Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen
Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.
Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta?
Kommentit (4333)
Tässä on sohvi janna hurmerinnan 164cm vieressä. Sohvi on selvästi pidempi.
I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
I rest my case.
178cm sabina särkän vieressä. Sofia ei näytä merkittävästi lyhyemmältä.
169cm sherko eliassin vieressä. Hänellä paljaat jalat, soffella korot.
https://www.instagram.com/p/-Ou0ICsP7J
Koroilla soffe on nippa nappa häntä pidempi. Eli sanotaan nyt että koroilla 172cm - 10cm lisäpituutta koroista = 162cm.
Missä vois nähdä kuvan Sofian löydöstä? Onko tummaihoinen arabimies?
Olen 170 cm pitkä ja kun näin hänet kassajonossa takanani hän oli minua vähintään 5 cm lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm pitkä ja kun näin hänet kassajonossa takanani hän oli minua vähintään 5 cm lyhyempi.
Juu, ja kukaan kateellinen akka ei tietenkään voisi olla vauva palstalla keksimässä satuja hänestä.
ashley kaltwasser 165cm. Sofia näyttää hieman pidemmältä. Kengät näkyy osittain,ehkä niissä on korot, ehkä ei.
Kuvat puhuvat puolestaan, kyllä hän on lyhyempi kuin minä 170 cm.
Kateellinen en hänelle ole, päin vastoin. Itselläni ei ole enää mihinkään kiire, minulla on yksityisyys, voin matkustaa eikä minun tarvitse julkaista kuvia joka paikasta minne menen eikä minun tarvitse kuvata laukkujani tai ostoksiani tai kosmetologikäyntejä. Yksityisyys on oikeasti kultaa. Moni ihminen on someriippuvainen, he eivät koskaan pääse tavastaan esittää elämäänsä IG:ssa, koska sinne luodaan elämä, toinen minä, jota ei ole välttämättä edes olemassa. Kaikista kiinnostavimmat ja aidoimmat tyypit eivät ole siellä ollenkaan ja he osaavat elää hetkessä eivätkä kuvata jokaista arvokasta hetkeä someen kaikenlaista rekvisiittaa asetellen. Olisi hirveää seurustella ihmisen kanssa, jonka koko elämä olisi näytelmää. Kun matkustan puhelimeni pysyy laukussa, tutustun kulttuuriin, ruokiin, nautin keskustelusta mieheni kanssa eikä siihen väliin mahdu feikattuja kuvia, jotka tuhoaa hetken ja vie aikaa. Loppujen lopuksi harva tässä maailmassa on oikeasti niin kiinnostava, että haluaisi tuijotella toisen etikettivirheitä eli laukkuja ruokapöydällä ja nännien läpinäkymistä kaikista paidoista ruokapaikoissa, joissa niissä vaatteissa ei olisi soveliasta olla. Lähinnä aiheuttaa myötähäpeää ja se on negatiivinen tunne.
En seuraa ihmisiä somessa enkä julkaise elämästäni juuri mitään minnekkään.
Huono juttu tuossa kokemuksien tavoittelussa on se, että kun haluaa kurkottaa kaikki maailman luxuskohteet läpi, ne on kohta koluttu. Kun haluaa kurkottaa kokoajan korkeammalle, sitä etsii uutta korkeutta sen jälkeen ja sen jälkeen. Sitten seuraavalle levelille. Jossakin vaiheessa nekin tasot loppuvat ja huomaakin olevansa tavallinen kuolevainen, ihminen, joka on vaan sattunut kokeilemaan luxusta ja jahdannut kokemuksia. Tulee tyytymättömäksi. Missä on seuraava luxuskokemus? Ja seuraava? Sen jälkeen voi jäädä jopa vähän tyhjä olo, jos ei ole vielä paikkaansa löytänyt tästä maailmasta. Itse olen matkustanut paljon ja nykyään lentokoneessa istuminen on pakkopullaa. Onneksi minulla on omia tavoitteita eikä vain kokemusten jahtaamista ja oma elämä, oma ura ja oma työ, omat lapset ja oma mies.
Kuten lapsena sanottiin: aina ei voi olla hauskaa, mutta hyvä olo voi olla. Media ajaa ihmiset kuvittelemaan, että jokaisen tulisi olla miljonääri ollakseen onnellinen, mutta se on ansa. Jokaisen tulisi saada kokea kaikki maailman kokemukset, jotta olisi onnellinen, mutta kukaan ei kerro mitä tapahtuu, kun kaikki on koluttu läpi. Näin ihmiset saadaan ajattelemaan, että omassa elämässä on jotain vikaa. Että oma elämä ei ole tarpeeksi hyvää ja että minunkin pitäisi vaihtaa naamani ja takapuoleni, jotta voisin saada rikkaan miehen, joka esittelisi maailman luxuskohteet minulle muutamassa kuukaudessa ja sitten elämä olisi turvattu. Mutta media, kerrotko mitä tapahtuu sen jälkeen? Nyt eletään aikoja, jolloin pitäisi korostaa kestäviä ja turvallisia arvoja, kannustaa ihmisiä tavoittelemaan, muttei äärimmäisyyksien kautta eikä siten, että oikotie onneen on miljonäärin rahapussi. Olen surullinen, että ihmiset ylipäätään kuvittelevat, että kun olet rikas olet onnellinen. Olet edelleen se sama kuolevainen ihminen. Ja joudut entistä tarkemmin valitsemaan seurasi, jottei sinua käytetä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Huono juttu tuossa kokemuksien tavoittelussa on se, että kun haluaa kurkottaa kaikki maailman luxuskohteet läpi, ne on kohta koluttu. Kun haluaa kurkottaa kokoajan korkeammalle, sitä etsii uutta korkeutta sen jälkeen ja sen jälkeen. Sitten seuraavalle levelille. Jossakin vaiheessa nekin tasot loppuvat ja huomaakin olevansa tavallinen kuolevainen, ihminen, joka on vaan sattunut kokeilemaan luxusta ja jahdannut kokemuksia. Tulee tyytymättömäksi. Missä on seuraava luxuskokemus? Ja seuraava? Sen jälkeen voi jäädä jopa vähän tyhjä olo, jos ei ole vielä paikkaansa löytänyt tästä maailmasta. Itse olen matkustanut paljon ja nykyään lentokoneessa istuminen on pakkopullaa. Onneksi minulla on omia tavoitteita eikä vain kokemusten jahtaamista ja oma elämä, oma ura ja oma työ, omat lapset ja oma mies.
Kuten lapsena sanottiin: aina ei voi olla hauskaa, mutta hyvä olo voi olla. Media ajaa ihmiset kuvittelemaan, että jokaisen tulisi olla mi
Siis kuinka hyvin kirjoitettu. Jokaisen tulisi keskittyä enemmän omaan elämäänsä ja siihen hyvään mitä omassa elämässä on eikä tuijotella muiden elämiä somessa. Onneksi varmaan muutaman vuoden sisällä IG tipahtaa enemmän ja enemmännpois, jo nyt siellä tapahtunut katoa. Esimerkiksi omia teinejä ei kiinnosta IG yhtään eikä heidän kavereitaan ja he pitävät sitä vanhojen ihmisten paikkana, jossa epätoivoiset ihmiset paljastelevat itseään ja elämäänsä 😂
IG tekee pian saman kuin IRC-galleria: sinne jää lopuksi riippumaan ne, joiden elämä ei oikeasti ole yhtään kiinnostavaa (esim. rappiolla olevat ihmiset) ja sitten kaikki vaan lopettaa sen käytön pikkuhiljaa. Mikään ei ole ikuista, nyyh! Kelle sitten sitä elämää esitellään?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kuvat puhuu puolestaan, jotkut vastaan.
Oli miten oli, kateellisten mammojen mukaan hän on kuitenkin joka tapauksessa 155cm tappi.
Vierailija kirjoitti:
I rest my case.
Seisoo baarissa korokkeella, Janna ei!
Sohvi kisaili Miss Fitnesissa alle 163 cm sarjassa! Kisapöytäkirjassa luki virallinen mitattu pituus 162,9 cm!
Tuskin on kasvanut pituutta 10 vuodessa??? Korkeintaan lysähtänyt.
Tuolta pöytäkirjasta voi tarkastaa Sofian virallisen pituuden, vuonna 2015, ja se oli 162,9 cm.
Alle 163 cm sarjassa, löytyy sivulta 12 ja nimellä Sofia Ruusila-Nousiainen
https://ifbb.com/wp-content/uploads/2018/06/2015-Budapest-World-Fitness…
Vierailija kirjoitti:
Missä vois nähdä kuvan Sofian löydöstä? Onko tummaihoinen arabimies?
Rillimies? Noin 160 senttinen pieni juutalaismies, vanha kuva mutta tuosta 10 vuotta vanhemman näköinen tänä päivänä ja harmaampi
https://nypost.com/2015/12/14/eyeglass-heir-parties-with-drugs-and-hook…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kuvat puhuu puolestaan, jotkut vastaan.
Oli miten oli, kateellisten mammojen mukaan hän on kuitenkin joka tapauksessa 155cm tappi.
Painu trolli takas sinne y l i laudalle huutelemaan "Kateellista mammaa", kuulitko?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I rest my case.
178cm sabina särkän vieressä. Sofia ei näytä merkittävästi lyhyemmältä.
https://www.instagram.com/p/-VB-64MP0l/
Sabinalla, joka ihan lysyssä, saattaa olla matalakorkoiset saapikkaat ja Sofialla kunnon stiletit, kuten aina.
Mammojen mukaan nyt sofialla on AINA 15cm stripparikorot ja KAIKKI muut ovat paljaan jaloin JOKAISESSA instakuvassa.
35-vuotias on jo niin vanha, että pitäisi keskittyä tasapainoiseen ruokavalioon ja elämänrytmiin. Kun vähän repsahtaa dietin ulkopuolelle on edessä nesteen turvottama keho. Älkää vanhat ihmiset olko noilla dieteillä.