Kuolen v*tutukseen käydessäni Tokmannilla
Kaupassa on vain yksi kassa. Jos on oikein pitkä jono, saattaa toinenkin saapua paikalle. Joka toinen asiakas kyselee jonkun olemattoman tarjouksen perään, ja sitten sitä aletaan katselemaan kuvastosta ja soitetaan, josko joku myyjä voisi käydä ihan paikan päällä osastolla katsomassa, löytyisikö sitä tarjousta.
Miksi ihmeessä tuonne ei voi laittaa auromaattikassoja ns. tavallisia asiakkaita varten??
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa se kuitin kysyminen- se kuitti kun pitää lain mukaan antaa ilman pyytämistäkin. Jos ostat jotain mikä onkin rikki, milläs todistat että oli just tää kauppa joka sen sulle myi?
Lain mukaan pitää kysyä. Pieni vinkki, vastaa kyllä.
Älä höpäjä, lain mukaan kuitti pitää antaa.
Lain mukaan kuitti tulee tarjota. Sitähän se kysyminen on.
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni on boikotissa niin kauan kun jatkavat puhelinnumeron tenttaamista kassalla. Oli viimeisiä kauppoja, jotka ei olleet lähteneet näihin bonuspelleilyihin.
Toi on tietosuojarikkomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa käydä Tokmannilla. Ahistaa kun pitää kiertää koko saatanan kauppa. Tilaan mieluummin niiden verkkokaupasta kotiinkuljetuksen.
Tämä. Jopa Rustassa on oikotie kassoille.
Kyllä meidän lähimmässä tokmannissa on oikotie mistä pääsee aika lähelle kassöja.
Ihmiset on putkinäköisiä, tai näkörajoitteisia, koska se katse niska kyyryssä on suunnattu kännykkään. Ei ne "oikotiet" (myymälän ohittavat) ole siinä pääkäytävällä, vaan hyllyjen välissä. Muuta kuin silmät auki ja turha valitus pois. Oma vika, jos kiertää koko myymälän.
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni on kyllä nykyään aika väsynyt kauppa. Monissa tuotteissa ei edes mitenkään erityisen halpa. En tykkää itse.
Normalissa on oikeestaan halvempaa, kivempi ympäristö ja myyjiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vituttaa se kuitin kysyminen- se kuitti kun pitää lain mukaan antaa ilman pyytämistäkin. Jos ostat jotain mikä onkin rikki, milläs todistat että oli just tää kauppa joka sen sulle myi?
Kuittia pitää tarjota. Ei automaattisesti antaa.
Mikä ero näillä on.
Tarjota eli ojentaa kuitti asiakkaalle.
Niinhän minä sanoin.
Just eilen kuuntelinnkun edellä menevä mummo selosti koko elämäntarinansa kassalle ja juuri kun näytti tulevan valmista niin lorotti kuset lattialle. Myyjä joutu laittaa kassan kiinni ja tilaamaan siivousta....jäi ostokset sinne.
Ne halvat hinnat johtuu noista asioista mitä mainitsit! Vähän henkilökuntaa eikä tehdä isoja investointeja (esin. itsepalvelukassat maksaa ja hävikki lisääntyy).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene sinne
Näillä hinnoilla kuule pakko käydä ostamassa tarjouksesta.
Ap
Eihän Tokmannilla edes ole halpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kysyin kassalla että miten hoidatte reklamaatiot jos ette anna tai edes tarjoa kuittia. Eipä osannut poju sanoa. Entä jos vartija tarkistaa kuitit ovella? Millä todistat että olet maksanut? Esimerkiksi puutarhamultasäkit jotka on aina ulkona myynnissä. Kaipa ne joskus tarkistaa että on maksettu. Itse otan aina kuitin ja jos ei kysytä eikä tarjota, vaadin sen hyvinkin terävästi.
Pyrin välttämään Tokmannilla käymistä. Siellä on tarjoukset kusetusta ja usein kassalla eri hinta kuin hyllyssä. Lisäksi henkilökunta vaikuttaa kehitysvammaisilta.
Tokmanni on kyllä aina ollu aikamoinen kaatopaikka tavaroille. Kuolleita kasveja, rikkinäisiä tavaroita, vaatteita lattialla. Haisevia tekstiilejä. Hinnat mitä sattuu, päättyneitä tarjouksia, väärin hinnoiteltu. Kukaan ei tiedä mistään mitään. Eikä ainakaan elintarvikkeiden hinnat ole koskaan olleet edullisia. Verkkokaupasta en edes ala... Se ei vaan toimi. Ihmetyttää miten tuo aina vaan porskuttaa.
En tajua, miten niillä ei muka siellä kassassa näy tuotteen kohdalla, onko joku klubituote. En nimittäin anna puhelinnumeroani, ellen tiedä ostavani jotain klubituotetta, josta saan silloin jäsenenä alennuksen. Monesti olen kysynyt, että olikos näistä joku klubitarjouksessa, jos en ole sitä itse hyllystä huomannut, ja klubijäsenyyttä kysytään. "En kyllä pysty sanomaan", on kassan vastaus. Itse olen myös kaupassa töissä ja kyllä meillä kasassa näkyy, jos tuotteessa on joku kampanja päällä.
Tiedättekö yhtään miten pqljon tuollaisista halpiskaupoista varastetaan tavaraa ja jos ois itsepalvelukassat (ap n mielestä automaattikassat) niin kaikki mann... t ym vetäis vaan puolet tuotteista lukijan läpi.
No kovin on heikoissa kantimissa jollain elämä. Kannattas ehkä tarkistaa elämänarvoja kohilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö yhtään miten pqljon tuollaisista halpiskaupoista varastetaan tavaraa ja jos ois itsepalvelukassat (ap n mielestä automaattikassat) niin kaikki mann... t ym vetäis vaan puolet tuotteista lukijan läpi.
Varmaan ihan päivittäin koska kyylät on rehellistenkin asiakkaiden perässä, karkottamassa maksavatkin asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene sinne
Näillä hinnoilla kuule pakko käydä ostamassa tarjouksesta.
Ap
Okei. Täällä periferiassa on kyllä hyvin kassoja auki, tilanteen mukaan. Lenkkiä toki joutuu kiertämään, vaikka olisikin vain joku pieni ostos. Harmíllisesti tosin silloinkin mukaan tarttuu samalla kaikkea muutakin tarpeellista ja kassalla sitten taas huomaa, että halvaksi tarkoitettu pistäytyminen ei ollutkaan niin halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa käydä Tokmannilla. Ahistaa kun pitää kiertää koko saatanan kauppa. Tilaan mieluummin niiden verkkokaupasta kotiinkuljetuksen.
Kuljettaisko ne kotiin, jos tilaisi esim. 10 isoa säkkiä vessapaperia kerralla?
Ap
Et kai sinä osta kymmentä säkkiä vessapaperia kivijalkamyymälästäkään yhdellä kerralla, vai ostatko.
Voisinpa ostaakin, niin ei tarvitsisi Tokmannilla käydä pitkään aikaan ainakaan vessapaperia ostamisen merkeissä.
Ap
Tokmannin myynti on laskenut 😊. Kierrän kaukaa kyseistä ketjua. Käyn mielummin Normaalissa tai Rustassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kysyin kassalla että miten hoidatte reklamaatiot jos ette anna tai edes tarjoa kuittia. Eipä osannut poju sanoa. Entä jos vartija tarkistaa kuitit ovella? Millä todistat että olet maksanut? Esimerkiksi puutarhamultasäkit jotka on aina ulkona myynnissä. Kaipa ne joskus
Sanot sille vartijalle, että olet maksanut tuotteet, mutta et ottanut/saanut kuittia. Sen jälkeen on sen vartijan tai kaupan tehtävä todistaa että asia olisi jotenkin toisin.
Jep! Ja koskaan ei löydy myyjää kun apua tarttis, vilahtaa joskus yks jossain hyllyjen välissä ja sekin tuntuu juoksevan karkuun.