Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miten meikkaat / valmistat itsesi töistä kotiin palaavaa miestä varten?

Vierailija
10.02.2007 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmsteleeko joku tosiaan :D. ???

Vierailija
2/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta JOSKUS saatan meikata ja laittaa jotain seksikästä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että meillä yleensä mies on kotona minua ennen...

Vierailija
4/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole kertaakaan mitenkään minua varten valmistautunut. Normaalisti hakenut lapset ja tehnyt ruoan. Se riittää minulle ja taitaisi riittää miehellenikin, jos minä olisin ensin kotona :)

Jollakin taitaa olla liikaa aikaa, kun näin typeriä kyselee? ;)

Vierailija
5/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona urostaan. Ja pitäis oikein laittautua. Millä hemmetin vuosisadalla te elätte?

Vierailija
6/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ole mitään pahaa, jos haluaa haluaa miehensä muistavan, miksi tämä rakastaa vaimoaan ja nai hänet.

Vierailija
7/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kai siinä ole mitään pahaa, jos haluaa haluaa miehensä muistavan, miksi tämä rakastaa vaimoaan ja nai hänet.

Vierailija
8/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva-osastoa, vai???

Vierailija
9/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotias pikkuveli viimeistelee tuloksen repimällä hiukset upeille hapsuille ja loppusilaukseksi kaataa kaakaonsa suoraan paitani rinnuksille.

Näin otan armaan mieheni vastaan kun hän tulee päivän töistä!

Vierailija
10/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä varten te sitten kaunistaudutte ylipäätänsä?? Itseänne, toisia miehiä vai ketä???

Mä kaunistaudun kotona miestäni varten (sekä itseäni)!! Tottakai mä haluan näyttää kauniilta oman rakkaani edessä. Mikä ei tarkoita ettei hän rakastaisi minua niissä lasten sekoittamissa hiuksissa ja pukluisissa paidoissakin!! Mutta haluan miellyttää miestäni kaunistautumalla myös JUURI häntä varten. En ole koskaan ymmärtänyt tapaa, että kotona kulahtaneissa verkkareissa tukka pystyssä mutta ulos mennessä laittaudutaan?

Samoin mieheni ei makaa sohvalla pitkissä kalsareissa tukka pystyssä (onneksi!) vaan on siisti ja huoliteltu myös kotona ja tuoksuu aina hyvältä miellyttääkseen minua.

Alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että harvemmin ihan meikkaan kotona koska mulla on aina kestovärjätty ripset ja kulmat niin on vähän huolitellumman näköinen ilman meikkiäkin. Mutta jos meikkaan niin vain kevyesti esim. aurinkopuuteria väriä antamaan ja huulikiilto huuliin sekä AINA hajuvettä (myös nukkumaan mennessä!) Käytän myös tuoksuvia ihovoiteita. Käyn kerran viikossa kampaajalla laitattamassa hiukseni, joten suurimman osan viikoa ne pysyvät silleen hyvänä. Verkkareita ja t-paitoja en omista. Kotona päällä usein hame (pitkä/puolipitkä) ja trikoopaita. Tai trikoot ja paita. Lasten mentyä nukkumaan voi sit olla vähän romattisempaakin.

Näin oli silloin kun olin työelämässä itsekin sekä nyt kun olen kotona kolmen alle 5 vuotiaan lapsen kanssa. Ja olemme olleet naimisissa 15 vuotta!!

Ulos mennessä olen siisti. Puhtaat vaatteet jne. Mutta esim hajuvettä en laita koskaan ulos mennessä.

En halua yleistää mutta tarviiko ihmetellä, jos mies katselee vieraita naisia jos oma vaimo on aina kotona tukka pystyssä?? Ja tarkennan, että kyllä minäkin välistä olen enkä pelkää mieheni " reaktioita" siihen mutta yleensä tykkään olla huoliteltu. On itselläkin kivempi olo ja mieli korkealla. Jaksaa kummasti raskaan arjen lastenkin kanssa. Esim. valvotun yön jälkeen kasvonaamion jälkeen laitettu meikki ja suihkaisu hajuvettä suihkun jälkeen että siistit kauniit vaatteet piristävät omaakin mieltä tosi paljon.

Vierailija
11/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä siitä hyötyisin??

Ja vieraisiin saa mennä ihan niin paljon kuin haluaa, eipähän ruinaa minulta seksiä.

Muuten kyllä laittaudun:) Menen minne tahansa, meikaann ja minulla on aina siistit vaatteet. Jos menen iltaa viettämään, laittautumiseen menee hyvällä onnella tunteja;)

Vierailija
12/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jo itseänikin varten. Laittauduin miestäni varten seurusteluaikana, miksi sen pitäisi loppua kun ollaan naimisissa? On varmasti mukavampi katsoa kivasti puettua, nättiä vaimoa kuin lökäpöksyistä homssua.

Vierailija
13/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan jo itseänikin varten. Laittauduin miestäni varten seurusteluaikana, miksi sen pitäisi loppua kun ollaan naimisissa? On varmasti mukavampi katsoa kivasti puettua, nättiä vaimoa kuin lökäpöksyistä homssua.

Eikö nyt mitään muuta löydy, kuin ääripäät miestään varten tälläävä kaunis nainen ja lökäpöksyinen homssu?

Esim minä en omista yksiäkään " lökähousuja" , en kotonakaan käytä telttamaisia virttyneitä t-paitoja tms... Nytkin on suorat mustat housut ja ihan tavallinen puuvillatrikoo paita, joka ei ole virttynyt.

12

Vierailija
14/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän olisi tälläytynyt sitä varten kun tulen töistä kotiin. Kenelläkään ei varmasti tulisi mieleen pistää tällaista kyselyä koti-isille? Niin, millä vuosisadalla elämmekään????

Vierailija
15/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin tuosta sukimisesta.. mutta tuon yhden tätin kirjoitus veti vakavaksi. Siis sen joka käyttää hajuvettä aina paitsi ulos mennessä. Öhm..siis hä? Siis käytätkö kenties jotain halppis hajuvettä, että sitä pitää olla suihkauttelemassa kokoajan, nukkumaankin mennessä? Ja käytkö suihkussa joka kerta ennenkuin astut ovesta ulos, pesemässä ne hajuvetesi pois? Ja miksi et käytä hajuvettä ihmisten ilmoilla? Käytössä joku kölninvesi??

Jo on elämä..

Vierailija
16/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hän olisi tälläytynyt sitä varten kun tulen töistä kotiin. Kenelläkään ei varmasti tulisi mieleen pistää tällaista kyselyä koti-isille? Niin, millä vuosisadalla elämmekään????

Joo, kuinka monen mies laittaa kauluspaidan ja vaikka sammarit, käy laittamassa vähän geeliä hiuksiin ja partavettä naamaan ennen kuin vaimo tulee töistä? Peittää vielä tummat silmänaluset peitevoiteella?

Vaimohan voisi muuten alkaa katsella työtovereitaan jos mies ei ' ' valmistaudu' ' häntä varten iltaisin...

Vierailija
17/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä edes meikkaa kun lähden kotoa (käyn koulua enkä meikkaa sinnekkään), ainoastaan jos menen juhlimaan.

Vierailija
18/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtävä on olla ritari, joka tuo leivän pöytään. Nainen tekee itsestään miehelle kivan esineen, jota on kiva katsoa ja koskea. Naisella kun ei muita avuja ole. " Katso miten nätti olen! Pidäthän minusta huolta. Olen niiiin avuton!" (ja vähän silmien räpyttelyä päälle)

Vierailija
19/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voimat menee siihen, että pääsen aamulla parin tunnin yöunien jälkeen ylös ja arjen jotenki rullaamaan. Muksuille ruokaa yms... Silmäpussit roikkuu leuassa asti ja silmän aluset niin mustat että on kuin joku olis lyöny. Paras vaan ohittaa kaikki peilit mahdollisimman nopeesti. Olen tän viimesen parin vuoden aikana vanhentunu ulkonäöltäni varmaan kymmenen vuotta.

Joo vähän huonosti nukkuvat muksut on meillä...

Vierailija
20/20 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaan miestä varten. Tosin rakastan harjoitella eri meikkityylejä, joten se siinä sivussa. Miehen mielestä se on hellyyttävää, jos olen meikannut häntä varten.