vaan kiinnosta liian vanhan ihmisen sisällön tuottaminen, kun niin moni yli 35-vuotias yrittää liikaa. Yritetään näyttää, että ollaan rikkaita ja kauniita ikuisesti ja että ikää ei ole tullut ja edelleen riittää rahulia ja partyja jajaja. Tulee sellaiset mummovibat mitä joskus 18-vuotiaana baarissa tuli, kun yli 30-vuotiaat kuvittelivat olevansa 18-vuotiaita. Kukaan ei ole ikuisesti nuori ja ikääntyä voi myös tyylikkäästi ja käyttäytyä voi myös tyylikkäästi eikä vetää omaa elehdintää yli.
On niitä poikkeuksiakin ketkä osaavat vielä vanhoinakin tehdä tyylikästä sisältöä, mutta ne ovat niitä vanhan rahan ihmisiä, joilla on tyylitajua vaatteista lähtien ja ulkonäkö on siisti ja huoliteltu eikä yritetä liikaa.
Mulla tuli mieleen mun 4-vuotias kummityttö, joka yritti kerran peilin edessä opetella elehtimään kuin prinsessa ja heitteli lettiään samalla tavalla 😂 Heillä vaan on 31-vuotta ikäeroa. Huhhuh. Kaikkea sitä netissä näkee.
Mun sisko on 39-vuotias ja hänestä tuli just mummo 🤭
Lopetin myös hänen seuraamisensa noiden Malediivisettien jälkeen. Huh, niin luonnotonta olemista ja poseeraamista, etten enää halua edes ikinä matkustaa Malediiveille 😫
Kroppa mennyt pilalle takapuolen proteesista ja rasvaimuvatsa näytti kamalalle. Uudet kuvat bikineissä, ei ihme että käyttää aina housuja.
Tuo turkoosi hattukin on niin tyylitön 😮😵
Sofian silareista siis puhut 14:47...Aika kumipallothan nuo on ja vieläpä sojottaa kainaloissa....
21:09 On se just tuo tyyppi....Tosin kaikki taitaa ymmärtää/tietää, ettei tyyppi käy ihan täysillä!
Soffella on kainalosilarit ja järkky perse niiden implanttien takia. Malediivien kuvat kamalaa katsottavaa.
Mietin ketä hän muistuttaa tuossa Malediivistoryssa ja tajusin, että on ihan kuin Amy Winehouse.
Ongelma tulee siinä kohtaa, jos rakkauteen tulee kuoppia.. miten mennä enää astetta ylemmäs, jos suhde kariutuu? Nyt pitää näyttää koko kansalle, että ollaan rahojen ääressä. Kipeää tekee egolle, jos kaikki ei mene suunnitelmien mukaan ja onkin hetken päästä uutta miestä etsittävä. Stressaavaa elämää, jossa toki hohdokkaat kohtansa luxuslomineen, muttei olisi minun unelmaelämääni, kun tuollaista elintasoa en saisi yksin pidettyä ja jokainen hyvätuloinenkin voi tämän sanoa, ettei tuohon olisi varaa, mutten myöskään tuhlaisi elämääni rahapussijahtiin, koska haluan myös muita kokemuksia kuin luxuskokemuksia.
Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa, mutta kokonaisuus ratkaisee. Turvallisuus. Luottamus. Että on hyvä olla. Samat suunnitelmat. Ettei suhde perustu kulissiin tai erovihaan, jossa exä yritetään tehdä mustasukkaiseksi uudella naisella (tällaisenkin suhteen olen itse kokenut). Kaikkea hyvää hänelle toivotan ja että muistaa kuunnella myös sydäntään.
Vänkyrä naama,.haitarimaha, roikkuvat mummotissit ja törröttää reisissä kuin joku kasvain.. 🤮🤮🤮
Wow. Kävin katsomassa Ranen Mel-tyttöystävän kuvia! Aika hyvin venyy asentoon kuin asentoon! Tuohon ei joka nainen pysty! Rane löytänyt kaunista ja nautinollista seuraa 😉 Onnittelut miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow. Kävin katsomassa Ranen Mel-tyttöystävän kuvia! Aika hyvin venyy asentoon kuin asentoon! Tuohon ei joka nainen pysty! Rane löytänyt kaunista ja nautinollista seuraa 😉 Onnittelut miehelle.
Sulla on kyllä outo naismaku. Vai onko edes naismaku? Taitaa kulkuset kilistä haaroissa tuolla tyttösellä.
Huomattavasti hoikempi ja kauniimpi kuin rummoutunut Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko on 39-vuotias ja hänestä tuli just mummo 🤭
Teiniraskaudet on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä outo naismaku. Vai onko edes naismaku? Taitaa kulkuset kilistä haaroissa tuolla tyttösellä.
Huomattavasti hoikempi ja kauniimpi kuin rummoutunut Sofia.
Sofia on kaunis nainen. Ihme kateellista ja pahantahtoista porukkaa.
Maleviidit on paskaa, Sofia on ruma, läskikin vissiin. Iloitaan teiniraskauksista. Ihannoidaan velaksi elämistä ja velkarahat onkin omia.
Herätkää jo!
Sofia oli kaunis nainen ennenkuin pilasi ulkonäkönsä päihteillä ja halvalla kauneuskirurgialla.
Vierailija kirjoitti:
Oikein kaunis ja taipuisa! Jokainen mies haluaa kauniin ja eri asentoihin taipuvan naisen eikä lahnaa. Minultakin onnittelut!
tää suomi24 tyyppi joka joka keksii ihan sairaita stooreja ?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16830774/miksi-martina-yrittaa-omia