Kuolen v*tutukseen käydessäni Tokmannilla
Kaupassa on vain yksi kassa. Jos on oikein pitkä jono, saattaa toinenkin saapua paikalle. Joka toinen asiakas kyselee jonkun olemattoman tarjouksen perään, ja sitten sitä aletaan katselemaan kuvastosta ja soitetaan, josko joku myyjä voisi käydä ihan paikan päällä osastolla katsomassa, löytyisikö sitä tarjousta.
Miksi ihmeessä tuonne ei voi laittaa auromaattikassoja ns. tavallisia asiakkaita varten??
Kommentit (227)
Kuole jossain muualla, äläkä hidasta muiden etenemistä kassajonossa !
Miksi et mene heti aamusta? Onko pakko mennä ruuhka aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni on boikotissa niin kauan kun jatkavat puhelinnumeron tenttaamista kassalla. Oli viimeisiä kauppoja, jotka ei olleet lähteneet näihin bonuspelleilyihin.
Bonuskortin voi näyttää, silloin ei kysellä numeroa. Mun mielestä hyvä systeemi kun jos taas kerran kortti hukassa niin selviää sillä kun sanoo puhelinnumeronsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla alennushinnat ei ikinä pidä paikkaansa! Siellä hyllyssä on se alehinta muttei se näy kassalla. Niin kyllästyttää ensin jonottaa siinä yhdellä kassalla ja kun on viimein oma vuoro, pitää soittaa toiselle myyjälle ja joskus lähteä itse näyttämään mistä tuotteen otti että myyjä voi tarkistaa hinnan. Ja sitten taas jonottaa. Kerran yksi myyjä vinkkasi, että ota kuva siitä hyllyssä olevasta hinnasta, niin he voi tarkistaa sen kassalla siitä kuvasta suoraan. Niin olen tehnytkin mutta ei sen nyt ihan noin kuuluisi mennä.
En myöskään ymmärrä, miksi on laitettu tuotteisiin alennusliput mutta vasta kassalla selviää etteivät ne olekaan vielä voimassa. Kerrankin tuhlasin aikaa vaikka kuinka etsien itselle ja lapsille sopivat vaatteet vain kuullakseni kassalla, että tarjoukset alkavat vasta myöhemmin. Sitten oli myyjä Niin naama väärinpäin kun jätin ostokset kassalle.
S
Mutta se pitää pystyä sitten vielä osoittamaan, minkä tuotteen hinta oli väärin ja todistaa jotenkin, että se sinun sanomasi hinta on se oikea, ei kassan näyttämä. Että vaikeaksi menee.
Täällä on s marketissa sama juttu. Yksi kassa auki ja neljä myyjää pyörii lähellä ei jonoa 10 metriä veikkauspisteellä.
Mikä muu elämääsi häiritsee? Oletko ns. häiriintynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa käydä Tokmannilla. Ahistaa kun pitää kiertää koko saatanan kauppa. Tilaan mieluummin niiden verkkokaupasta kotiinkuljetuksen.
Kuljettaisko ne kotiin, jos tilaisi esim. 10 isoa säkkiä vessapaperia kerralla?
Ap
Et kai sinä osta kymmentä säkkiä vessapaperia kivijalkamyymälästäkään yhdellä kerralla, vai ostatko.
Mielelläni ostaisin, jos olisi tarjouksessa ja jaksaisin raahata. Eipä tarvitsisi hetkeen mennä Tokmanniin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiimari. Me ostettiin tiimarista romua muovia peltiä jne. No tokmannilla oli samat muovi pikku lautaset samaa väriä raapaleiset käytetyt kuin meiltä varasti venäläiset jotka oli jakomäestä. Hintalappu superliimalla liimattu. No kahvikupit on myös Kiinasta. Mäntsälän venäläisten kauppa käytettyä. Kiinaa kuin Tiimari oli. Meiltä veivät juomalasejakin.
Ne lääkkeet..
Mua vituttaa se kuitin kysyminen- se kuitti kun pitää lain mukaan antaa ilman pyytämistäkin. Jos ostat jotain mikä onkin rikki, milläs todistat että oli just tää kauppa joka sen sulle myi?
Vierailija kirjoitti:
Tiimari. Me ostettiin tiimarista romua muovia peltiä jne. No tokmannilla oli samat muovi pikku lautaset samaa väriä raapaleiset käytetyt kuin meiltä varasti venäläiset jotka oli jakomäestä. Hintalappu superliimalla liimattu. No kahvikupit on myös Kiinasta. Mäntsälän venäläisten kauppa käytettyä. Kiinaa kuin Tiimari oli. Meiltä veivät juomalasejakin.
Mitä hemmettiä taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa käydä Tokmannilla. Ahistaa kun pitää kiertää koko saatanan kauppa. Tilaan mieluummin niiden verkkokaupasta kotiinkuljetuksen.
Kuljettaisko ne kotiin, jos tilaisi esim. 10 isoa säkkiä vessapaperia kerralla?
Ap
Varmasti!
Mr Tokmanni itse tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jopa Rustassa on oikotie kassoille.
Kyllä meidän lähimmässä tokmannissa on oikotie mistä pääsee aika lähelle kassöja.
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa se kuitin kysyminen- se kuitti kun pitää lain mukaan antaa ilman pyytämistäkin. Jos ostat jotain mikä onkin rikki, milläs todistat että oli just tää kauppa joka sen sulle myi?
Lain mukaan pitää kysyä. Pieni vinkki, vastaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpäjä, lain mukaan kuitti pitää antaa.
Tokmanni on kyllä nykyään aika väsynyt kauppa. Monissa tuotteissa ei edes mitenkään erityisen halpa. En tykkää itse.
Siitä pääsee kun ei käy tokmannilla vai onko joku kuullut tyhmpää aloitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuittia pitää tarjota. Ei automaattisesti antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jopa Rustassa on oikotie kassoille.
Kyllä meidän lähimmässä tokmannissa on oikotie mistä pääsee aika lähelle kassöja.
Se on oikotiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan lain mukaan pitää kysyä. Voi toki antaa suoraankin, mutta kysyminen riittää.
Varmasti!